Σημαντικές επιχειρήσεις της ελληνικής αγοράς έχουν επιλέξει την καινοτόμο υπηρεσία Vodafone DDoS Mitigation, η οποία προσφέρει προστασία από κυβερνοεπιθέσεις και συμβάλει στην επιχειρησιακή συνέχεια και ομαλή λειτουργία των ψηφιακών συστημάτων των επιχειρήσεων.
Η επίθεση DDoS (Distributed Denial-of-Service) είναι μια κυβερνοεπίθεση με την οποία ο επιτιθέμενος χρησιμοποιεί χιλιάδες μοναδικούς υπολογιστές ανυποψίαστων χρηστών, τους οποίους ελέγχει απομακρυσμένα, προκαλώντας μεγάλο όγκο δικτυακής κίνησης με σκοπό να καταστήσει μία υπηρεσία ή ένα δίκτυο μη διαθέσιμο.
Μια DDoS επίθεση μπορεί να πλήξει σημαντικά την ομαλή λειτουργία μιας επιχείρησης, καθιστώντας την εμπορικά κλειστή για ώρες ή μέρες, δημιουργώντας ζημιά εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, αλλά και πλήγμα στην αξιοπιστία της.
Η ζημία αυτή προκύπτει από τη αδυναμία παροχής ηλεκτρονικών υπηρεσιών προς τους πελάτες, αδυναμία λήψης παραγγελιών και την παύση της διασύνδεσης εταιρικών συστημάτων. Πρόκειται για μία παράνομη πρακτική, η οποία αναπτύσσεται ραγδαία στην Ελλάδα, καθώς καταγράφεται διπλασιασμός των σχετικών περιστατικών από το 2018 έως και το 2020.
Μάλιστα, σε παγκόσμιο επίπεδο παρατηρήθηκε αύξηση των επιθέσεων DDoS κατά 25% την περίοδο της πανδημίας. Πρόκειται, δηλαδή, για μία εξελισσόμενη απειλή, η οποία εύλογα δημιουργεί την ανάγκη ενίσχυσης της ψηφιακής ασφάλειας των επιχειρήσεων, δεδομένου ότι σήμερα περισσότερο από ποτέ είναι κρίσιμης σημασίας η αδιάλειπτη παρουσία ενός οργανισμού στο ψηφιακό περιβάλλον.
Μέσα από την υπηρεσία Vodafone DDoS Mitigation προσφέρεται διαρκής παρακολούθηση της εισερχόμενης κίνησης στο δίκτυο μιας επιχείρησης και σε περίπτωση που εντοπιστεί κάποια ύποπτη συμπεριφορά, η κακόβουλη κίνηση “φιλτράρεται” αυτόματα, απομονώνεται και διαχωρίζεται από τα έγκυρα πακέτα κίνησής ώστε να εξασφαλιστεί η συνέχιση της εξυπηρέτησης των πραγματικών χρηστών. Έτσι, η επιχείρηση προστατεύεται από τυχόν απόπειρες διακοπής της ψηφιακής της παρουσίας.
Συγκεκριμένα, η υπηρεσία DDoS Mitigation προσφέρει συνεχή αντιμετώπιση των επιθέσεων μέσω διασύνδεσης με το Κεντρικό σύστημα αντιμετώπισης DDoS επιθέσεων του Ομίλου Vodafone που εγγυάται τη δυνατότητα μετριασμού τεράστιου όγκου κίνησης, καλύπτοντας έτσι τις ανάγκες κυβερνοασφάλειας των περισσότερων επιχειρήσεων.
Με αυτόν τον μηχανισμό ασφάλειας εντοπίζεται άμεσα, αυτόματα και απομονώνεται η μη συνηθισμένη κίνηση στο δίκτυο, ενώ παράλληλα η υπηρεσία παρέχεται χωρίς την ανάγκη τοπικής εγκατάστασης. Η υπηρεσία υποστηρίζεται από εξειδικευμένη ομάδα του ομίλου Vodafone Group 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο και ενημερώνεται συνεχώς γύρω από νέα μοτίβα επιθέσεων, τα οποία αναλύονται συνεχώς.
Για την παροχή της υπηρεσίας Vodafone DDoS Mitigation προς τις επιχειρήσεις, δεν απαιτούνται επιπλέον ανθρώπινοι ή υλικοί πόροι καθώς και εξειδικευμένες γνώσεις για την επιχείρηση. Η υπηρεσία παρέχεται με μηναία χρέωση ανάλογη του Bandwidth (όγκου κίνησης) και των αναγκών του κάθε πελάτη και συνοδεύεται από τις επιτυχημένες υπηρεσίες Vodafone Business Internet και Vodafone Business Cloud.
“Οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί στηρίζονται όλο και περισσότερα στα δίκτυα και τα ψηφιακά τους συστήματα για να ενισχύσουν την εταιρική φήμη και την εμπορική τους μάρκα, να βελτιώσουν τη λειτουργία τους και να υποστηρίξουν τις πωλήσεις τους. Μία επίθεση DDoS μπορεί να έχει σημαντικές επιπτώσεις και στα τρία αυτά πεδία. Στηριζόμενοι στο παγκόσμιο αποτύπωμα και την τεχνογνωσία του ομίλου Vodafone, διαθέτουμε την υπηρεσία Vodafone DDoS Mitigation που μπορεί να παρέχει σημαντική προστασία σε όλους τους οργανισμούς και είμαστε υπερήφανοι που σημαντικές επιχειρήσεις της ελληνικής αγοράς την έχουν επιλέξει” δήλωσε η γενική διευθύντρια του Vodafone Business Κάτια Σταθάκη.
Η Vodafone συνεχίζει να επενδύει στην παγκόσμια στρατηγική της για την κυβερνοασφάλεια ώστε να προσφέρει ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών ασφαλείας στους πελάτες της, μικρούς και μεγάλους, και να τους βοηθήσει να πορευθούν με επιτυχία σε έναν συναρπαστικό, αλλά και συχνά αβέβαιο κόσμο. Και πιστεύει ότι οι προετοιμασμένοι για το μέλλον οργανισμοί είναι εκείνοι που μπορούν να προσαρμόζονται στις αλλαγές και να είναι ανθεκτικοί απέναντι σε επιθέσεις και διαταράξεις.
Latest News
Trastor: Αύξηση κατά 17,5% των εσόδων από μισθώματα το 2023
Το επενδυτικό χαρτοφυλάκιο του ομίλου την 31η Δεκεμβρίου 2023 περιλάμβανε 55 ακίνητα, με εύλογη αξία 468,7 εκατ. ευρώ έναντι 392,3 εκατ. ευρώ πέρυσι
Ο Νίκος Σαλακάς αναλαμβάνει Chief of Corporate Center και General Counsel στην Alpha Bank
Αναλαμβάνει τους τομείς της Στρατηγικής, της Εταιρικής Διακυβέρνησης και Βιωσιμότητας, της Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων, των Νομικών Υπηρεσιών και του Ανθρώπινου Δυναμικού
Ιntralot: Ομολογιακό δάνειο 100 εκατ. ευρώ με πέντε ελληνικές τράπεζες
Εκταμιεύθηκε το ποσό - Η ανακοίνωση της εταιρείας
Η United Airlines επεκτείνει τις πτήσεις από Αθήνα προς Ν. Υόρκη και Ουάσινγκτον
Η αεροπορική εταιρεία αυξάνει τις πτήσεις από την Ελλάδα σχεδόν κατά 25% το 2024
Ποιος είναι ο νέος Διευθυντής Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων στην Ζυθοποιία Μακεδονίας - Θράκης
Το βιογραφικό του νέου διευθυντή
Στη διαιτησία η ΔΕΠΑ Εμπορίας για την τιμή του φυσικού αερίου της Gazprom
Στα 400 εκατ. το ποσό που διεκδικούν οι Ρώσοι – Θέμα σύμβασης εγείρει η ΔΕΠΑ Εμπορίας
Επιστολή Καφούνη σε Θεοχάρη, Πιτσιλή για την διασύνδεση POS - Ταμειακών: Tα 7 ζητήματα που ταλαιπωρούν την αγορά
«Οι επιχειρήσεις πρέπει να γνωρίζουν τι να κάνουν για να αποφύγουν τα υπερβολικά και εξοντωτικά πρόστιμα», επισημαίνει ο πρόεδρος του ΕΣΑ
«Κάποιοι πήγαν να καταστρέψουν ένα διαμάντι» - Τι είπε ο Δ. Κουτσολιούτσος στη δίκη της Folli Follie
Η δίκη για την υπόθεση των παραποιημένων ισολογισμών στην εταιρεία συνεχίζεται
Άνοιξαν... ελαφρώς την κάνουλα της χορήγησης δανείων οι τράπεζες
Πώς κινήθηκαν τα δάνεια προς νοικοκυριά και επιχειρήσεις για τον δεύτερο μήνα του 2024, σύμφωνα με στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος
Πάνω από 1 δισ. «σήκωσαν» οι Έλληνες από τις καταθέσεις τον Φεβρουάριο
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος για τις καταθέσεις νοικοκυριών και επιχειρήσεων