
Σκοντάφτει στους δασμούς του Τραμπ η Nike - Πλήγμα στην παραγωγή της
Για τη βιομηχανία αθλητικών παπουτσιών, όπου κυριαρχεί η Nike, ξημερώνει μια νέα ημέρα - Οι δασμοί πλήττουν την αλυσίδα εφοδιασμού κάθε μικρού και μεγάλου παίκτη
Για τη βιομηχανία αθλητικών παπουτσιών, όπου κυριαρχεί η Nike, ξημερώνει μια νέα ημέρα - Οι δασμοί πλήττουν την αλυσίδα εφοδιασμού κάθε μικρού και μεγάλου παίκτη
«Μόνο εάν οι μάρκες είναι επίκαιρες, μπορούν να προχωρήσουν σε πωλήσεις», υπογράμμισεο CEO της Gap - Η παρουσία της στην ελληνική αγορά μέχρι το 2028
Το 2024 έκλεισε με σημαντικές επενδύσεις μεγάλων αλυσίδων και brands στην Ερμού και στο κέντρο της πρωτεύουσας - Οι «χρυσές» μισθώσεις
Ρεπορτάζ του Guardian αποκάλυψε ότι στην πραγματικότητα οι ιδιοκτήτες Tesla στην Ευρώπη βιώνουν «έναν ηθικό πόνο, ένα δίλημμα και κάποιες φορές... ντροπή»
Η συνεργασία Levi's με Μπιγιονσέ, απάντηση στην επιφυλακτικότητα των καταναλωτών - Ο ρόλος του γυναικείου κοινού
Η νέα αθόρυβη... αψιμαχία εξελίσσεται στο TikTok, με τη Gen Z να κατακρίνει ολοένα και περισσότερο τα εφαρμοστά σύνολα που καθόρισαν το στυλ των millennials
Από τον Καναδά στην Κίνα, την Ευρώπη και τις ΗΠΑ, η Lululemon δεν μοιάζει να βρίσκεται πλέον στις πρώτες καταναλωτικές προτιμήσεις
Πώς ο Zhang Yiming, ιδρυτής της ByteDance, βρέθηκε στην κορυφή του Bloomberg Billionaires Index για την κινεζική αγορά
Πώς διαμορφώθηκε η εικόνα του ομίλου μετά τις αλλαγές στη δομή του - Σε €82,4 εκατ. το 2024 έναντι €1,7 εκατ. το 2023 τα έσοδα
Η PWC εκτιμά ότι οι νέοι δασμοί του Τραμπ θα κοστίσουν στη βιομηχανία αθλητικών 5,9 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως - Η θέση παικτών όπως Nike - Adidas
Τι θα καθορίσει το αποτέλεσμα των συνομιλιών Walmart και Target με τους προμηθευτές τους - Στο στόχαστρο, τα εμπορεύματα
Κολοσσοί της βιομηχανίας καφέ, αλυσίδες αλλά και μικρότερες εταιρείες σε όλο τον κόσμο ανεβάζουν τις τιμές στο φλιτζάνι - Η κατανάλωση στην Ελλάδα
H Notos Com διεκδικεί 8 εκατ. από την American Eagle - Με διψήφια αύξηση έκλεισε το 2023, ακόμη και χωρίς το αμερικανικό brand
H τάση ενοποίησης στις μάρκες και τους οίκους δεν είναι σημερινή, αλλά διαρκεί δεκαετίες - Η περίπτωση Prada - Versace
Πώς τα περίφημα «τέσσερα Cs» και οι αλλαγές των συνηθειών των νέων της Gen Z επηρεάζουν τη βιομηχανία τροφίμων και ποτών
Πίσω από την πρώτη πενταώροφη μπουτίκ της Vakko στο Κολωνάκι, βρίσκεται ο τουρκικός όμιλος που δραστηριοποιείται και στον τουρισμό
Τι συμβαίνει σε μια μάρκα πολυτελείας πολλών δισ. δολαρίων όταν ο δημιουργικός διευθυντής αποχωρεί;
Πώς δημιουργήθηκε το αλαλούμ με το νόμο 4982/22 και τις άδειες επανεγκατάστασης στις ΒΙ.ΠΕ. - Τι αναμένεται από τη συνάντηση
Σε ενημέρωση της αγοράς, η Nike υπογράμμισε το καλό τρίτο τρίμηνο, τις δυσοίωνες προβλέψεις και την νέα, νικητήρια στρατηγική της
Ο Christos Garkinos προβλέπεται πως θα ενισχύσει την επιχείρησή του με 50 εκατ. μόνο το 2024
Σε νέα προβλήματα μπαίνει η Nike στην Τουρκία, όπου διατηρεί τα περισσότερα καταστήματα στην Ευρώπη
Η είσοδος της Louis Vuitton στην αγορά ομορφιάς κινητοποίησε τη Dolce & Gabbana - Στροφή με mega-επενδύσεις
Περισσότερη στρατιωτική ολοκλήρωση μαζί με περισσότερη κοινή χρηματοδότηση, θα δημιουργήσουν μια νέα Ευρώπη
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007