Οι υπουργοί Οικονομικών των χωρών-μελών της Ομάδας των Επτά (G7) έχουν περιορίσει τις διαφορές τους όσον αφορά την επιβολή παγκόσμιας εταιρικής φορολογίας, αλλά δεν είναι πιθανό να συζητήσουν συγκεκριμένα ποσοστά ελάχιστου φόρου στη διάσκεψη που θα έχουν το Σαββατοκύριακο, δήλωσε ο Ιάπωνας υπουργός των Οικονομικών Τάρο Άσο.

Ο Άσο προγραμματίζει μία διμερή συνάντηση με την Αμερικανίδα υπουργό Οικονομικών Τζάνετ Γέλεν στο περιθώριο της διάσκεψης της G7 (4-5 Ιουνίου) στη Βρετανία, παρά το γεγονός ότι δεν έχουν οριστικοποιηθεί οι λεπτομέρειες, όπως δήλωσε στους δημοσιογράφους μετά από ένα υπουργικό συμβούλιο.

Στην ατζέντα η συμφωνία για έναν ελάχιστο φόρο

Τα μέλη της G7 θα υπογραμμίσουν αυτή την εβδομάδα ότι θα στηρίξουν τις οικονομίες τους καθώς εξέρχονται από την πανδημία και θα επιτύχουν μια «φιλόδοξη» συμφωνία για έναν ελάχιστο παγκόσμιο εταιρικό φόρο τον Ιούλιο, σύμφωνα με ένα προσχέδιο του ανακοινωθέντος της διάσκεψης.

Ο φόρος αυτός θα έχει ως στόχο την επίλυση του προβλήματος που δημιουργείται από τις μεγάλες εταιρείες οι οποίες έχουν τεράστια έσοδα, αλλά πληρώνουν πολύ χαμηλούς φόρους επειδή στήνουν γραφεία για φορολογικούς λόγους σε περιφέρειες με χαμηλή φορολογία.

«Δε νομίζω ότι στη διάσκεψη του Ιουνίου θα μπορούσε να γίνει μία συζήτηση για συγκεκριμένα ποσοστά φορολογίας», δήλωσε ο Άσο.

Σε ερώτηση σχετικά με τη θέση της Ιαπωνίας για το ελάχιστο ποσοστό ενός παγκόσμιου φόρου, αλλά και για το πώς θα παρουσιάσει τη στάση της χώρας του στη συνάντησή του με τη Γέλεν στη G7, ο Άσο δεν ανέφερε περισσότερες λεπτομέρειες δηλώνοντας ότι το θέμα αυτό δεν έχει συμπεριληφθεί επίσημα στην ατζέντα.

Ωστόσο «οι διαφορετικές γνώμες έχουν περιοριστεί σχετικά με την παγκόσμια φορολογία», πρόσθεσε ο ίδιος.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Boeing: Πολύ μεγάλη για να αποτύχει
Διεθνή |

Γιατί μια αποτυχημένη Boeing θα έβλαπτε τους πάντες - ακόμα και την Airbus

Παρόλο που το Κογκρέσο διεξάγει δύο ακροάσεις σχετικά με ισχυρισμούς για αστοχίες ασφάλειας στο 787 Dreamliner και σε άλλα αεροσκάφη, η Boeing έχει σε μεγάλο βαθμό απομονωθεί από τις συνέπειες των λαθών της - όχι για πολύ όμως