Οι αυξήσεις στις τιμές για τους κινητήρες αεροσκαφών της Rolls-Royce δεν εμποδίζουν τις πωλήσεις,  δήλωσε ανώτερο στέλεχος στο Reuters την Τετάρτη, εν μέσω τεράστιας ζήτησης σε ολόκληρη τη βιομηχανία για νέα αεροσκάφη και κινητήρες.

«Οι τιμές έχουν αυξηθεί σε όλο τον κλάδο. Αλλά είχαμε επίσης μια χρονιά με ρεκόρ πωλήσεων» δήλωσε ο Ewen McDonald, επικεφαλής πελατών της εταιρείας για τα πολιτικά αεροσκάφη στο περιθώριο της αεροπορικής έκθεσης της Σιγκαπούρης.

Rolls-Royce: Κόβει 2.500 θέσεις εργασίας παγκοσμίως

Η Rolls-Royce, με έδρα τη Βρετανία, δήλωσε τον Νοέμβριο ότι θα τετραπλασιάσει τα κέρδη της μέσα σε πέντε χρόνια ενισχύοντας τις επιδόσεις των κινητήρων αεριωθούμενων αεροσκαφών και μειώνοντας το κόστος.

Ο μεγαλύτερος μοχλός για τα κέρδη θα είναι μια βαθμιαία αλλαγή στα περιθώρια κέρδους σε μια επιχείρηση κινητήρων που τροφοδοτεί σχεδόν το ήμισυ των αεροσκαφών μεγάλων αποστάσεων, συμπεριλαμβανομένων όλων των μοντέλων Airbus , A330neo και A350 και ορισμένων αεροσκαφών Boeing ,  787.
Αυτό περιελάμβανε αύξηση της τιμής συντήρησης των κινητήρων κατά 12%.

Ο μακροχρόνιος πελάτης της Thai Airways επέλεξε αυτό το μήνα την ανταγωνίστρια General Electric για την προμήθεια κινητήρων για 80 νέα Boeing 787, μετά από διαφωνίες, όπως ανέφεραν πηγές, σχετικά με την τιμολόγηση.

«Η Thai είναι ένας μεγάλος πελάτης για τη Rolls Royce. Θα συνεχίσει να είναι», δήλωσε ο McDonald. «Κάποιους κερδίζεις, κάποιους χάνεις».

Η Rolls τον Νοέμβριο επικρίθηκε από τον πρόεδρο της Emirates Airline Tim Clark για την αντοχή του κινητήρα XWB-97 σε συνθήκες ζέστης και σκόνης, λέγοντας ότι πρέπει να βελτιωθεί πριν η Emirates αγοράσει Airbus A350-1000.

Η Rolls Royce δήλωσε πέρυσι ότι θα επενδύσει πάνω από 1 δισεκατομμύριο λίρες (1,26 δισεκατομμύρια δολάρια) στη βελτίωση των τεσσάρων τύπων κινητήρων Trent.

Καλύτερη συντήρηση

Ο McDonald δήλωσε ότι μέχρι το 2028 θα έχει διπλασιαστεί ο χρόνος που ο XWB-97 θα μπορεί να παραμείνει σε ένα αεροπλάνο πριν από την επισκευή του στα πιο σκληρά περιβάλλοντα – όπως οι καυτές και αμμώδεις συνθήκες της βάσης της Emirates στο Ντουμπάι.

Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας ο χρόνος πριν από την επισκευή θα αυξηθεί κατά 50%.

Η παγκόσμια ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια οδήγησε σε σχεδόν πλήρη ανάκαμψη στα προ της πανδημίας επίπεδα το 2019, αλλά ο κλάδος αγωνίζεται με σοβαρές ελλείψεις ανταλλακτικών, εργατικού δυναμικού και νέων αεροσκαφών.

«Ο περιορισμός αυτή τη στιγμή είναι το πόσα αεροσκάφη μπορούν να κατασκευαστούν», δήλωσε ο McDonald. «Οι άνθρωποι παραγγέλνουν όλο και πιο μακριά, επειδή ανησυχούν ότι δεν θα μπορέσουν να αποκτήσουν νέα αεροσκάφη για να υποστηρίξουν την ανάπτυξή τους».

Η Rolls-Royce έχει αρχίσει τους τελευταίους μήνες να λέει ότι ενδεχομένως θα επιστρέψει στην κατασκευή κινητήρων για αεροσκάφη ενός διαδρόμου (στενής ατράκτου), οι οποίοι σήμερα μοιράζονται μεταξύ της Pratt & Witney της RTX και της CFM International, μιας κοινοπραξίας της γαλλικής Safran και της  General Electric (GE).

«Θα μας ενδιαφέρουν οι ευκαιρίες στα αεροσκάφη στενής ατράκτου», δήλωσε ο McDonald, αλλά η εταιρεία περιμένει να δει τι απαιτούν οι κατασκευαστές αεροσκαφών και ποια είναι τα μελλοντικά τους σχέδια.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή