Η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ και η δημιουργία ενιαίας τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης των πολιτών αποτελεί το έργο μετάβασης του υπουργείου Εργασίας στο 21ο αιώνα.

Εκατό ημέρες μετά τη δημιουργία της γραμμής επικοινωνίας 1555, ο υπουργός Εργασίας κ. Κ. Χατζηδάκης μιλά για «μια τομή, μια μικρή επανάσταση στην εξυπηρέτηση του πολίτη».

«Το χάος δίνει τη θέση του στη σύγχρονη οργάνωση», σημειώνει χαρακτηριστικά.

Η νέα γραμμή επικοινωνίας των πολιτών – τις πρώτες 100 ημέρες της λειτουργίας της – έχει δεχθεί 399.775 κλήσεις και έχει απαντήσει το 96,2% αυτών με θέματα ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά.

Η νέα γραμμή πρόκειται να αντικαταστήσει – πλήρως – επτά διαφορετικά τηλεφωνικά κέντρα, και να αναλάβει το σύνολο των επικοινωνιών του πολίτη με τις υπηρεσίες του υπουργείου και των εποπτευόμενων Οργανισμών.

Διαβάστε επίσης: Επανασχεδιάζονται e-ΕΦΚΑ και ΟΑΕΔ – Τι αλλάζει

Το 1555 είναι δωρεάν – δεν επιβαρύνεται ο πολίτης – και λειτουργεί 24 ώρες επτά ημέρες την εβδομάδα. Στόχος του υπουργείου είναι να προχωρήσει σε ειδική εφαρμογή για τα κινητά, επικοινωνία μέσω chatroom στην ιστοσελίδα του 1555, αλλά και εξυπηρέτηση των πολιτών με τη δημιουργία επιπλέον ηλεκτρονικών υπηρεσιών.

Οι κλήσεις που γίνονται στο συγκεκριμένο κέντρο με ερωτήματα – αιτήματα, είτε απαντώνται άμεσα από τον τηλεφωνητή, είτε σε δεύτερο χρόνο από τους υπαλλήλους του υπουργείου. Ο χρόνος αναμονής είναι ελάχιστος (15 δευτερόλεπτα), ενώ τα ποιο σύνθετα ερωτήματα καταγράφονται με το όνομα του ερωτώντος και απαντώνται σε δεύτερο χρόνο. Κάθε αίτημα χρεώνεται σε αντίστοιχο υπάλληλο και ελέγχεται ο χρόνος αναμονής και η τελική επίλυση του προβλήματος του πολίτη.

Από τις 399.775 κλήσεις που έγιναν τις πρώτες εκατό ημέρες λειτουργίας της γραμμής – ξεκίνησε στις 29 Ιουλίου – το 84,4% απαντήθηκαν άμεσα από τον τηλεφωνητή. Το 12,8% απαντήθηκαν σε δεύτερο χρόνο από του υπαλλήλους του υπουργείου και των αρμοδίων Οργανισμών και το 2,8% είναι προς επίλυση.

Τα περισσότερα ερωτήματα και αιτήματα αφορούν ζητήματα συντάξεων και θέματα συνταξιοδότησης και ακολουθούν θέματα του ΟΑΕΔ.

Η νέα αυτή υπηρεσία υποστηρίζεται από τρείς ιδιωτικές εταιρείες με εξειδίκευση σε θέματα επικοινωνιών. Σε αυτή απασχολούνται 990 υπάλληλοι, από τους οποίους οι 70 στην τεχνική υποστήριξη, 220 είναι οι τηλεφωνητές που υποδέχονται τις κλήσεις, 100 είναι στο δεύτερο επίπεδο επεξεργασίας των απαντήσεων (Back Office) και 600 είναι εξειδικευμένοι υπάλληλοι των Οργανισμών του υπουργείου που επεξεργάζονται ποιο σύνθετα ερωτήματα γύρω από τα εργασιακά και συνταξιοδοτικά ζητήματα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Tax