Μέσα στο καλοκαίρι θα παραδοθούν οι σταθμοί Μανιάτικα, Δημοτικό Θέατρο, Πειραιάς και θα ενώσουν τον μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας με το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας σε μια διαδρομή 5ο λεπτών. Αυτό δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, στο ραδιοφωνικό σταθμό Κανάλι 1 και στον κ. Χάρη Παυλίδη και την κ. Σοφία Φίκα.
Ο υπουργός υπενθύμισε ότι πριν από ενάμιση χρόνο παραδόθηκαν στο επιβατικό κοινό τρεις σταθμοί του Μετρό προς Πειραιά (Νίκαια, Κορυδαλλός και Αγία Βαρβάρα), παρά τις «Κασσάνδρες», ενώ μιλώντας για τα σημαντικά έργα στον Πειραιά τόνισε ότι μέσα στο 2022 θα δοθεί λύση στο ζήτημα της υπογειοποίησης της Γραμμής 1 (ΗΣΑΠ). Ένα μεγάλο έργο, το οποίο -όπως επισήμανε- συζητείται από το 2008, είχε γίνει μελέτη, αλλά ποτέ δεν έγινε πραγματικότητα.«Ο Ηλεκτρικός-να μη γελιόμαστε- κόβει αυτή τη στιγμή την πόλη στα δύο. Θα γίνει μία πολεοδομική ανάπλαση, θα γίνει υπογειοποίηση. Θα είμαστε έτοιμοι μέσα στους επόμενους έξι με οκτώ μήνες, μαζί με το δήμαρχο, να επικαιροποιήσουμε τη μελέτη και να πούμε πότε θα ξεκινήσει το έργο, πόσα χρήματα θα στοιχίσει, πότε θα ολοκληρωθεί και πως θα χρηματοδοτηθεί», ανέφερε ο υπουργός .
Αναφέρθηκε επίσης στα υπόλοιπα σημαντικά έργα για τον ευρύτερο Πειραιά, όπως η δυτική περιφερειακή οδός του Αιγάλεω, που θα «ξεμπλοκάρει» το κυκλοφοριακό «έμφραγμα» στο Σχιστό και στο Σκαραμαγκά, καθώς και στο ξεμπλοκάρισμα της υποθαλάσσιας σήραγγας Σαλαμίνα – Πέραμα, για την οποία αναμένεται η περιβαλλοντική αδειοδότηση.
Ο κ. Καραμανλής ανέπτυξε την εθνική στρατηγική, που θα καταστήσει την Ελλάδα κόμβο υποδομών και μεταφορών της ευρύτερης περιοχής. Επισήμανε ότι και στην πιο προηγμένη οικονομία της Δύσης, τις ΗΠΑ, ο πρόεδρος Μπάιντεν αποφάσισε να προχωρήσει σε μεγάλες επενδύσεις σε έργα υποδομών, διότι αυτά δίνουν πολύ μεγάλη ώθηση στην πραγματική οικονομία.
Ανέφερε ότι η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έχει ήδη συμβασιοποιήσει 3,2 δισ. ευρώ έργα μέσα σε δυόμιση χρόνια.«Τα πιο εμβληματικά έργα θα έλεγα ότι είναι τα σιδηροδρομικά, έτσι ώστε να γίνει η Ελλάδα κόμβος υποδομών και μετά να μπορεί να γίνει κέντρο logistics, όπως είχε οραματιστεί η Κυβέρνηση Καραμανλή με την είσοδο της COSCO στο λιμάνι του Πειραιά», σημείωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, προσθέτοντας ότι πρέπει να ενωθούν τα λιμάνια με ένα σύγχρονο ηλεκτροκίνητο σιδηρόδρομο με τα εμπορευματικά κέντρα, έτσι ώστε η Ελλάδα να εκμεταλλευτεί τη γεωπολιτική θέση που έχει. Επισήμανε δε ότι το λιμάνι του Πειραιά στο πλαίσιο αυτού του σχεδιασμού θα μπορεί να δέχεται τα προϊόντα από τη Νοτιοανατολική Ασία και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα είναι ένα λιμάνι εξόδου των προϊόντων από τη Βαλκανική.
Ο κ. Καραμανλής σημείωσε επίσης ότι ο κατασκευαστικός κλάδος μπορεί να συμβάλλει ώστε το brain drain να γίνει brain gain, εκφράζοντας τη χαρά του γιατί βλέπει πολιτικούς μηχανικούς, αρχιτέκτονες, μηχανολόγους μηχανικούς και άλλες ειδικότητες του τεχνικού κλάδου να επιστρέφουν σιγά σιγά στη χώρα για να συμμετάσχουν σε αυτό το κατασκευαστικό «μπαμ» .
Latest News
Ελλάκτωρ: Πότε κληρώνει για Ηλέκτωρ και επιστροφή κεφαλαίου
Έργα 6 δισ. ευρώ διεκδικεί η Ελλάκτωρ, όπως είπε στους αναλυτές ο CEO Ευθύμιος Μπουλούτας
Στην τελική ευθεία η ανάπλαση της ΔΕΘ - Τα σενάρια για το χρηματοδοτικό σχήμα
Το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης κα τα οφέλη του μεγαλεπήβολου project για την Θεσσαλονίκη
Σταϊκούρας: To TEE εδώ και 100 χρόνια ανταποκρίνεται στις μεγάλες εθνικές και κοινωνικές προκλήσεις
«Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στηρίζει τον τεχνικό κόσμο. Διαμορφώνει τις προϋποθέσεις για τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στον κλάδο»
ΕΕ: Υποχώρησε η παραγωγή στις κατασκευές τον Φεβρουάριο
Στην ευρωζώνη η παραγωγή μειώθηκε κατά 2,5% στην κατασκευή κτιρίων, ενώ αυξήθηκε κατά 4,9% στα έργα πολιτικού μηχανικού
Υπεγράφη σύμβαση 6 εκατ. ευρώ για έργα στο αρδευτικό δίκτυο Νιγρίτας Σερρών
Η χρηματοδότηση πραγματοποιείται από το Ευρωπαϊκό Γεωργικό Ταμείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Εθνικούς Πόρους
Ταχιάος: «Προτεραιότητα η επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό»
«Υπολογίζουμε πως 51.000 νέοι επιβάτες θα εξυπηρετούνται καθημερινά από την επέκταση "Ανθούπολη – Ίλιον"», δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών
Αυτοκινητόδρομος Ε65: Αθήνα – Τρίκαλα σε 3 ώρες το Πάσχα [χάρτης]
Εγκαίνια για 2 τμήματα του οδικού άξονα που κατασκευάζει η ΤΕΡΝΑ
Εξάρχου: «Ξανά σε αδιέξοδο η οικονομία, αν δεν αλλάξει το μοντέλο παραγωγής»
Τι είπε ο αντιπρόεδρος και CEO της Intrakat Αλέξανδρος Εξάρχου στον διευθυντή σύνταξης του ΟΤ Νίκο Φιλιππίδη για τις προκλήσεις της ελληνικής οικονομίας
Ταχιάος: Τι αλλάζει στις ΣΔΙΤ ως μοντέλο δημοπράτησης δημοσίων έργων
Στην πορεία των διαγωνισμών και την προκήρυξη νέων έργων, αυτό που προέχει είναι η δημοσιονομική σταθερότητα στη χώρα
Εξάρχου (Intrakat): Η Ελλάδα να αποκτήσει ισχυρές βάσεις για μία πιο ισχυρή οικονομία
Η Ελλάδα πρέπει να στοχεύσε σε μία οικονομία που θα εξάγει, παράγοντας πλούτο και αξία