Οι πωλήσεις του γαλλικού οίκου πολυτελών προϊόντων LVMH στο τμήμα μόδας και δερμάτινων ειδών αυξήθηκαν κατά 38% και έφτασαν τα 7,4 δισ. ευρώ, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2019. Το brand της Louis Vuitton συνέχισε να καταγράφει μεγάλη ζήτηση στις ΗΠΑ και την Κίνα, με τριμηνιαία έσοδα στα 15,5 δισ. ευρώ, ενώ οι αναλυτές ανέμεναν έσοδα 15 δισ. ευρώ.
Όσον αφορά την πορεία του ομίλου στην τεράστια κινεζική αγορά, παραμένουν κάποια «θολά» σημεία. Η μετοχή της περίφημης βότκας Belvedere μειώθηκε κατά 9% από τότε που ο Κινέζος πρόεδρος Σι Τζινπίνγκ υποσχέθηκε δράση για την «υπερβολική» νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες στη χώρα, στα μέσα Αυγούστου. Οι αποτιμήσεις έχουν μειωθεί σε ολόκληρο τον τομέα, ο οποίος εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις κινεζικές δαπάνες μετά τη χρηματοπιστωτική κρίση του 2008.
Σε επικοινωνία της με επενδυτές, η διοίκηση της LVMH δήλωσε ότι η νέα εστίαση του Πεκίνου στην ανακατανομή του πλούτου δεν είναι απαραίτητα κακό για τους καλοπληρωμένους καταναλωτές που αγοράζουν τα προϊόντα της αρεσκείας τους. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της UBS, έως και το 80% των πωλήσεων πολυτελών ειδών στην Κίνα προέρχονται από τη μεσαία τάξη και όχι από τους πάμπλουτους αγοραστές. Εάν ο πλούτος μοιραστεί πιο δίκαια, μπορεί αυτή η κατηγορία πολιτών να έχει περισσότερη καταναλωτική δύναμη.
Ωστόσο ενα σημάδι ότι και στην Κίνα η κατανάλωση εισέρχεται σε δύσκολη εποχή προήλθε από το τμήμα ρολογιών και κοσμημάτων της LVMH, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν μόλις 1% έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2019 – από 9% που ήταν το προηγούμενο τρίμηνο. Η ζήτηση για την ακριβή μάρκα κοσμημάτων Bulgari ήταν πολύ χαμηλή στην Ασία. Η Tiffany & Co., την οποία αγόρασε η LVMH έναντι 15,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι, ήταν επίσης ελαφρώς ασθενέστερη στην Κίνα όλο τον Αύγουστο.
Αυτό θα μπορούσε να συμβεί μόνο επειδή ορισμένα μέρη της χώρας ήταν και πάλι σε lockdown μετά από μια έξαρση των κρουσμάτων Covid-19. Ή, θα μπορούσε να είναι ένα πολύ πρώιμο σημάδι ότι οι πλουσιότεροι καταναλωτές της Κίνας είναι επιφυλακτικοί να κάνουν μεγάλες αγορές αυτή τη στιγμή.
Οι μετοχές της LVMH διαπραγματεύονται τώρα με περίπου 28 φορές τα εκτιμώμενα κέρδη, λιγότερο από τις 32, που ήταν πριν την ομιλία του Τζινπίνγκ. Αλλά είναι πολύ νωρίς για να κρίνουμε τις επιπτώσεις των τελευταίων αλλαγών της πολιτικής του Πεκίνου.
Latest News
Τα 24ωρο των κεντρικών τραπεζών - Με μπαράζ μειώσεων στα επιτόκια κλείνει το 2024
Το 2025 αλλάζει σημαντικά τα δεδομένα και σηματοδοτεί στροφή στις νομισματικές πολιτικές των τραπεζών
Συνεργασία και λύσεις - Πού βρίσκεται τελικά η ευρωπαϊκή απάντηση για τη στεγαστική κρίση;
Ακριβά ενοίκια και στεγαστικά δάνεια έχουν επιδεινώσει την στεγαστική κρίση στην Ευρώπη - Τι ζητούν οι πολίτες
Έρχεται το τέλος του ΠΟΕ με τον Ντόναλντ Τραμπ;
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου (ΠΟΕ) έτσι κι αλλιώς δεν λειτουργεί υποδειγματικά. Με τον Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο μάλλον θα καταρρεύσει. Ποιες θα είναι οι συνέπειες;
Μάριο Μόντι: «Η Ευρώπη δεν μπορεί άλλο να παραμείνει ένα βρέφος»
Ο πρώην πρωθυπουργός της Ιταλίας, Μάριο Μόντι μίλησε για την κρισιμότητα της επόμενης πενταετίας αλλά και για το δικαίωμα του βέτο
Στην ουρά οι τουρκικές εταιρείες για την ανοικοδόμηση της Συρίας
Πάνω από 11 δισ. δολάρια ήταν ήδη οι ζημιές σε 14 μεγάλες πόλεις και σε σημαντικούς κλάδους της οικονομίας από το 2023, σύμφωνα με την Παγκόσμια Τράπεζα
Θα έκανε τα πάντα για να τον... αποφύγει - Το αμερικανικό δίκτυο ABC και ο Τραμπ
Ο άλλοτε σύμβουλος του Μπιλ Κλίντον βρέθηκε στο στόχαστρο του Τραμπ και προκάλεσε μια διαμάχη με το δίκτυο ABC
Γιατί οι Millennials δεν αγοράζουν πλέον σπίτια;
Οι τιμές των σπιτιών δεν είναι το μόνο που εμποδίζει τους millennials να αγοράζουν ακίνητα - Τι άλλο τους ανησυχεί
Δεινόσαυροι σε συλλογές δισεκατομμυριούχων - Η μάχη στις δημοπρασίες
Οι δεινόσαυροι υφαρπάζονται από δισεκατομμυριούχους καθώς οι επιστήμονες δεν έχουν τέτοιους πόρους
Ιράν: Νέα πτώση για το ριαλ έναντι του δολαρίου
Συνεχίζεται η καταβαράθρωση του νομίσματος του Ιράν έναντι του δολαρίου. Το ριάλ έπεσε στα 756.000 ανά δολάριο
Μπροστά στην απαγόρευση του TikTok - Πώς προετοιμάζονται οι αγορές μόδας και ομορφιάς
Το timing της απαγόρευσης έρχεται αν και κατά τη φετινή εορταστική σεζόν, οι πωλήσεις του TikTok Shop έχουν αυξηθεί κατακόρυφα