Με ρυθμό ανάπτυξης στο +27% σε αξία «τρέχει» το κανάλι του online φαρμακείου στην Ελλάδα το τρίτο τρίμηνο του 2021, συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020.
Σύμφωνα με την έκθεση της Convert Group, στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο, αναδεικνύονται οι εξής: +37% σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες, +31% σε βρεφικά και παιδικά είδη, +23% σε προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας και +20% σε προϊόντα υγείας (με τις φαρμακευτικές μάσκες να συγκαταλέγονται σε αυτήν την κατηγορία).
Υπενθυμίζεται ότι στις αγορές από τα online φαρμακεία δεν περιλαμβάνονται τα ΜΗΣΥΦΑ (μη συνταγογραφούμενα φάρμακα), καθότι η χώρα μας είναι η μόνη στην Ευρώπη που δεν έχει εναρμονιστεί με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/62/ΕΕ και τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 699/2014, ενώ δεν έχει εφαρμόσει ούτε την σχετική σύσταση του ΟΟΣΑ για τα online φαρμακεία, όπως καταγράφηκε σε έκθεση του Οργανισμού το 2017 για τις συνθήκες ανταγωνισμού του κλάδου.
Τα στοιχεία αυτά περιλαμβάνονται στο τριμηνιαίο report που δημοσιεύτηκε σήμερα από την Convert Group και προκύπτουν από την καινοτόμο πλατφόρμα της εταιρείας, eRetail Audit.
Όσον αφορά το μέσο αγοραστικό καλάθι στο τρίτο τρίμηνο του 2021 αυξήθηκε στα 43,1 ευρώ με το ΦΠΑ από 42,4 ευρώ που ήταν στο τρίτο τρίμηνο του 2020, ενώ η μέση ποσότητα προϊόντων αυξήθηκε σταθερά στα 4,6 τεμάχια από τα 4,3 την ίδια περίοδο του 2020, με τα 2 από αυτά να αποτελούν προϊόντα Περιποίησης και Προσωπικής Φροντίδας.
Ακόμη, ο δείκτης μετατροπής επισκέπτη σε πελάτη αυξήθηκε το τρίτο τρίμηνο του 2021 φτάνοντας το 3,6% συγκριτικά με το 3,3% που βρισκόταν το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020.
Στα marketing κανάλια που επηρέασαν τις συναλλαγές, τα ευρήματα έδειξαν πως οι διαφημίσεις Google ήταν και πάλι το κανάλι με τη μεγαλύτερη επιρροή καθώς έφερε το 38% του συνόλου των παραγγελιών. Ακολουθούν οι μηχανές σύγκρισης τιμών με 20%, τα οργανικά αποτελέσματα με 14% και οι direct επισκέψεις με 9%.
Η ξεκάθαρη προτίμηση των καταναλωτών στην πραγματοποίηση των παραγγελιών τους από mobile και tablet συνεχίζεται και κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021, καθώς κυριαρχούν με ένα ποσοστό 61% έναντι των desktop και laptop συσκευών από τα οποία πραγματοποιείται το 39% των παραγγελιών.
Επίσης η Δευτέρα εξακολουθεί να αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για την πραγματοποιήση των παραγγελιών, ενώ προτιμώνται κυρίως οι μεσημεριανές ώρες (12:00-13:00).
Latest News
Έφοδοι της Επιτροπής Ανταγωνισμού σε εταιρείες πληροφορικής και τεχνολογίας
Ποιες εταιρείες των 2 κλάδων ελέγχονται - Ποια η αφορμή
Mytilineos: «Πράσινο φως» από τους μετόχους για την παράταση του «buyback»
Η κατώτατη τιμή προβλέπεται στα 0,97 έως και η ανώτατη στα 50 ευρώ ανά μετοχή
Από τα γαριδάκια στα 2 δισ. ευρώ - Η πορεία του Σπύρου Θεοδωρόπουλου
Ο ιδρυτής της Chipita και επικεφαλής της Bespoke μιλά στην πρωτοβουλία Innovative Greeks Talks του ΣΕΒ
Ο Spitogatos θα... μεσολαβεί για στεγαστικά δάνεια - Το deal με την IMS
Συνεργασία της εταιρείας τεχνολογίας στον χώρο του ελληνικού real estate με μεσίτη πιστώσεων
Δ. Κουτσιολούτσος στη δίκη της Folli Follie: Δεν χρωστάω πουθενά, ήταν όλα αληθινά
Αρνήθηκε απολογούμενος τις κατηγορίες για το σκάνδαλο της Folli Follie, ο ιδρυτής της Folli Follie
Walmart - EDPR σύναψαν 15ετές συμβόλαιο για ηλιακό πάρκο στο Τέξας
Η Walmart θα λειτουργήσει ως προμηθευτής για 225 MWp αυξάνοντας την υφιστάμενη εταιρική προμήθεια από έργα της EDPR
Moody’s: Ισχυρά τα κέρδη των ελληνικών τραπεζών το 2023 [γραφήματα]
Δυσκολεύει η μείωση των NPEs, αναφέρει ο οίκος
Χωρίς ρευστότητα μια στις 2 μικρές επιχειρήσεις - Τι δείχνει έρευνα [γράφημα]
Σημαντική υποχώρηση, στις 63,9 μονάδες του Δείκτη Οικονομικού Κλίματος των μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων
ΕΤΕ: Στα 320 εκατ. ευρώ το ποσό αποδοχής στην πρόταση εξαγοράς του Tier2
Η αναμενόμενη Ημερομηνία Διακανονισμού για την Πρόταση Εξαγοράς είναι η 28 Μαρτίου 2024
Με τη σφραγίδα του Σκλαβενίτη αποκτά νέα ζωή το πρώην εργοστάσιο της Πίτσος
Ίδρυση νέας εταιρείας για το πρώην εργοστάσιο της Πίτσος με CEO τον Γεράσιμο Σκλαβενίτη