«Χωρίς τη θετική έκπληξη για την αγορά η Black Friday 2024», τιτλοφορείται η έκθεση του Ινστιτούτου Εμπορίου και Επιχειρήσεων της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ) αναφορικά με το πώς κινήθηκε η αγορά κατά τη διάρκεια του εκπτωτικού αυτού γεγονότος.
Η έρευνα διενεργείται για ένατη χρονιά, σε τυχαίο πανελλαδικό δείγμα 400 επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου που πραγματοποίησαν εκπτώσεις στο πλαίσιο της “Black Friday”. Σημειώνεται ότι, στην φετινή περίοδο συμμετείχε μεγαλύτερο ποσοστό επιχειρήσεων (81%) συγκριτικά με προηγούμενες χρονιές.
Αναλυτικά τα ευρήματα της έρευνας
Περισσότερες από τις μισές επιχειρήσεις (56%) οι οποίες ερωτήθηκαν δήλωσαν μέτρια ικανοποίηση από τις πωλήσεις τους
Παράλληλα σχεδόν οι 5 στις 10 επιχειρήσεις ανέφεραν ότι είχαν αύξηση πωλήσεων συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο 2022/2023.
Αναφορικά με την επισκεψιμότητα στα καταστήματα, 9 στις 10 επιχειρήσεις εμφανίζονται από μέτρια έως πολύ ικανοποιημένες, παρά την ανησυχία για τις καιρικές συνθήκες την εν λόγω περίοδο (κακοκαιρία “Bora”).
Σχεδόν οι μισές επιχειρήσεις επέλεξαν να διευρύνουν τη “Black Friday” σε όλη την εβδομάδα, ενώ το 30% των επιχειρήσεων συμμετείχε μόνο το τριήμερο (Παρασκευή 29/11 – Κυριακή 01/12).
Αναφορικά με το ύψος των εκπτώσεων, έξι στις δέκα επιχειρήσεις (ποσοστό 59%) πραγματοποίησαν ανέφεραν ότι είχαν εκπτώσεις από 21% έως 40% της αρχικής τιμής των προϊόντων τους.
Κατά τη διάρκεια της «Black Friday», περισσότερες από 1 στις 3 επιχειρήσεις πραγματοποίησε εκπτώσεις στο σύνολο των προϊόντων της.
Αξιοσημείωτο είναι ότι στις συναλλαγές που διεκπεραιώθηκαν κατά τη διάρκεια της «Black Friday», κυριάρχησαν τα ψηφιακά μέσα πληρωμών, ενώ σε μόλις 1 στις 10 χρησιμοποιήθηκαν μόνο μετρητά.
Η βιτρίνα του καταστήματος και η αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποτέλεσαν τη βασική επικοινωνιακή στρατηγική των επιχειρήσεων.
Η ταυτότητα της έρευνας: Η έρευνα ήταν τηλεφωνική με χρήση δομημένου ερωτηματολογίου σε πανελλαδικό δείγμα 400 επιχειρήσεων με κύρια δραστηριότητα το λιανικό εμπόριο σε επιμέρους κλάδους που συμμετέχουν σε εκπτωτικές ενέργειες (είδη οικιακού εξοπλισμού, ψυχαγωγικά-επιμορφωτικά-αθλητικά είδη, ένδυση-υπόδηση και εμπορία Η/Υ και τηλεπικοινωνιακού υλικού, καλλυντικά-κοσμήματα). Το δείγμα καθορίστηκε σύμφωνα με τη δραστηριότητα και τη μεγάλη γεωγραφική περιοχή.
Latest News
Συνεργασία της Georgoudis με την AG Olives Group στην επιτραπέζια ελιά
Η συνεργασία, που αξιολογείται ως υψηλής προστιθέμενης αξίας, στοχεύει στην επέκταση του επενδυτικού προγράμματος στη μονάδα παραγωγής στον Βόλο με αντικείμενο την επιτραπέζια ελιά
Μεγάλη επένδυση 295,5 εκατ. από τη Metlen για παραγωγή βωξίτη, αλουμίνας και γαλλίου
Το επενδυτικό σχέδιο της Metlen αποσκοπεί στην επίτευξη συνολικής παραγωγικής δυναμικότητας (σε ετήσια βάση), 2 εκατ. τόνων βωξίτη, 1.265.000 τόνων αλουμίνας και 50 ΜΤ Γαλλίου
Η Σκλαβενίτης βάζει μπρος την ανάπλαση του πρώην εργοστασίου της Πίτσος
Τα σχέδια της Σκλαβενίτης για το πρώην εργοστάσιο της Πίτσος – Τι λένε στον ΟΤ πηγές της εταιρείας - Η τρίτη βιομηχανική μονάδα που αξιοποιείται
JD Sports: Κόβει ταχύτητα στο εξωτερικό, «σπριντάρει» στην Ελλάδα
Για δεύτερο Ιανουάριο μείωσε τις προβλέψεις της η JD Sports - Γιατί παραμένει ηγετική δύναμη στα αθλητικά - Η εικόνα στην Ελλάδα
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Μεγαλύτερα και νωρίτερα φέτος τα μερίσματα από τις τράπεζες - Προβλέψεις για διανομή 2 δισ.
Μέρισμα για δεύτερη σερί χρονιά μετά το πολυετές διάλειμμα θα δώσουν φέτος οι τράπεζες- Πως θα γίνει η ανταμοιβή των μετόχων
Το «κόσμημα» της Καραμολέγκος, η πυρκαγιά και το αναγκαίο restart
Η πυρκαγιά στις εγκαταστάσεις της Καραμολέγκος δεν διατάραξε την παραγωγή - Το story της εταιρείας που έφθασε στην πρώτη θέση της εγχώριας αρτοβιομηχανίας
Διπλό μπλόκο στις αυξήσεις σε ασφάλιστρα και νοσήλια – Η τροπολογία Θεοδωρικάκου στον ΟΤ
Μετά τις μειώσεις των αυξήσεων στα ασφάλιστρα υγείας ο υπουργός Ανάπτυξης κατέθεσε στη Βουλή και την τροπολογία – Ο νέος δείκτης και οι τιμοκατάλογοι
ERGO Ασφαλιστική: Στο μισό του δείκτη ΙΟΒΕ οι αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας
Για «απορρόφηση σημαντικού μέρους της επιβάρυνσης που προκύπτει από το υψηλό κόστος των υπηρεσιών υγείας», κάνει λόγο η ERGO Ασφαλιστική
ΟΛΘ: Σε αγορές μετοχών μετά την Dreyfus προχωρά και η πλευρά Σαββίδη
Η Belterra αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ πάνω από την τιμή των 27 ευρώ ανά μετοχή που έχει προτείνει η Dreyfus στη δημόσια πρόταση