Την ενίσχυση της συνεργασίας της με την Retail & More, με την ανάπτυξη καταστημάτων με το brand Carrefour και των προϊόντων της στην αγορά της Βουλγαρίας, ανακοίνωσε η Carrefour International Partnership.
Carrefour: Ντεμπούτο στην Αττική – Στον Πειραιά το πρώτο εταιρικό κατάστημα
Η Retail & More, η οποία έχει αναλάβει το Master Franchise της Carrefour στην Ελλάδα από το 2022, βρίσκεται ήδη σε επαφές με εταιρίες της Βουλγαρίας για την ανάπτυξη δικτύου καταστημάτων με τη μέθοδο του franchise.
Ταυτόχρονα, 20 καταστήματα του δικτύου Parkmart, το οποίο ιδρύθηκε το 2018 από τον Dobromir Andonov και βρίσκεται σε κομβικές πόλεις της χώρας, όπως η Σόφια, η Βάρνα και το Μπουργκάς, θα μετατραπούν σε Carrefour Market και Carrefour Express, τους επόμενους μήνες.
Δηλώσεις
Ο Patrick Lasfargues, Executive Director για την International Partnerships, της Carrefour, δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να διευρύνουμε τη συνεργασία μας με την Retail & More με την επιστροφή των καταστημάτων και των προϊόντων Carrefour στη Βουλγαρία. Η Carrefour International Partnership, συνεχίζει ενεργά την ανάπτυξη της σύμφωνα με τους στόχους όπως ανακοινώθηκαν με το Πλάνο της Carrefour 2026: Την παρουσία της σε 10 νέες χώρες, με τη μορφή συνεργασίας franchise», δήλωσε ο Patrick Lasfargues, Executive Director για την International Partnerships, της Carrefour.
Από την πλευρά του ο Βασίλης Στασινούλιας, CEO της Retail & More σχολίασε: «Είμαστε υπερήφανοι και χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε με τη Carrefour στη Βουλγαρία. Σε συνέχεια της επιτυχημένης μας πορείας στην Ελλάδα, όπου σύντομα το δίκτυο θα φτάσει τα 50 καταστήματα είμαστε βέβαιοι ότι θα προσφέρουμε στους καταναλωτές της Βουλγαρίας μια εμπειρία αγορών και μια ευρεία ποικιλία προϊόντων που θα ικανοποιεί τις προσδοκίες τους. Επιπλέον, με χαρά καλωσορίζουμε την αλυσίδα καταστημάτων Parkmart στο δίκτυο καταστημάτων Carrefour στη Βουλγαρία, η οποία θα ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία μας στην τοπική αγορά».
Η Carrefour στην Ελλάδα
Υπενθυμίζεται ότι η Carrefour δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με 13 καταστήματα δύο διαφορετικών τύπων σε 8 διαφορετικές περιοχές.
Στόχος της εταιρείας είναι η δημιουργία ενός διευρυμένου δικτύου καταστημάτων, σε ολόκληρη την Ελλάδα, το οποίο θα περιλαμβάνει, καταστήματα, διαφορετικών τύπων, κατάλληλα προσαρμοσμένα στις συνθήκες της κάθε τοπικής αγοράς.
Τα δίκτυο καταστημάτων της Carrefour αναπτύσσεται στην Ελλάδα από την Retail and More, θυγατρική του Ομίλου Globalsat-Teleunicom, η οποία και ανέλαβε, μετά από σχετική συμφωνία με τη γαλλική εταιρεία, την επάνοδο της Carrefour στην Ελληνική αγορά.
Latest News
Premia Properties: Αύξηση 21% στα EBITDA – Οι προοπτικές
Η συνολική αξία επενδύσεων διαμορφώνεται σε € 319 εκ., αυξημένη κατά 4% σε σχέση με το τέλος του 2023
Η αντεπίθεση της οικογένειας Φιλίππου στην ιδιωτική ετικέτα
Εκτίναξη κερδών κατά 41% το πρώτο τρίμηνο για τον ελληνικό όμιλο – Πώς κινήθηκαν οι πωλήσεις ΗΠΑ, Ελλάδα, Ιταλία και Ην. Βασίλειο
Τι ψάχνουν οι Ρώσοι σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
«Λοκάρουν» ξανά την ευρωπαϊκή αγορά οι Ρώσοι – Ο ουγγρικός στόχος και τα προβλήματα στο Βέλγιο – Η 8η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου στην Ελλάδα
Στην «πρέσα» των επιτοκίων νοικοκυριά και επιχειρήσεις
Τι δείχνουν τα στοιχεία λίγο πριν την ενδεχόμενη μείωση από την ΕΚΤ
Αλλάζει πίστα ο Τιτάνας - Γιατί επιλέγει να μπει στο χρηματιστήριο της Ν.Υόρκης
Οι βασικοί άξονες πάνω στους οποίους χτίζεται η αναπτυξιακή στρατηγική του ομίλου
«Αναστήθηκε» η McDonald’s στην Ελλάδα με... μαλτέζικη συνταγή
Νέο ρεκόρ τζίρου και κερδών – Τα σχέδια του μαλτέζικου ομίλου Premier Capital για την ανάπτυξη της αλυσίδας στην ελληνική αγορά
Axia Research: Διατηρεί τη σύσταση buy για τη μετοχή της Eurobank - Στα 2,5 ευρώ η τιμή-στόχος
Προβλέπει ότι το RoTE θα φτάσει το 15%, 149 μονάδες βάσης κάτω από τις εκτιμήσεις
Μειοψηφικό πακέτο της Titan America στο χρηματιστήριο της Ν. Υόρκης - Τα σενάρια για το ποσοστό
Τι είπε η διοίκηση στο conference call με αναλυτές
Στις κόρες του Απ. Βακάκη τα 109 εκατ. ευρώ σε υφιστάμενους μέτοχους το 3% της Jumbo
Η διάθεση των μετοχών έγινε από την Tanocerian Maritime, συμφερόντων του Απ. Βακάκη με το ποσοστό του στην εταιρεία να περιορίζεται στο 16,3%
Προειδοποίηση Skroutz για ψεύτικες σελίδες που χρησιμοποιούν τα σήματά του
Tην προσοχή των καταναλωτών εφιστά το Skroutz με αφορμή την εμφάνιση πληθώρας ψεύτικων και παραπλανητικών σελίδων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.