Σε ένα ακόμη επικοινωνιακό σόου, επιδόθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, που επισκέφθηκε, αιφνιδιαστικά όπως αναφέρεται, σούπερ μάρκετ (στη φωτογραφία αρχείου επάνω) στην οδό Λένορμαν, προκειμένου να διαπιστώσει τι τιμές υπάρχουν στα ράφια μετά τα «τέσσερα νέα μέτρα» που έκαναν πρεμιέρα την 1η Μαρτίου.
«Προφανώς και δεν έχουμε αντιμετωπίσει το πρόβλημα της ακρίβειας» αναγκάστηκε να παραδεχτεί ο πρωθυπουργός, καθώς οι τιμές παρά τις κυβερνητικές παρεμβάσεις παραμένουν στα ύψη, σε αντίθεση με τους μισθούς.
«Συνεχιζόμενη μάχη…»
«Είναι μια συνεχιζόμενη μάχη, όπως έχουμε πει πολλές φορές, αλλά πιστεύω ότι είναι ένα σημαντικό βήμα, διαρθρωτικό βήμα, το οποίο αφορά την ίδια τη λειτουργία της αγοράς, το οποίο τελικά θα έχει το προσδοκώμενο αποτέλεσμα. Αυτό ελπίζουμε», είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, με φόντο τον πληθωρισμό στην Ελλάδα που επί 5 μήνες, κινείται πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.
Ο πρωθυπουργός συνοδευόμενος από τον υπουργό Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα, είπε (ξανά) ότι συνεχίζονται οι προσπάθειες για τη μείωση των τιμών, ενώ έκανε ειδική αναφορά στο βρεφικό γάλα.
«Ένα προϊόν το οποίο μας είχε απασχολήσει πολύ και με την παρέμβαση την οποία κάναμε, ουσιαστικά ρυθμίζεται το περιθώριο του μικτού κέρδους. Βλέπουμε μειώσεις οι οποίες είναι μεταξύ 15 και 20%, μειώσεις σημαντικές ειδικά για τους νέους γονείς, καθώς οι τιμές το τελευταίο διάστημα είχαν όντως ξεφύγει», είπε.
Υπενθυμίζεται ότι η απόφαση της Κυβέρνησης να προχωρήσει στη μεταρρύθμιση που υποχρεώνει τους προμηθευτές να μειώσουν κατά 30% τις προσφορές προς τις εταιρείες λιανεμπορίου, με την υποχρέωση να μειώσουν ισόποσα τις τιμές τιμοκαταλόγου, οδήγησε σε μειώσεις σε περισσότερα από 3.000 προϊόντα (1.500 είχαν φτάσει στο ΥΠΑΝ έως την ώρα έναρξης του Υπουργικού Συμβουλίου).
Latest News
«Καίει» τους εκδρομείς του Πάσχα η βενζίνη – Ακριβή η έξοδος… ακριβότερη η επιστροφή
Σταθερά πάνω από τα 2 ευρώ η τιμή της βενζίνης – Φόβοι για νέο ανοδικό «ράλι»
Βάζοντας χέρι… στο μαξιλάρι για το χρέος – Τι λένε στον ΟΤ Πετράκης και Λιάκος
Η αύξηση των επιτοκίων, τα διακρατικά δάνεια των μνημονίων (GLF) και η πρόσβαση της Ελλάδας στις αγορές
Ποια προϊόντα και υπηρεσίες αγοράζουν διαδικτυακά οι Έλληνες - Τι είδε η Eurostat
Η ψηφιοποίηση κερδίζει συνεχώς έδαφος και αυτό φαίνεται στις αγορές μας. Τι επιλέγουν οι καταναλωτές να αγοράσουν από το διαδίκτυο.
13 ιδιωτικά νησιά στην Ελλάδα ζητούν επενδυτές – Τα εμπόδια για τις αγοραπωλησίες
Μεγάλη η ζήτηση στα μεσιτικά γραφεία για ανάπτυξη νέων super luxury ξενοδοχειακών μονάδων
Τα 90 δισ. που θα άλλαζαν την οικονομία – Τα κόκκινα δάνεια και τα deals επιχειρήσεων
Πολύ λίγα μέχρι στιγμής τα deals για την εξαγορά προβληματικών επιχειρήσεων μέσω της διαδικασίας διαχείρισης των κόκκινων δανείων
Πόσο άλλαξε η οικονομία μετά τη χρεοκοπία – Τι λένε οικονομολόγοι και οίκοι
Δεκατέσσερα χρόνια μετά το Καστελλόριζο, ποιες είναι οι προσδοκίες και οι επισημάνσεις για το νέο παραγωγικό μοντέλο ανάπτυξης
Η σχέση των Ελλήνων με τις ψηφιακές τεχνολογίες - Τα social media και οι τραπεζικές συναλλαγές
Πώς υιοθετούν οι επιχειρήσεις τις ψηφιακές τεχνολογίες; Πώς χρησιμοποιούν οι πολίτες τις δημόσιες και άλλες υπηρεσίες στο διαδίκτυο; Ποια είναι η συμμετοχή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Ούτε 1 στους 10 δεν έκανε χρήση των επιδοτήσεων
Κύριες αιτίες η έλλειψη ίδιας συμμετοχής και το υψηλό κόστος των εργασιών – Ποιες παρεμβάσεις είχαν τη μεγαλύτερη ζήτηση
Εξαγωγές, τουρισμός και Ταμείο Ανάκαμψης κινητήριοι μοχλοί της ανάπτυξης
H δημοσιονομική πειθαρχία θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ, εάν η χώρα επιθυμεί να αποφύγει δυσάρεστες εξελίξεις