
Ακολουθώντας τα τολμηρά βήματα των ελληνικών αλυσίδων καφέ, όπως η Mikel, η Coffee Island, η Coffee Lab κ.ά. φιλόδοξα σχέδια επέκτασης στις απαιτητικές αγορές του εξωτερικού έχουν και οι εκπρόσωποι του κλάδου της ταχείας εστίασης.
Ακρίβεια: Φαγητό στο σπίτι ή στο χέρι ακόμα και στις διακοπές
Με εφόδιο στις αποσκευές τους την τεχνογνωσία που έχουν αποκομίσει εντός των τειχών επιχειρούν «ξεκλειδώσουν» νέες χώρες, αναπτύσσοντας ταυτόχρονα το δίκτυό τους στην Ελλάδα. Κατά βάση το μοντέλο ανάπτυξης που επιλέγεται είναι το ίδιο με αυτό που υιοθετείται και στην εγχώρια αγορά, ήτοι το franchise (δικαιόχρηση).
Γρηγόρης
Την ώρα που η Γρηγόρης, η αλυσίδα του επιχειρηματία Βλάσση Γεωργάτου, σε συνεργασία με τον όμιλο Κοπελούζου ετοιμάζονται να παρουσιάσουν την ανανεωμένη Αίγλη στο Ζάππειο, στην οποία φιλοδοξούν να ξαναδώσουν την χαμένη… αίγλη της, η αλυσίδα συνεχίζει να αναπτύσσεται στο εξωτερικό.
Συγκεκριμένα πριν λίγες μέρες άνοιξαν δύο νέα καταστήματα σε Κύπρο (Λάρνακα) και Ρουμανία (Βουκουρέστι).
Πρόκειται για το 5ο κατάστημα Γρηγόρης στην πόλη της Λάρνακας και το 9ο στην Κύπρο, επιβεβαιώνοντας έτσι τη δυναμική ανάπτυξη του brand και τη σταδιακή εδραίωσή του στη χώρα σαν ένα μεγάλο ελληνικό franchise στον κλάδο του καφέ και του φαγητού.
Το νέο κατάστημα της Γρηγόρης στο Βουκουρέστι είναι το 4ο σημείο της αλυσίδας στη Ρουμανία και το επόμενο διάστημα η παρουσία του brand στη χώρα αναμένεται να ενδυναμωθεί λόγω της συνεργασίας Master franchise που έχει ξεκινήσει.
Με πάνω από 360 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία και Ρουμανία, η Γρηγόρης συνεχίζει να αναπτύσσεται κατέχοντας σήμερα την 10η θέση στην ευρωπαϊκή κατάταξη με τις μεγαλύτερες αλυσίδες καφέ.
Goody’s
Στην περαιτέρω επέκταση της παρουσίας των σημάτων του ομίλου Goody’s σε ευρύτερες γεωγραφικές ζώνες ενδιαφέροντος με τη σύναψη συνεργασιών με στρατηγικούς εταίρους, προσβλέπει η διοίκηση της Vivartia υπό τον Θανάση Παπανικολάου.
Ο όμιλος Goody’s, που περιλαμβάνει εκτός από την ομώνυμη αλυσίδα και τις εταιρείες Everest, Flocafé και La Pasteria, διαθέτει παρουσία σε χώρες των Βαλκανίων, της Ανατολικής Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής, μέσω της σύναψης συμφωνιών Master Franchise.
Τον Σεπτέμβριο του 2022 και μετά από απουσία σχεδόν επτά ετών, η Goody’s επέστρεψε στην κυπριακή αγορά ανοίγοντας κατάστημα στη Λεμεσό.
Η αλυσίδα, μέλος του ομίλου Vivartia, επανήλθε στην τοπική αγορά από Κύπριους ιδιώτες επενδυτές, με πλάνα για άνοιγμα έως και δέκα καταστημάτων μέσα στα επόμενα χρόνια.
Ήδη από τον Ιούνιο εφέτος λειτουργεί δεύτερο κατάστημα Goody’s Burger House στη Λευκωσία, στο εμπορικό κέντρο Mall of Cyprus, ενώ ετοιμάζεται και για το τρίτο της κατά σειρά σημείο, αυτή τη φορά στην Πάφο.
Θυμίζουμε ότι το πρώτο κατάστημα Goody’s στην Κύπρο είχε λειτουργήσει το 1997. Μετά από 18 χρόνια και συγκεκριμένα το 2015, η αλυσίδα αποχώρησε από το νησί λόγω οικονομικών προβλημάτων της εταιρείας που είχε την ευθύνη των εμπορικών σημάτων. Τότε λειτουργούσαν στην Κύπρο συνολικά πέντε εστιατόρια Goody’s.
Επιπλέον Goody’s Burger House λειτουργεί στο Ριάντ στη Σαουδική Αραβία, καθώς και στην πόλη Suceava της Ρουμανίας, με στόχο τη σταδιακή επέκταση στις μεγαλύτερες πόλεις της χώρας.
Chillbox
Λίγους μήνες μετά τα εγκαίνια του πρώτου καταστήματος Chillbox στη Τζέντα, στο μεγαλύτερο mall της Σαουδικής Αραβίας, το «Jeddah Park», η αλυσίδα frozen yogurt και παγωτού άνοιξε και νέο κατάστημα, αυτή τη φορά στην καρδιά της πόλης, στο εμπορικό κέντρο «AlAndalus Mall».
Υπενθυμίζεται ότι η Chillbox, που δημιουργήθηκε από το 2012 από την Παγωτά Δωδώνη, εξαγοράστηκε πριν τέσσερα χρόνια εν μέσω πανδημίας από τη βιομηχανία παγωτού Kayak, με τους νέους ιδιοκτήτες να εξετάζουν την επέκταση της αλυσίδας παγωμένου γιαουρτιού σε Αυστραλία, Ρουμανία και Κύπρο.
The Big Bad Wolf
Με παρουσία στην Κύπρο από τον Φεβρουάριο του 2022 η αλυσίδα εστίασης The Big Bad Wolf – Souvlaki & Burger έχει υπογράψει συμφωνία συνεργασίας με την εταιρεία Greek Souvlaki Cyprus Ltd. για την παραχώρηση του δικαιώματός λειτουργίας και ανάπτυξης του “The Big Bad Wolf – Souvlaki & Burger Bar” στη μεγαλόνησο. Αυτή τη στιγμή διαθέτει τρία καταστήματα σε Λευκωσία (Στρόβολος), Λάρνακα και Λεμεσό.


Latest News

Η ρύθμιση που ξεκλειδώνει κουρέματα και ρυθμίσεις οφειλών σε νοικοκυριά κι επιχειρήσεις
Ο εξωδικαστικός μηχανισμός και η ένταξη περισσότερων υπερχρεωμένων νοικοκυριών κι επιχειρήσεων στις ρυθμίσεις οφειλών, το νέο στοίχημα ΥΠΕΘΟ και servicers

Οι δασμοί Τραμπ και οι άλλες προκλήσεις για τον κλάδο του καφέ
Οι δασμοί Τραμπ αναμένεται να είναι μία ακόμα πρόκληση για τον κλάδο του καφέ, που ήδη δοκιμάζεται από τις συνεχείς ανατιμήσεις και την κλιματική αλλαγή

Οι 2+1 καταλύτες που φέρνουν deals στην Πληροφορική
Τα πολλαπλά έργα ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, η ψηφιοποίηση της αγοράς και η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι οι καταλύτες που γεννούν νέα deals στην Πληροφορική - Ποιες είναι οι αβεβαιότητες που παραμένουν
![Επιχειρήσεις: Με τι επιτόκιο δανείζονται – Πώς θα ξεκλειδώσει περισσότερη ρευστότητα [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/daneia-trapezes-768x432-1-600x338.jpg)
Με τι επιτόκιο δανείζονται οι ελληνικές επιχειρήσεις - Πώς θα ξεκλειδώσει περισσότερη ρευστότητα [γράφημα]
Η υποχώρηση των επιτοκίων δημιουργεί αυξημένες ευκαιρίες για τις τράπεζες

Πώς «εθίστηκε» η αγορά στις προσφορές – Από τα προϊόντα κράχτες στο… ζύγι
Οι προσφορές και το χρονικό της γιγάντωσης των προσφορών στην ελληνική αγορά – Ο ρόλος των φθηνών ανώνυμων προϊόντων

Πώς θα λειτουργήσουν καταστήματα και σούπερ μάρκετ το Μ. Σάββατο
Αναλυτικά οι ώρες λειτουργίας - Οι συστάσεις του ΕΦΕΤ

Worldline: Το μέλλον των ψηφιακών πληρωμών είναι ανθρώπινο και προσωποποιημένο
«Το μέλλον των πληρωμών δεν είναι απλώς ψηφιακό. Είναι έξυπνο, ανθρώπινο και εξατομικευμένο» επισήμανε ο κ. Κιτιξής, Country Head and Managing Director της Worldline

Πώς επηρεάζονται οι τραπεζικές συναλλαγές από τις αργίες
Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές μέσω web banking και mobile apps θα λειτουργούν κανονικά

Ποιοι χάνουν, ποιοι κερδίζουν από τη μείωση των επιτοκίων της ΕΚΤ
Νέα εποχή φθηνού χρήματος στην Ελλάδα με τη βούλα της ΕΚΤ - Η μείωση στα επιτόκια ρίχνει τα έσοδα στις τράπεζες και τις αποδόσεις στις καταθέσεις

Δωδώνη: Τριάντα χρόνια συγκρούσεων, 3 ιδιοκτήτες και ο νικητής
Μετά από 13 χρόνια και μεγάλη προσπάθεια τα αδέλφια Σαράντη αποκτούν το ισχυρότερο εξαγωγικό brand name στην φέτα, την Δωδώνη