Μπορεί ο καύσωνας να «έψηνε» την Αθήνα αλλά δεν επηρέασε την αθρόα προσέλευση του κόσμου στα  “2nd Retail Customer Experience Awards”, τα οποία συνδιοργάνωσαν ΕΣΘ – ΟΠΑ με την χορηγία του ΕΒΕΑ και την υποστήριξη της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων.

ΟΠΑ: Μνημόνιο συνεργασίας με την Huawei

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ. Ν. Παπαθανάσης, ο Υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ. Χ. Θεοχάρης, ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου κ. Σ. Αναγνωστόπουλος, ο Δήμαρχος Βύρωνα κ. Αλ. Σωτηρόπουλος, εκπρόσωποι της Περιφέρειας Αττικής και του Δήμου Αθηναίων, πρόεδροι φορέων και συλλόγων, διακεκριμένοι ακαδημαϊκοί, οι φοιτητές οι οποίοι έκαναν την αξιολόγηση των καταστημάτων και οι καθηγητές τους κα Φραϊδάκη και κ. Σαριδάκης, οι βραβευθείσες εταιρείες  καθώς και πλήθος εκπροσώπων του εμπορικού κόσμου της πρωτεύουσας.

«Σύμμαχοι» ΕΣΘ και ΟΠΑ

Ο Πρόεδρος του ΕΣΑ κ. Σταύρος Καφούνης , μετά το πέρας της εκδήλωσης, δήλωσε:

«Η σημερινή εκδήλωση είναι πάντα ξεχωριστή γιατί πετυχαίνει έναν στόχο τον οποίο είχα βάλει από την πρώτη στιγμή που ανέλαβα την ηγεσία του ΕΣΑ, και αυτός είναι να φέρουμε κοντά την ακαδημαϊκή κοινότητα με την επιχειρηματικότητα.  Αν και η διεκδικητική ατζέντα έχει πάντα μεγαλύτερο ενδιαφέρον και τραβάει τα φώτα της δημοσιότητας και το ενδιαφέρον των μελών μας, σήμερα είμαστε εδώ για την κορωνίδα αυτού που ονομάζω  «θετική ατζέντα». Είναι μια σειρά από δράσεις τις οποίες έχουμε αναπτύξει τα τελευταία χρόνια και που έχουν στόχο να αφήσουν ένα θετικό αποτύπωμα στην κοινωνία.

Ενδεικτικά αναφέρω τη συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων για την ψηφιακή πλατφόρμα Athens Shopping και με τον Δήμο Βύρωνα για την υλοποίηση του τοπικού Open Mall, την καταγραφή του 100% των χρήσεων γης και της επιχειρηματικότητας σε μία μεγάλη περιοχή του κέντρου της Αθήνας, τις εξαμηνιαίες έρευνες που γίνονται με επιστημονικό και τεκμηριωμένο τρόπο- πάντα σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών- και τελευταίο, αλλά όχι έσχατο, την σημερινή εκδήλωση με τα βραβεία της εμπειρίας πελάτη τα οποία έχουν γίνει θεσμός και θα αποτελέσουν παρακαταθήκη για το μέλλον».

Από την πλευρά του, ο  Πρύτανης του ΟΠΑ, Καθηγητής Δημήτρης Μπουραντώνης, δήλωσε: «Η συνεργασία του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών έχει γίνει πλέον θεσμός με ποικίλες δράσεις, όπως η αξιολόγηση της εμπειρίας του πελάτη στα φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα, η διαχρονική έρευνα χαρτογράφησης του εμπορικού κέντρου της Αθήνας, η εκπαίδευση των μελών του συλλόγου και η έρευνα για τις μεταβολές του τζίρου στο λιανεμπόριο στις περιόδους των εκπτώσεων. Ως Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών θέλουμε να συνδράμουμε στην επιτυχή ανάπτυξη του εμπορίου στην πρωτεύουσα και στη χώρα. Να παρέχουμε το ανθρώπινο δυναμικό που γαλουχείται με τις αξίες της αριστείας, της εξωστρέφειας, της επιχειρηματικότητας και της κοινωνικής ευθύνης. Ανθρώπινο δυναμικό που έχει εκπαιδευτεί από διακεκριμένους επιστήμονες με βάση σύγχρονα προγράμματα σπουδών και αποκτά δεξιότητες και ικανότητες που ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες κάθε επιχείρησης που θέλει να είναι ανταγωνιστική και να πάει μπροστά. Θέλουμε μαζί να δημιουργούμε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για το εμπόριο, αλλά και για κάθε τομέα της οικονομίας. Γιατί το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ταυτίζεται με την Οικονομία και την Κοινωνία».

Στις πιο συγκινητικές στιγμές της εκδήλωσης περιλαμβάνονται η βράβευση του ιστορικού στελέχους του Εμπορικού Συλλόγου κ. Νίκου Γιαννέτου αλλά και των εμπορικών τοποσήμων της Αθήνας, των καταστημάτων Hondos Center, Αλεξανδράκη και Άριστον.

Αναλυτικά τα βραβεία που απονεμήθηκαν είναι τα:

ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
Μεγάλα:
ΕΛΙΤ ΣΤΡΩΜ Α.Ε.
ΒΑΡΔΑΣ
ZAKCRET A.E.

Μεσαία:
ΟΠΤΙΚΑ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Ο.Ε.
BEAUTYLAB THE STORE
APPAREL STORES

Μικρά:
CARREL
NANTINA
ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ Κ. ΦΡΑΓΚΑΚΗΣ

ΨΗΦΙΑΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
Μεγάλα:
COSMOS SPORT
LUISA WORLD
ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ Α.Ε.

Μεσαία:
ΕΨΙΛΟΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗTENNIS
DEPOLO

Μικρά:
HOOKAH ESHOP GREECE
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΥΚΟΛΙΔΗΣ Α.Ε.
GREEN TELECOM IKE – DIGISHARK.GR

TIMHTIKA ΒΡΑΒΕΙΑ
ΝΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΕΤΟΣ: Για τη μακροχρόνια προσφορά του στον Εμπορικό κόσμο της Αθήνας
“HONDOS CENTER”:  Ιστορικό Ελληνικό Πολυκατάστημα
«ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗΣ»: Ιστορική εμπορική επιχείρηση
«ΑΡΙΣΤΟΝ»: Ιστορική επιχείρηση εστίασης
“3Quarters”: Eco-friendly sustainable store

ΕΙΔΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ
«ΔΙΚΤΑΜΟ»: Kαλύτερο κατάστημα βιολογικών προϊόντων
“POLINE”: Καλύτερο ηλεκτρονικό συνοικιακό κατάστημα
ΒΑΡΔΑΣ: Βest Omni channel store
“ART & HOBBY Α.Ε.”: Best Omni channel store
“IOANNA KOURBELA”: Kαλύτερο Designer’s store
“ANDREW’S TIES”: Kαλύτερο μικρό κατάστημα
“STORMY A.E.”: Kαλύτερο Luxury Store

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ: Αύξηση του τζίρου κατά 7% στο πρώτο εξάμηνο του 2024
Επιχειρήσεις |

Πόσο κοστίζει το μέσο καλάθι στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ [γραφήματα]

Ανάπτυξη σημείωσε το πρώτο εξάμηνο του 2024 ο κλάδος των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ (online super market). Συγκεκριμένβα, για το πρώτο μισό του 2024, η αύξηση του τζίρου των Online Super Market ήταν 7% και άγγιξε τα €164εκ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως eFood […]