Η Reliance του Ινδού δισεκατομμυριούχου Μουκές Αμπανι και η The Walt Disney Company ένωσαν τις δυνάμεις τους, δημιουργώντας μια επιχείρηση streaming (με ροή τηλεοπτικού περιεχομένου και ταινιών)  που δύσκολα θα νικηθεί. Ο επιχειρηματίας έχει δεσμεύσει μια επένδυση 1,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τη νέα επιχείρηση, η οποία θα μπορούσε να τη βοηθήσει να μειώσει περαιτέρω τον ανταγωνισμό, όπως υποστηρίζουν οι ειδικοί, αναφέρει το «Rest of World», μια ενημερωτική ιστοσελίδα που εστιάζει σε θέματα τεχνολογίας.

Ινδία: Συγχώνευση Disney και Reliance – Μega deal 8,5 δισ. δολαρίων στα media

Η νέα οντότητα, αξίας 8,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ασκεί τεράστια πίεση στο Netflix στην Ινδία, το οποίο έχει πολύ λίγο περιεχόμενο να προσφέρει σε σύγκριση, αναφέρει το .
Στα τέλη Φεβρουαρίου, καθώς αρκετές παγκόσμιες διασημότητες έφτασαν στους εορτασμούς πριν από το γάμο του γιου του, ο πλουσιότερος άνδρας της Ινδίας, ο Μουκές Αμπανι , έκανε μια κίνηση που πιθανότατα θα τον βοηθήσει να κυριαρχήσει στην αγορά ροής ( streaming ) της χώρας όπου δραστηριοποιούνται, εδω και χρόνια,  οι γίγαντες των ΗΠΑ Netflix και Prime Video.

Στις 28 Φεβρουαρίου, ο όμιλος Reliance Industries της Ambani και η Walt Disney Company ανακοίνωσαν τη συγχώνευση των περιουσιακών στοιχείων τους στην ινδική τηλεόραση και το διαδίκτυο για να σχηματίσουν μια επιχείρηση αξίας άνω των 8,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Ο Όμιλος Reliance θα κατέχει το 63% της νέας εταιρείας, με την Disney να κατέχει το υπόλοιπο.

Δύναμη 120 καναλιών και 333 εκατ. πελατών

Η συγχώνευση συγκεντρώνει 120 τηλεοπτικά κανάλια που ανήκουν στους δύο ομίλους ετερογενών δραστηριοτήτων, καθώς και τις δύο πιο δημοφιλείς εφαρμογές ροής της Ινδίας: Disney+ Hotstar και JioCinema της Reliance.

«Το Netflix δεν μπορεί δυνητικά να κλιμακωθεί στα επίπεδα του Hotstar [της Disney] ή στα επίπεδα του JioCinema [της Reliance] όσον αφορά την κατανάλωση, τους συνδρομητές, τον χρόνο παρακολούθησης — ο λόγος για αυτό είναι η ποικιλία περιεχομένου που λείπει», είπε στο «Rest of World» ο Karan Taurani,  ανώτερος αντιπρόεδρος της εταιρείας επενδυτικής τραπεζικής Elara Capital, που ερευνά τα μέσα ενημέρωσης και την ψυχαγωγία.

Το Disney+ Hotstar και το JioCinema θα ελέγχουν μαζί περίπου το 31% της βάσης χρηστών ροής στην Ινδία, σύμφωνα με την πλατφόρμα ανάλυσης δεδομένων Comscore. Το Netflix και το Prime Video υστερούν πολύ με μόλις 8% και 4% των θεατών, αντίστοιχα, είπε η Comscore.

Το τέταρτο τρίμηνο του 2023, το Disney+ Hotstar είχε 333 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες στην Ινδία, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας πληροφοριών αγοράς Sensor Tower με έδρα την Καλιφόρνια, ενώ το JioCinema είχε 95 εκατομμύρια χρήστες. Η βάση χρηστών κάθε πλατφόρμας ήταν μεγαλύτερη από αυτή του Netflix και του Prime Video μαζί.

Μαζί, η Reliance και η Disney υπόσχονται «ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο ψηφιακών υπηρεσιών και ψυχαγωγικού και αθλητικού περιεχομένου», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Disney, Bob Iger, ανακοινώνοντας τη συμφωνία.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επικαιρότητα