Σε ένα ακόμη επικοινωνιακό σόου, επιδόθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, που επισκέφθηκε, αιφνιδιαστικά όπως αναφέρεται, σούπερ μάρκετ (στη φωτογραφία αρχείου επάνω) στην οδό Λένορμαν, προκειμένου να διαπιστώσει τι τιμές υπάρχουν στα ράφια μετά τα «τέσσερα νέα μέτρα» που έκαναν πρεμιέρα την 1η Μαρτίου.

«Προφανώς και δεν έχουμε αντιμετωπίσει το πρόβλημα της ακρίβειας» αναγκάστηκε να παραδεχτεί ο πρωθυπουργός, καθώς οι τιμές παρά τις κυβερνητικές παρεμβάσεις παραμένουν στα ύψη, σε αντίθεση με τους μισθούς.

«Συνεχιζόμενη μάχη…»

«Είναι μια συνεχιζόμενη μάχη, όπως έχουμε πει πολλές φορές, αλλά πιστεύω ότι είναι ένα σημαντικό βήμα, διαρθρωτικό βήμα, το οποίο αφορά την ίδια τη λειτουργία της αγοράς, το οποίο τελικά θα έχει το προσδοκώμενο αποτέλεσμα. Αυτό ελπίζουμε», είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, με φόντο τον πληθωρισμό στην Ελλάδα που επί 5  μήνες, κινείται πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.

Ο πρωθυπουργός συνοδευόμενος από τον υπουργό Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα, είπε (ξανά) ότι συνεχίζονται οι προσπάθειες για τη μείωση των τιμών, ενώ έκανε ειδική αναφορά στο βρεφικό γάλα.

«Ένα προϊόν το οποίο μας είχε απασχολήσει πολύ και με την παρέμβαση την οποία κάναμε, ουσιαστικά ρυθμίζεται το περιθώριο του μικτού κέρδους. Βλέπουμε μειώσεις οι οποίες είναι μεταξύ 15 και 20%, μειώσεις σημαντικές ειδικά για τους νέους γονείς, καθώς οι τιμές το τελευταίο διάστημα είχαν όντως ξεφύγει», είπε.

Υπενθυμίζεται ότι η απόφαση της Κυβέρνησης να προχωρήσει στη μεταρρύθμιση που υποχρεώνει τους προμηθευτές να μειώσουν κατά 30% τις προσφορές προς τις εταιρείες λιανεμπορίου, με την υποχρέωση να μειώσουν ισόποσα τις τιμές τιμοκαταλόγου, οδήγησε σε μειώσεις σε περισσότερα από 3.000 προϊόντα (1.500 είχαν φτάσει στο ΥΠΑΝ έως την ώρα έναρξης του Υπουργικού Συμβουλίου).

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Οικονομία
Ψηφιακός μετασχηματισμός: Πρώτοι στα social media, ουραγοί στις τραπεζικές συναλλαγές
Οικονομία |

Η σχέση των Ελλήνων με τις ψηφιακές τεχνολογίες - Τα social media και οι τραπεζικές συναλλαγές

Πώς υιοθετούν οι επιχειρήσεις τις ψηφιακές τεχνολογίες; Πώς χρησιμοποιούν οι πολίτες τις δημόσιες και άλλες υπηρεσίες στο διαδίκτυο; Ποια είναι η συμμετοχή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;