O σχεδιασμός του MR Tanker βασίζεται στην αντίδραση του LNG με υδρατμό, όπου μέσα στον αναμορφωτή μεθανίου της Helbio, τα μόρια του LNG διασπώνται σε υδρογόνο και διοξείδιο του άνθρακα. Το υδρογόνο τότε χρησιμοποιείται απευθείας ως καύσιμο σε μηχανή εσωτερικής καύσης και σε κυψέλες καυσίμου , που μαζί απαρτίζουν ένα υβριδικό σύστημα πρόωσης με κινητήρες της ΑΒΒ. Το διοξείδιο του άνθρακα δεσμεύεται κατακρατώντας τον άνθρακα μέσα από τα μόρια του LNG, αντί από τα καυσαέρια της μηχανής.
Ο Αντώνιος Τρακάκης, τεχνικός διευθυντής Ναυτιλίας στην RINA, δήλωσε: «Για να επιτύχει τους στόχους μείωσης του CO2, η ναυτιλία αντιμετωπίζει την πρόκληση να έχει λύσεις που είτε βασίζονται στα ορυκτά καύσιμα, αλλά που απαιτούν ακόμα τεχνολογία για να ωριμάσουν ή σε νέα καύσιμα μηδενικού άνθρακα , η διαθεσιμότητα του οποίου απέχει ακόμη πολύ από το να είναι εγγυημένη. Αυτός ο νέος σχεδιασμός επιτρέπει τη χρήση του υδρογόνου ως καυσίμου σήμερα χωρίς την ανάγκη ανεφοδιασμού και αποθήκευσης στο πλοίο και υπερβαίνει τους στόχους του ΙΜΟ 2050 για μείωση της έντασης του άνθρακα κατά 70%».
Ο Andreas Hagberg, επικεφαλής του τμήματος πωλήσεων και μάρκετινγκ της FKAB, σχολίασε: «Η ιδέα είναι επαναστατική γιατί δεν απαιτεί καμία υποδομή υδρογόνου στο λιμάνι. Το υδρογόνο δημιουργείται στο σκάφος και όλος ο απαραίτητος εξοπλισμός μπορεί εύκολα να τοποθετηθεί στο κατάστρωμα, έτσι ώστε οι πλοιοκτήτες να μπορούν να μετατρέψουν τα υπάρχοντα σκάφη. Οι κυψέλες καυσίμου έχουν αναπτυχθεί ειδικά για να παράγουν περισσότερη ισχύ και λιγότερες εκπομπές».
Latest News
Οι ελλείψεις πλοίων έφεραν κέρδη στις ναυτιλιακές μεταφοράς containers – Η ανάλυση από Alphaliner για το α΄ τρίμηνο 2024
Αισιόδοξες οι διοικήσεις των ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών για τις επιδόσεις του 2024
Πόσα πληρώσαμε στα ακτοπλοϊκά για τους δημοφιλείς προορισμούς το Πάσχα
Την Μεγάλη Εβδομάδα του 2024 από τον Πειραιά επιβιβάστηκαν 135.230 επιβάτες
Μειώθηκε ο εμπορικός στόλος τον Μάρτιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία
Τα έξι σημεία που μπορούν να ανατρέψουν το παγκόσμιο εμπόριο
Οι διαταραχές σε κρίσιμες πλωτές οδούς θα μπορούσαν όχι μόνο να ανατρέψουν το θαλάσσιο εμπόριο αλλά και να αναζωπυρώσουν τον πληθωρισμό
Με νέες τεχνολογίες και ήπιες δεξιότητες η ναυτιλία χαράσσει «πράσινη» ρότα
Για τα λιμάνια, πρόκληση αποτελεί η ηλεκτροδότηση των πλοίων από τη στεριά
Πρωταθλητές σε ναυπηγήσεις και αγορές πλοίων οι 'Ελληνες Εφοπλιστές
«Σε καλύτερη θέση από ποτέ» ο τίτλος της Lloyd’s List σε μεγάλο αφιέρωμα για την ελληνική ναυτιλία
Μελίνα Τραυλού: Στρατηγικός ο ρόλος της ελληνικής ναυτιλίας στο παγκόσμιο επιχειρείν
«Αντιπροσωπεύουμε πάνω από το 20% της παγκόσμιας χωρητικότητας και πάνω από το 60% του ελεγχόμενου από την Ευρωπαϊκή Ένωση στόλου»
Σε εξαγορά εταιρείας στην Ολλανδία προχωρά η Poseidon Marine Supplies
Το deal αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2024
Πως θα γίνει πιο φιλικό για τους επιβάτες το λιμάνι του Πειραιά
Στο επίκεντρο τα έργα βελτίωσης του λιμανιού
Οι νέοι δασμοί των ΗΠΑ σε κινεζικά προϊόντα, η ναυτιλία και τα οφέλη για Βιετνάμ και Μεξικό
Οι παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού προετοιμάζονται για μια νέα διαταραχή