Ο κλάδος της ναυπήγησης πλοίων στην Κίνα συνέχισε να έχει έναν ηγετικό ρόλο σε παγκόσμια κλίμακα, κατά το οκτάμηνο Ιανουαρίου – Αυγούστου του 2023 καταγράφοντας διψήφιες αυξήσεις τόσο στην παραγωγή, όσο και στις νέες παραγγελίες, όπως δείχνουν τα στοιχεία του αναφερόμενου τομέα.
Η παραγωγή νέων πλοίων έφτασε στα 27,98 εκατομμύρια dwt* (η μονάδα βάρους dwt αναφέρεται στο συνολικό βάρος του πλοίου, συμπεριλαμβανομένης και της ποσότητας καυσίμου) κατά την ίδια περίοδο, με ετήσια αύξηση 16,9%, σύμφωνα με τα στοιχεία της ένωσης the China Association of the National Shipbuilding Industry.
Η Κίνα ξαναγράφει την «εξίσωση» του χρυσού
Οι νέες παραγγελίες κατέγραψαν ετήσια αύξηση 86,5% συνολικά στα 52,31 dwt, όπως ανακοίνωσε η ίδια ένωση.
Επιπλέον, το οικονομικό κέντρο της επαρχίας Τσιανγκσού, που βρίσκεται στην ανατολική Κίνα, κατέγραψε συνολική οικονομική αξία εισαγωγών και εξαγωγών στα 3,36 τρισεκατομμύρια γουάν (430 δισεκατομμύρια ευρώ) για το οκτάμηνο Ιανουαρίου – Αυγούστου, όπως δείχνουν τα στοιχεία των τελωνείων στην πρωτεύουσα Ναντσίνγκ.
Οι εξαγωγές καταγράφηκαν στα 2,16 τρισεκατομμύρια γουάν (280 δισεκατομμύρια ευρώ), ενώ οι εισαγωγές στο 1,2 τρισεκατομμύριο γουάν (150 δισεκατομμύρια ευρώ) αντιστοιχώντας σε ποσοστό 12,4% επί του συνολικού οικονομικού όγκου των εισαγωγών και των εξαγωγών στην Κίνα κατά την ίδια περίοδο.
Οι εξαγωγές και οι εισαγωγές των ιδιωτικών επιχειρήσεων στην Τσιανγκσού συνέχισαν να αυξάνονται το 2023. Στη διάρκεια του οκταμήνου Ιανουαρίου – Αυγούστου 2023, οι εισαγωγές και οι εξαγωγές των ιδιωτικών επιχειρήσεων έφτασαν στο 1,47 τρισεκατομμύριο γουάν (190 δισεκατομμύρια ευρώ), με ετήσια αύξηση 3,3%.
Νέα καινοτόμα προϊόντα τσαγιού
Η αγοραστική αξία των ποτών τσαγιού νέου στιλ στην Κίνα είναι πιθανό ότι θα ξεπεράσει τα 200 δισεκατομμύρια γουάν (25,74 δισεκατομμύρια ευρώ) το 2025, όπως ανέφερε σχετικά μία αναφορά για την πορεία του αναφερόμενου τομέα.
Η αγοραστική αξία των μοντέρνων προϊόντων τσαγιού αναμένεται ότι θα φτάσει στα 149,8 δισεκατομμύρια γουάν (19,28 δισεκατομμύρια ευρώ) μέσα στο 2023, σύμφωνα με τα στοιχεία της αναφοράς που κατάρτισαν από κοινού η εμπορική ένωση China Chain Store & Franchise Association και η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Meituan.
Στοχεύοντας στο αγοραστικό κοινό των νέων σε ηλικία πελατών, τα ποτά τσαγιού νέου στιλ, όπως, το κρύο τσάι, το τσάι latte, το τσάι φρούτων, αλλά και το τσάι με τυρί (matcha), παρασκευάζονται συχνά με τη χρήση φρέσκων συστατικών, αλλά και σύμφωνα με καινοτόμες συνταγές και φυσικά με την υποστήριξη της τεχνολογίας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Στην αντεπίθεση περνά η Sababell: «Η προσφορά της BBVA είναι παράνομη»
Καταλύτης του deal οι καταλανικές εκλογές της Κυριακής
Κομισιόν: Εκταμιεύτηκε η πρώτη δόση των 50 εκατ. προς τη Βόρεια Μακεδονία
Στο πλαίσιο ενίσχυσης της οικονομίας και της ευρωπαϊκής της πορείας
Ποιος θα τα πάρει; - Η μάχη των 300 δισ. για τα ρωσικά assets
Ορισμένοι από τους συμμάχους της Ουκρανίας θέλουν τώρα να αρπάξουν τα χρήματα της Ρωσίας και να τα δώσουν στο Κίεβο
Στα χνάρια της... Credit Suisse η UBS: Τα μπόνους για προσέλκυση πλούσιων πελατών
Η τράπεζα σχεδιάζει ένα πρόγραμμα πριμοδότησης
Βγήκε από την ύφεση η Βρετανία - Άνοδος του ΑΕΠ κατά 0,6% το α΄ τρίμηνο
Τι δείχνουν τα στοιχεία
Γιατί η αλματώδης ανάπτυξη της Ινδίας αφήνει... αδιάφορο το χρηματιστήριο
Τι φταίει που η ανάπτυξη της Ινδίας δεν απεικονίζεται στο χρηματιστηριακό ταμπλό
Χαμηλώνει τον πήχη η Airbnb - Βουτιά στη μετοχή
Η εταιρεία ανακοίνωσε αυξημένες πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο
Ο γόρδιος δεσμός του προϋπολογισμού στο Ισραήλ και ο λογαριασμός των 16 δισ.
Η κυβέρνηση αυξάνει τα προγράμματα δανεισμού
Σε πτώση τα έσοδα της Salvatore Ferragamo
Ο προβληματισμός για την πορεία στην κινεζική αγορά
Πέθανε ο δικηγόρος Ραμόν Φονσέκα – Ο ρόλος του στην υπόθεση των «Panama Papers»
Περίμενε την ετυμηγορία στη δίκη του