
Από την άνοιξη του 2020 η πανδημία φέρνει τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών αντιμέτωπο με νέες προκλήσεις. Στην ετήσια έκθεσή της για τις βασικές νέες τάσεις στις Τηλεπικοινωνίες, τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και την Βιομηχανία Ψυχαγωγίας στις ΗΠΑ η Deloitte υποστηρίζει ότι οι ηγέτες του κλάδου θα πρέπει να εξετάσουν τρεις βασικές στρατηγικές ευκαιρίες τόσο για να ανακάμψουν από την κρίση της πανδημίας όσο και για να δημιουργήσουν το έδαφος για δυναμική ανάκαμψη στο μέλλον.
Οι τρεις άξονες, στους οποίους θα πρέπει να κινηθούν οι εταιρείες το 2021 είναι οι εξής:
Εστίαση στις ανάγκες των πελατών, μέσω μιας πιο προσωπικής προσέγγισης
Δημιουργία νέων εμπειριών ψυχαγωγίας, μέσω προσφορών και πακέτων ψυχαγωγίας, με την υιοθέτηση στρατηγικών που επιτρέπουν την επιχειρηματική ευελιξία
Επανατοποθέτηση για τη δημιουργία εσόδων από προηγμένα ασύρματα δίκτυα μέσω νέων προϊόντων, υπηρεσιών και επιχειρηματικών μοντέλων.
Σύμφωνα με την έκθεση είναι πολύ σημαντικό για τις εταιρείες να κατανοήσουν τις ανάγκες των καταναλωτών και τα πρότυπα συμπεριφοράς προκειμένου να αναπτύξουν υπηρεσίες που προσελκύουν και διατηρούν πελάτες. Πρέπει επίσης, να κατανοήσουν τις οικονομικές ανάγκες των καταναλωτών.
Τονίζεται επίσης, ότι πανδημία επέβαλε σοβαρούς οικονομικούς περιορισμούς σε εκατομμύρια καταναλωτές.
Επιπλέον, οι πελάτες θέλουν προσαρμοσμένες επιλογές όσον αφορά το περιεχόμενο και τις τιμές. Επομένως, ενώ η διαθεσιμότητα πρωτότυπου περιεχομένου είναι συνήθως κρίσιμη για την προσέλκυση πελατών, ένα ευρύ περιεχόμενο και κλιμακωτές τιμές είναι ολοένα και πιο σημαντικές παράμετροι για τη διατήρησή τους. Στην έκθεση τονίζεται επίσης, ότι καθώς συνεχίζεται η συν-εξέλιξη της ψυχαγωγίας και της τεχνολογίας, πιθανότατα θα απαιτηθούν νέες στρατηγικές και ευέλικτες προσεγγίσεις για εταιρείες και δημιουργούς.
Αυτό ισχύει ιδιαίτερα όταν πρόκειται για το δίκτιο 5G, το οποίο υπόσχεται να οδηγήσει σε ακόμη μεγαλύτερη σύγκλιση μεταξύ βίντεο, παιχνιδιών και μουσικής χάρη στις ταχύτερες ταχύτητες και τη χαμηλότερη καθυστέρηση.
Σε συνδυασμό με τις εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη, την επαυξημένη και την εικονική πραγματικότητα και τις υπηρεσίες βάσει τοποθεσίας, το 5G έχει τη δυνατότητα να επαναπροσδιορίσει την ψυχαγωγία και να επιταχύνει το remixing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΕΔΩ


Latest News

Τι φέρνει το «T» δίπλα στην Cosmote – Οι συνέργειες που… ξεκλειδώνουν
H «νέα» Cosmote Telekom αναμένεται να έχει ως προίκα τις δεκάδες διεθνείς συνεργασίες που κουβαλά το brand Telekom, σαν διεθνής τηλεπικοινωνιακός πάροχος

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom - Η αλλαγή στο ιστορικό brand μετά από 27 χρόνια
«Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom», δήλωσε ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ

Οι Έλληνες μαθητές πιο πρόθυμοι να ανακαλύψουν τα οφέλη της AI
Η έρευνα του Ιδρύματος Vodafone παρουσιάστηκε στο 10ο Οικονομικό Φόρουμ Δελφών με τη συμμετοχή της υπουργού Παιδείας

Σύναψη στρατηγικής συνεργασίας Digital Realty - Vodafone
To σημείο παρουσίας της Vodafone θα φιλοξενήσει τον τερματισμό των υποθαλάσσιων καλωδιακών συνδέσεων, δημιουργώντας έναν κρίσιμο κόμβο στο οικοσύστημα διασύνδεσης του νησιού

Η Intracom Telecom ανέλαβε τον εκσυγχρονισμό του δικτύου της Sky Telecom
Η τεχνολογία σταθερής ασύρματης πρόσβασης (FWA) επιτρέπει την ταχεία και οικονομική ανάπτυξη δικτύου παροχής αξιόπιστου και γρήγορου Internet σε υποεξυπηρετούμενες περιοχές με χαμηλή συνδεσιμότητα

Vodafone: Νέα υπηρεσία κυβερνοασφάλειας για συσκευές επιχειρήσεων
Με το Lookout Mobile Security η Vodafone προσφέρει προστασία απέναντι σε κακόβουλα λογισμικά, επιθέσεις phishing, μη ασφαλή δίκτυα και άλλες απειλές που στοχεύουν τις κινητές συσκευές