Στα 16 πλοία ανέρχεται ο στόλος της Seanergy Maritime Holdings η οποία έχει πραγματοποιήσει από τις αρχές του έτους επενδύσεις ύψους 134,3 εκατ. δολ σε αγορές πλοίων.
Η Seanergy αγόρασε πρόσφατα ένα ακόμη Capesize πλοίο το «Worldship» και παραμένει η μοναδική ναυτιλιακή εταιρεία εισηγμένη στο Αμερικανικό χρηματιστήριο που διαχειρίζεται αποκλειστικά στόλο πλοίων τύπου Capesize. Το «Worldship» κατασκευάστηκε το 2012 σε ναυπηγείο της Ιαπωνίας και έχει χωρητικότητα περίπου 181.000 dwt.
Με την παράδοσή του, που αναμένεται στο τρίτο τρίμηνο του 2021, ο στόλος της εταιρείας θα φτάσει τα 16 Capesize πλοία και η συνολική μεταφορική ικανότητα θα ξεπεράσει τους 2.800.000 dwt με την μέση ηλικία του στόλου να είναι τα 11.8 περίπου έτη.
Το «Worldship» αποτελεί την Πέμπτη συνεχόμενη αγορά Ιαπωνικού Capesize Πλοίου από την αρχή του 2021 με συνολικές επενδύσεις $134,3 εκατομμύρια.
Επιπλέον, η Εταιρεία συμφώνησε χρονοναύλωση για το M/V Patriotship διάρκειας 12 με 18 μήνες με διεθνή ναυλωτή και ημερήσιο ναύλο στα 31.000 δολάρια.
Το πλοίο θα παραδοθεί στον ναυλωτή ταυτόχρονα με την παραλαβή του από την Εταιρεία, που αναμένεται αρχές Ιουνίου του 2021.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε σχετικά ότι «η νέα αγορά του Ιαπωνικού Capesize πλοίου Worldship ενδυναμώνει περαιτέρω την θέση μας ως η μόνη Εταιρεία εισηγμένη στις αμερικανικές κεφαλαιαγορές με αμιγώς Capesize στόλο. Οι συνολικές επενδύσεις μας από την αρχή του 2021 ανέρχονται στα $134,3 εκατομμύρια με αγορές ποιοτικών Capesize πλοίων, ενώ η ναυλαγορά βρίσκεται σε μία από τις καλύτερες περιόδους των τελευταίων 10 ετών.»
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. είναι ναυτιλιακή εταιρεία με κεντρικά γραφεία στην Γλυφάδα Αττικής και έδρα τα Marshall Islands. Οι μετοχές της Εταιρείας διαπραγματεύονται στο χρηματιστήριο του Nasdaq Capital Market με τον κωδικό ”SHIP”.
Latest News
Οι ελλείψεις πλοίων έφεραν κέρδη στις ναυτιλιακές μεταφοράς containers – Η ανάλυση από Alphaliner για το α΄ τρίμηνο 2024
Αισιόδοξες οι διοικήσεις των ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών για τις επιδόσεις του 2024
Πόσα πληρώσαμε στα ακτοπλοϊκά για τους δημοφιλείς προορισμούς το Πάσχα
Την Μεγάλη Εβδομάδα του 2024 από τον Πειραιά επιβιβάστηκαν 135.230 επιβάτες
Μειώθηκε ο εμπορικός στόλος τον Μάρτιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία
Τα έξι σημεία που μπορούν να ανατρέψουν το παγκόσμιο εμπόριο
Οι διαταραχές σε κρίσιμες πλωτές οδούς θα μπορούσαν όχι μόνο να ανατρέψουν το θαλάσσιο εμπόριο αλλά και να αναζωπυρώσουν τον πληθωρισμό
Με νέες τεχνολογίες και ήπιες δεξιότητες η ναυτιλία χαράσσει «πράσινη» ρότα
Για τα λιμάνια, πρόκληση αποτελεί η ηλεκτροδότηση των πλοίων από τη στεριά
Πρωταθλητές σε ναυπηγήσεις και αγορές πλοίων οι 'Ελληνες Εφοπλιστές
«Σε καλύτερη θέση από ποτέ» ο τίτλος της Lloyd’s List σε μεγάλο αφιέρωμα για την ελληνική ναυτιλία
Μελίνα Τραυλού: Στρατηγικός ο ρόλος της ελληνικής ναυτιλίας στο παγκόσμιο επιχειρείν
«Αντιπροσωπεύουμε πάνω από το 20% της παγκόσμιας χωρητικότητας και πάνω από το 60% του ελεγχόμενου από την Ευρωπαϊκή Ένωση στόλου»
Σε εξαγορά εταιρείας στην Ολλανδία προχωρά η Poseidon Marine Supplies
Το deal αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2024
Πως θα γίνει πιο φιλικό για τους επιβάτες το λιμάνι του Πειραιά
Στο επίκεντρο τα έργα βελτίωσης του λιμανιού
Οι νέοι δασμοί των ΗΠΑ σε κινεζικά προϊόντα, η ναυτιλία και τα οφέλη για Βιετνάμ και Μεξικό
Οι παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού προετοιμάζονται για μια νέα διαταραχή