Ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (ΙΜΟ), με φετινό μήνυμα «Ένα Δίκαιο Μέλλον για τους Ναυτικούς», αναδεικνύει τη διεθνή επιτακτική ανάγκη, και προσπάθεια, να υποστηριχτούν οι ναυτικοί σε θέματα που αφορούν την πανδημία Covid-19 όπως είναι η διευκόλυνση της αλλαγής πληρωμάτων από τις κυβερνήσεις όλων των Κρατών και τον κατά προτεραιότητα εμβολιασμό τους ως εργάτες στην πρώτη γραμμή. Επίσης, επισημαίνει την ανάγκη για παροχή ασφαλούς περιβάλλοντος και καλών συνθηκών εργασίας στο πλοίο, για δίκαιη αντιμετώπιση και σεβασμό των δικαιωμάτων όλων των ναυτικών, ανεξάρτητα από φύλο, εθνικότητα και θρησκευτικές πεποιθήσεις.
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών με ανάρτηση της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σημειώνει ότι «η Ημέρα των Ναυτικών καθιερώθηκε το 2011, με πρωτοβουλία του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (International Maritime Organization), για να τιμήσει τους ανθρώπους της θάλασσας και τη συνεισφορά τους στην παγκόσμια οικονομία. Σήμερα, λοιπόν, τιμούμε τους ναυτικούς και το έργο τους και δεσμευόμαστε να κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να τους στηρίξουμε, καθώς πλέουμε μαζί μέσα στις προκλήσεις αυτής της πανδημίας. Καλές Θάλασσες!»
Επίσης η Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος – HELMEPA, δημιούργημα την κοινής εθελοντικής δέσμευσης Ελλήνων πλοιοκτητών και ναυτικών ευχαριστεί θερμά όλους τους ναυτικούς του κόσμου, καθώς και τους τους 15.000 Έλληνες ναυτικούς μέλη της Ένωσης, για τις πολύτιμες υπηρεσίες που μας προσφέρουν για ένα καλύτερο κόσμο, με ασφάλεια και με υγιείς θάλασσες και ωκεανούς.
Επιπλέον, η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), με ανακοίνωση της, τιμά σήμερα μαζί με τη διεθνή κοινότητα την Παγκόσμια Ημέρα του Ναυτικού (International Day of the Seafarer).
Ανακοινώσεις εξέδωσαν και άλλες ναυτιλιακές ενώσεις, οργανισμοί, ναυτιλιακές εταιρείες.
Τέλος σε ανακοίνωση της η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ) επισημαίνει μεταξύ άλλων ότι «εκατοντάδες χιλιάδες Ναυτεργάτες παραμένουν ακόμη και σήμερα εγκλωβισμένοι σε πολύχρονη ομηρία στα πλοία ανά τον κόσμο επειδή οι εθνικές αρχές δεν επιτρέπουν την νόμιμη σκάντζα των Ναυτεργατών! Έως και τώρα διεθνείς – περιφερειακοί οργανισμοί και εθνικές κυβερνήσεις περιορίζονται σε παραινέσεις η αξία των οποίων είναι σχεδόν μηδενική από πλευράς αποτελέσματος».
Latest News
Νέες αναταράξεις στο διεθνές εμπόριο - Οι προειδοποιήσεις των Χούθι
Σοβαρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις από τη δρομολόγηση των πλοίων γύρω από την Αφρική
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Το μέτρο αφορά στη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα
Πέφτουν οι πωλήσεις των superyachts - Αυξάνονται οι κατασχέσεις
Παρόλα αυτά, οι παραδόσεις superyacht αυξήθηκαν κατά 31% το 2023
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων