Στους δείκτες του FTSE Russell αναμένεται να εισέλθει η μετοχή του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του οίκου. Όπως εξηγεί, το review θα πραγματοποιηθεί κατά την πρώτη μέρα διαπραγμάτευσης η οποία σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα είναι στις 7 Φεβρουαρίου.
Όπως αναφέρει ο οίκος FTSE Russell εάν πληρούνται τα κριτήρια και το όριο εισόδου για να ενταχθεί στο δείκτη FTSE Global Equity, θα πραγματοποιηθεί μετά το κλείσιμο της συνεδρίασης της 13ης Φεβρουαρίου (δηλαδή ισχύει από την Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2024).
Ισχυρό το ενδιαφέρον
Πάντως η δημόσια πρόταση μόνο επιτυχής κρίνεται από τους εγχώριους αναλυτές, με το Ελ. Βενιζέλος να αναμένεται να αντλήσει περί τα 740 εκατ. ευρώ, με την τιμή στο υψηλότερο σημείο του εύρους. Η IPO έχει προγραμματιστεί να ολοκληρωθεί σήμερα, 1η Φεβρουαρίου, ενώ η διαπραγμάτευση των μετοχών θα ξεκινήσει στις 7 Φεβρουαρίου.
Σημειώνεται ότι, με καθαρό χρέος 405 εκατομμυρίων ευρώ στα τέλη Σεπτεμβρίου και 460 εκατομμύρια ευρώ σε μετρητά μερίσματα που οφείλονται στους επενδυτές πριν από την IPO από τότε έως τώρα, ο φορέας εκμετάλλευσης του αεροδρομίου θα έχει εταιρική αξία περίπου 3,3 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Η εταιρική αξία του ΔΑΑ
Σημειώνεται ότι, όπως αναφέρεται σε πρόσφατο άρθρο στο Reuters Breakingviews, με καθαρό χρέος 405 εκατομμυρίων ευρώ στα τέλη Σεπτεμβρίου και 460 εκατομμύρια ευρώ σε μετρητά μερίσματα που οφείλονται στους επενδυτές πριν από την IPO από τότε έως τώρα, ο φορέας εκμετάλλευσης του αεροδρομίου θα έχει εταιρική αξία περίπου 3,3 δισεκατομμυρίων ευρώ.
«Αυτό δεν είναι υπερβολικό. Με 7,6 φορές το ετήσιο EBITDA του 2023, περίπου 430 εκατομμυρίων ευρώ, η αποτίμηση του ΔΑΑ φαίνεται φθηνή σε σύγκριση με τα μέσα υστερούντα πολλαπλάσια περίπου 11 για τον κλάδο, σύμφωνα με τους υπολογισμούς τους Breakingviews με βάση τα δεδομένα LSEG», σημειώνεται.
«Αυτό θα εξασφαλίσει μια ομαλή απογείωση στην αγορά. Οι υφιστάμενοι μέτοχοι θα φύγουν ούτως ή άλλως ευχαριστημένοι: τα γενναιόδωρα μερίσματα πριν από την IPO θα πρέπει να εξασφαλίσουν ότι η ελληνική κυβέρνηση θα λάβει έως και 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ με την πώληση, διατηρώντας παράλληλα το δάχτυλό της στην εταιρεία του αεροδρομίου.»
Latest News
Η Citi ανανεώνει την εμπιστοσύνη της στη Mytilineos με τιμή-στόχο στα 46 ευρώ
Η Mytilineos μπορεί να συνεχίσει να αποδίδει καλύτερα κέρδη στο υπόλοιπο του 2024
Πρόστιμο 30.000 ευρώ στην ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός από την Επιτροπή Ανταγωνισμού
Για εκπρόθεσμη γνωστοποίησης συγκέντρωσης που αφορά την εταιρεία Συνεργαζόμενοι Παντοπώλες
Νέος κατάλογος διαιτητών ΕΒΕΑ διετίας 2024-2025
Το ΕΒΕΑ αναδεικνύει την υπεραξία των εναλλακτικών μεθόδων επίλυσης διαφορών
Το roadmap για τον έκτο προβλήτα στον ΟΛΘ - Στο περίμενε... του Προεδρικού Διατάγματος
Τι είπε η διοίκηση του ΟΛΘ στη ΓΣ των μετόχων
Ο Cleber Da Rodda νέος διευθυντής εργοστασίου της JTI στην Ξάνθη
Ποιο είναι το βιογραφικό του
Premia Properties: Αύξηση 21% στα EBITDA – Οι προοπτικές
Η συνολική αξία επενδύσεων διαμορφώνεται σε € 319 εκ., αυξημένη κατά 4% σε σχέση με το τέλος του 2023
Η αντεπίθεση της οικογένειας Φιλίππου στην ιδιωτική ετικέτα
Εκτίναξη κερδών κατά 41% το πρώτο τρίμηνο για τον ελληνικό όμιλο – Πώς κινήθηκαν οι πωλήσεις ΗΠΑ, Ελλάδα, Ιταλία και Ην. Βασίλειο
Τι ψάχνουν οι Ρώσοι σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
«Λοκάρουν» ξανά την ευρωπαϊκή αγορά οι Ρώσοι – Ο ουγγρικός στόχος και τα προβλήματα στο Βέλγιο – Η 8η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου στην Ελλάδα
Στην «πρέσα» των επιτοκίων νοικοκυριά και επιχειρήσεις
Τι δείχνουν τα στοιχεία λίγο πριν την ενδεχόμενη μείωση από την ΕΚΤ
Αλλάζει πίστα ο Τιτάνας - Γιατί επιλέγει να μπει στο χρηματιστήριο της Ν.Υόρκης
Οι βασικοί άξονες πάνω στους οποίους χτίζεται η αναπτυξιακή στρατηγική του ομίλου