
Έχοντας χαλυβδώσει την κυριαρχία της στην αγορά του φυσικού μεταλλικού νερού, η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων της οικογένειας Σεπετά, γνωστή με το εμπορικό σήμα Βίκος, στοχεύει και σε… ροζ πρωτιά με το Βίκος Pink Grapefruit, ανταγωνιζόμενη στα ίσα την Coca Cola 3E (Schweppes).
Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων (Βίκος): Επένδυση και στο τσάι μετά τα αναψυκτικά
Σε επίπεδο οικονομικών μεγεθών η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων εμφάνισε δυναμική ανάπτυξη, με τον κύκλο εργασιών της να φτάνει τα 127,198 εκατ. ευρώ το 2024 από 113,061 εκατ. το 2023, σημειώνοντας αύξηση 12,5%.
Η πρωτιά της Βίκος στο νερό και η υποχώρηση των PL
Με βάση τα λεγόμενα του Κωνσταντίνου Σεπετά, Chief Marketing Officer της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων, στο περιθώριο της έκθεσης HoReCa, «το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος κατέγραψε πέρυσι αύξηση 18,7% σε όγκο πωλήσεων, επιτυγχάνοντας μερίδιο αγοράς 20,4%, σύμφωνα με τις μετρήσεις της NielseniQ, επίδοση που το τοποθετεί στην πρώτη θέση της κατάταξης στο σύνολο της αγοράς εμφιαλωμένου νερού. Συνολικά κατά την περσινή χρονιά η αγορά αναπτύχθηκε σε ποσοστό 10,2% σε όγκο ενώ ο δεύτερος επώνυμος παίκτης ακολουθεί με μερίδιο 18,7%».

Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της NielsenIQ, ο συνολικός όγκος της κατηγορίας του εμφιαλωμένου νερού ανήλθε στο 2024 σε 915.639.567 λίτρα, από 831.261.542 λίτρα το 2023.
Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος «είδε» τον όγκο του να αυξάνεται από 157.520.558 λίτρα το 2023 σε 187.019.709 λίτρα το 2024, αφήνοντας τον δεύτερο επώνυμο ανταγωνιστή (σ.σ. η Χήτος ΑΒΕΕ που παράγει το φυσικό μεταλλικό νερό Ζαγόρι) πίσω κατά 1,7 μονάδες.
Το 2023 ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο γιαννιώτικων βιομηχανιών εμφιαλώσεων: Χήτου και Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων, ανέδειξε τη δεύτερη νικήτρια όσον αφορά την κατηγορία του εμφιαλωμένου νερού με διαφορά λίγων χιλιάδων λίτρων.

Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός ότι το 2024 τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στο εμφιαλωμένο νερό αναπτύχθηκαν με πολύ χαμηλότερο ρυθμό σε σχέση με το σύνολο της αγοράς, με αποτέλεσμα να χάσουν μερίδιο σε επίπεδο σούπερ μάρκετ και μικρής λιανικής.
Αύξηση μεριδίων και στα αναψυκτικά
Η δυναμική ανάπτυξη της μάρκας Βίκος δεν περιορίζεται μόνο στην πρωτοκαθεδρία του νερού. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Βίκος Cola, η οποία σημείωσε ανάπτυξη 14,36% το 2024, κατακτώντας μερίδιο αγοράς της τάξεως του 6,7%. Το προϊόν σημείωσε υψηλές πωλήσεις στην αγορά των supermarkets, όπου η ανάπτυξη έφτασε το 17,88%.
Παράλληλα, στη νέα και άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των mixers το Βίκος Pink Grapefruit κατέκτησε τις προτιμήσεις των καταναλωτών, σημειώνοντας μια εντυπωσιακή αύξηση 121,74% το 2024.
Συνεχίζοντας την πορεία καινοτομίας και την ανταπόκριση στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, η μάρκα Βίκος παρουσίασε το νέο της προϊόν, το Cool Tea, σε τρεις γεύσεις – Λεμόνι, Ροδάκινο και Πράσινο Τσάι με Λεμόνι χωρίς ζάχαρη.
Σύμφωνα με τον κύριο Σεπετά, η μάρκα Βίκος ενισχύει διαρκώς την παρουσία της στον στρατηγικό τομέα της HO.RE.CA. Με σταθερές συνεργασίες και αυξανόμενη ζήτηση από επιχειρήσεις του κλάδου της φιλοξενίας και της εστίασης, η εταιρεία καταφέρνει να ανταποκρίνεται στις αυξανόμενες ανάγκες της αγοράς.
Εντός χρονοδιαγράμματος το επενδυτικό πλάνο
Σ’ αυτή την επιτυχημένη πορεία συμβάλλει το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας ύψους 100 εκατ. ευρώ που προχωρά με γοργούς ρυθμούς, έχοντας ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2026.
Συγκεκριμένα, έως το τέλος του 2025 αναμένεται να έχουν ξεκινήσει και τα έργα που αφορούν στις νέες γραμμές παραγωγής νερού στο Περίβλεπτο ενώ σε φάση ολοκλήρωσης βρίσκεται η ανέγερση των νέων αποθηκευτικών χώρων στο Καλπάκι.


Latest News

Νέο deal της Thales με το Βασιλικό Ολλανδικό Ναυτικό
Η νέα αυτή σουίτα της Thales λανσάρεται στο πλαίσιο της συμφωνίας μεταξύ της εταιρείας και της Naval Group

Τι περιμένει η ΑΧΙΑ για τις επιδόσεις του ΟΠΑΠ το 2024
Σύμφωνα με την ΑΧΙΑ, οι τριμηνιαίες επιδόσεις του ΟΠΑΠ αναμένεται να είναι σταθερές, λόγω του στοιχήματος και της μεγάλης ζήτησης για παιχνίδια λαχειοφόρων αγορών

Πού «κολλάει» το deal Μασούτης – Κρητικός – Τι συμβαίνει στις Τρεις Γέφυρες
Τι αναφέρει ο Γιάννης Μασούτης για τις διαπραγματεύσεις με την ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός - Γιατί πάει πίσω το άνοιγμα του Grand Μασούτης στις Τρεις Γέφυρες

Ο «κρυφός άσος» του Σάμι Φάις - Ανοίγει η αυλαία για τη δημόσια προσφορά
Η ισχυρή ανάπτυξη της Kiko Milano, το αναπτυξιακό πλάνο και η έκπληξη των tax free πωλήσεων

Βασιλάκης: Η Aegean απλώνει κι άλλο τα φτερά των επενδύσεων – Τα σχέδια για Volotea και νέο στόλο
Οι εκτιμήσεις για τις επιδόσεις του 2025 από τον πρόεδρο της Aegean Ευτύχη Βασιλάκη – Τι είπε στους αναλυτές

Alpha Trust Ανδρομέδα: Στα 2,71 εκατ. τα καθαρά κέρδη το 2024
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας προτείνει προς τη Γενική Συνέλευση τη διανομή μερίσματος ύψους € 1.167.277,44, που αντιστοιχεί σε €0,32 ανά μετοχή

Siemens: Παρουσίαση λύσεων για κτήρια και βιομηχανίες
Η Siemens παρουσίασε το πλήρες portfolio της για την ελληνική αγορά, εστιάζοντας στις λύσεις της για βιώσιμα δίκτυα διανομής ενέργειας, έξυπνα κτήρια, βιομηχανικούς αυτοματισμούς και διαχείριση υδάτων-λυμάτων

ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ: Από 2 Απριλίου παύει η διαπραγμάτευση των μετοχών στο ΧΑ
Ενέκρινε η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς το αίτημα της MASDAR HELLAS για την εξαγορά των υπόλοιπων 2.557.511 μετοχών της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ

ΤτΕ: Στα 74,75 δισ. τα δάνεια στους servicers το 2024
Αυξήθηκαν τα δάνεια που διαχειρίζονται οι servicers - Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΤτΕ

Τι έδειξε το ταμείο της Ελαΐς Unilever για τη διετία 2023-2024
Aπτά αποτελέσματα μειωμένων τιμών στα ράφια σε σημαντικές κατηγορίες βασικών προϊόντων της ΕΛΑΪΣ - Unilever Hellas το 2024