Tο συνολικό μήκος των αγωγών μεταφοράς φυσικού αερίου ανήλθε σε 1.466 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τα στοιχεία του Διαχειριστή Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου (ΔΕΣΦΑ ΑΕ), για το 2020.

Ειδικότερα, 512 χιλιόμετρα αφορούσαν στον κεντρικό αγωγό μεταφοράς αερίου υψηλής πίεσης και 954 χιλιόμετρα στους αγωγούς τροφοδοσίας των διαφόρων περιοχών της Χώρας. Το μήκος του δικτύου δεν παρουσίασε μεταβολή σε σχέση με το 2019.

Οι δαπάνες συντήρησης των υποδομών μεταφοράς φυσικού αερίου ανήλθαν το 2020 σε 4.580 χιλ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 63,9% σε σχέση με το 2019, όπου οι αντίστοιχες δαπάνες ανήλθαν σε 2.795 χιλ. ευρώ, οι δε επενδύσεις σε νέες υποδομές ανήλθαν σε 27.412 χιλ. ευρώ το 2020, παρουσιάζοντας μείωση 0,9% σε σύγκριση με τις αντίστοιχες επενδύσεις του 2019, οι οποίες ανήλθαν σε 27.672 χιλ. ευρώ.

Διακίνηση στην ελληνική επικράτεια

Αναφορικά με τις συνολικές εισαχθείσες ποσότητες (παραλαβές) φυσικού αερίου στα σημεία εισόδου του Εθνικού Συστήματος Μεταφοράς Φυσικού Αερίου (ΕΣΜΦΑ), κατά το έτος 2020 παρατηρήθηκε αύξηση 8,4% σε σχέση με το 2019. Ομοίως, αύξηση κατά 8,2% παρουσίασαν οι συνολικές εξαχθείσες ποσότητες (παραδόσεις) φυσικού αερίου από τα σημεία εξόδου του ΕΣΜΦΑ, το 2020 σε σύγκριση με το 2019.

Το μεταφορικό έργο κατά το 2020 ανήλθε σε 830,57 εκατομμύρια τονοχιλιόμετρα (Mtkm), παρουσιάζοντας μείωση 31,8% σε σχέση με το 2019, που ήταν 1.217 εκατομμύρια τονοχιλιόμετρα (Mtkm).

Κατά το 2020 σε σύγκριση με το 2019 παρατηρήθηκε μείωση του ποσοστού εισαγωγών φυσικού αερίου στα σημεία εισόδου ως προς την τεχνική δυναμικότητά τους, από 47,6% σε 45,6% ενώ αύξηση από 23,0% σε 24,4% σημειώθηκε στο ποσοστό παραδόσεων φυσικού αερίου στα σημεία εξόδου ως προς την τεχνική δυναμικότητά τους.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Macro
Ρολφ Στράουχ: «Πρέπει να επιταχυνθεί η εφαρμογή του Σχεδίου Ανάκαμψης»
Macro |

Ρολφ Στράουχ: «Πρέπει να επιταχυνθεί η εφαρμογή του Σχεδίου Ανάκαμψης»

Ο επικεφαλής οικονομολόγος του ESM μιλάει για τις τρεις μεγάλες μελλοντικές προκλήσεις, την πρόοδο της Ελλάδας, τα ανησυχητικά σημάδια και την ανάγκη προώθησης των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων