Τις εγκαταστάσεις του Ενιαίου Αριθμού Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 στην Mediatel επισκέφθηκε σήμερα Σάββατο ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης. Ο Υπουργός ενημερώθηκε τόσο για την πορεία του έργου από την Τετάρτη και έπειτα, οπότε τέθηκε σε πλήρη λειτουργία, αλλά και για την λειτουργία του το Σαββατοκύριακο.
Τις τρεις προηγούμενες ημέρες, κατά την πλήρη λειτουργία του 1555, έγιναν 30.457 κλήσεις, που προστέθηκαν στις περίπου 400.000 κλήσεις που απαντήθηκαν τις πρώτες 100 ημέρες δοκιμαστικής λειτουργίας.
Σήμερα Σάββατο οι κλήσεις στο 1555 ήταν αυξημένες, καθώς οι πολίτες μαθαίνουν σταδιακά την λειτουργία του ενιαίου αριθμού του Υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων του. Επιπλέον, η εκτεταμένη προβολή του από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης δημιουργεί, όπως είναι αναμενόμενο, ώρες αιχμής μέσα στην ημέρα με παραπάνω κλήσεις από ό,τι συνήθως. Ωστόσο, η ροή εξομαλύνεται γρήγορα και το συντριπτικό ποσοστό των πολιτών που καλούν εξυπηρετούνται χωρίς προβλήματα.
«Το 1555 είναι μια μικρή επανάσταση για την εξυπηρέτηση εργαζόμενων, ασφαλισμένων, συνταξιούχων από το Υπουργείο Εργασίας και τους εποπτευόμενους φορείς του. Οι πολίτες έχουν αρχίσει να «αγκαλιάζουν» το νέο 1555! Αυτό διαπίστωσα κατά τη σημερινή μου επίσκεψη», σημείωσε ο κ. Χατζηδάκης και πρόσθεσε «σήμερα είχα την ευκαιρία να συνομιλήσω με εργαζόμενους στο call center και να τους ευχαριστήσω για την πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει τώρα. Χάρηκα ιδιαίτερα που και εκείνοι αντιλαμβάνονται την υπηρεσία τους, όχι σαν μια απλή, τυποποιημένη δουλειά, αλλά σαν κοινωνική προσφορά. Γιατί ουσιαστικά αυτό είναι το 1555: Κοινωνική πολιτική στην πράξη!».
«Περνάμε σε μια νέα εποχή προσωποποιημένης εξυπηρέτησης»
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων: «Από το χάος των κατεβασμένων τηλεφώνων περνάμε σε μια νέα εποχή προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, 24 ώρες το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα και δωρεάν για τους πολίτες. Έπρεπε να έχει γίνει εδώ και πολλές δεκαετίες. Γίνεται έστω και τώρα».
Ο μεγαλύτερος αριθμός των κλήσεων αφορά στα θέματα του ΕΦΚΑ. «Ήταν πραγματικά μία πολύ μεγάλη πρόκληση, γιατί στα ζητήματα του ΕΦΚΑ πρέπει να καλύψουμε μία πολύ μεγάλη κατηγορία πολιτών. Ωστόσο με πάρα πολύ διάβασμα, με πάρα πολλή βοήθεια από το back office και τους υπευθύνους μας, καταφέραμε μέσα σε 100 μέρες να είμαστε στην ευτυχή θέση να βοηθήσουμε αμεσότερα τον πολίτη», εξήγησε στον Υπουργό η Παναγιώτα Μακρή, team leader στην ομάδα του ΕΦΚΑ.
Από την πλευρά του ο επικεφαλής στην ομάδα του ΟΑΕΔ, Σωκράτης Ασλανίδης, ανέφερε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που εξυπηρετώ αυτό το έργο, γιατί νιώθουμε ότι όντως βοηθάμε ανθρώπους που έχουν ανάγκη σε αυτό τον καιρό, λόγω και της πανδημίας. Οι ερωτήσεις των πολιτών αφορούν στο κομμάτι της μητρότητας, τα προγράμματα για τους ανέργους, καθώς και την τακτική επιδότηση ανεργίας. Είναι πολύ δύσκολο να αποκτήσουμε όλη τη γνώση που υπάρχει στο Δημόσιο. Παρόλα αυτά και με τη στήριξη του back office μπορούμε να ανταπεξέλθουμε σε μεγάλο όγκο των ερωτήσεων».
Ο Υπουργός επανέλαβε πως «πλέον οι πολίτες ξέρουν το 1555 και πρέπει να ξέρουν ότι δεν χρειάζεται να παίρνουν στα υποκαταστήματα, στις υπηρεσίες που έπαιρναν μέχρι τώρα. Αν θέλουν να εξυπηρετηθούν πρέπει να καλούν από εδώ και πέρα μόνο στο 1555. Κατευθύνουμε διαφορετικά την επαφή με τον πολίτη, πιο στοχευμένα. Υπάρχει αυτός ο ενιαίος αριθμός εξυπηρέτησης και έτσι μπορούν να εξυπηρετηθούν όλοι πολύ καλύτερα».
Latest News
ΑΑΔΕ: Παρατείνεται ο χρόνος υποβολής συμφωνητικών ανάληψης τεχνικών έργων
Οι φορολογούμενοι έχουν περιθώριο ως 28/2/2024
Και η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία της ΑΑΔΕ - Πώς θα περιοριστεί κι άλλο η φοροδιαφυγή
Στο Invest in Greece Forum ο Πιτσιλής αναφέρθηκε στις υπηρεσίες που παρέχει η ΑΑΔΕ στους πολίτες
Ακίνητα: Αντίστροφη μέτρηση για διορθώσεις στο Ε9 και λιγότερο ΕΝΦΙΑ
Ποιοι θα πρέπει να υποβάλουν νέα δήλωση για την ακίνητη περιουσία τους - Ποιοι εξαιρούνται. Έως 31 Ιανουαρίου 2025 η υποβολή αρχικών και τροποποιητικών δηλώσεων ακίνητης περιουσίας.
ΕΦΚΑ: Με κατασχέσεις απειλούνται 2,4 εκατ. οφειλέτες
Στα ύψη έχουν εκτοξευτεί τα ληξιπρόθεσμα χρέη στα ασφαλιστικά ταμεία - Τι αποκαλύπτουν τα επίσημα στοιχεία
Απασχόληση: Ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος εργασίας στην Ελλάδα
Σταθερά σε διψήφιο ποσοστό παραμένει η προσδοκία για απασχόληση στην Ελλάδα, το α’ τρίμηνο του 2025, παρά την υποχώρηση των προθέσεων προσλήψεων. Ποιος είναι ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος.
Προς παράταση το πόθεν έσχες; - Τι λένε κυβερνητικές πηγές στον ΟΤ
Οι εν λόγω φορολογούμενοι θα πρέπει να υποβάλλουν τον Πόθεν Έσχες έως τις 31 Δεκεμβρίου 2024 για τα εισοδήματα που απέκτησαν το 2022 και το 2023
ΔΥΠΑ: Ξεκινούν οι αιτήσεις για 315 θέσεις εργασιακών συμβούλων ΣΟΧ
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων στη ΔΥΠΑ λήγει την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024 και ώρα 23:59
Χειμερινές διακοπές με voucher κοινωνικού τουρισμού της ΔΥΠΑ
Συνεχίζονται οι αιτήσεις συμμετοχής ξενοδοχείων-καταλυμάτων
Στην τελική ευθεία οι δηλώσεις Πόθεν Έσχες – Οι παγίδες
Τα σημεία κλειδιά για τις δηλώσεις Πόθεν Έσχες – Οι ημερομηνίες και οι «αόρατες» συναλλαγές
Κερδισμένοι και χαμένοι από τον νέο κανονισμό του ΕΦΚΑ - Ποια επιδόματα μπαίνουν στο στόχαστρο
Ο νέος ενιαίος κανονισμός πρόκειται να υπογραφεί και να τεθεί σε εφαρμογή εντός του 2025