Τον Πειραιά κάνει home port για πρώτη φορά η MSC Cruises με το κρουαζιερόπλοιο MSC Lirica, ενώ επίσης για πρώτη φορά υλοποιεί το πρόγραμμα «Stay & Cruise», που περιλαμβάνει έως και δύο ημέρες διαμονής σε ξενοδοχείο τεσσάρων αστέρων και μια εκδρομή στην πόλη για τους επισκέπτες, προκειμένου να απολαύσουν τα αξιοθέατα και την ατμόσφαιρα της Αθήνας.
Ένα πρόγραμμα που γίνεται σε συνεργασία με ένα αριθμό ξενοδοχείων της Αθήνας, όπως ανέφερε στο ot.gr ο Angelo Capurro, Εκτελεστικός Διευθυντής της MSC Cruises, ο οποίος έδωσε το «παρών» στον Πειραιά για να καλωσορίσει τους επισκέπτες πριν από τον πρώτο απόπλου του κρουαζιερόπλοιου MSC Lirica σήμερα το βράδυ.
Παράλληλα πέρα από το καινοτόμο αυτό πρόγραμμα που λειτουργεί προς όφελος και του ξενοδοχειακού τομέα της πρωτεύουσας και δείχνει στην πράξη την αξία του home porting στην κρουαζιέρα, η MSC Cruises θα προσεγγίζει εφέτος ελληνικούς προορισμούς με συνολικά τέσσερα πλοία.
Τα ταξίδια με το MSC Lirica, όπως και με όλα τα πλοία της MSC Cruises, θα είναι ανοιχτά μόνο σε επισκέπτες που είναι πλήρως εμβολιασμένοι κατά της COVID-19 από την ηλικία των 12 ετών και άνω.
Η κρουαζιέρα
Το MSC Lirica το θα πραγματοποιεί ένα νέο ταξίδι επτά διανυκτερεύσεων, με συνολικά 28 δρομολόγια μεταξύ Απριλίου και Οκτωβρίου από τον Πειραιά, με προορισμούς το Κουσάντασι της Τουρκίας, τη Χάιφα του Ισραήλ, τη Λεμεσό της Κύπρου και τα γραφικά ελληνικά νησιά της Ρόδου και της Σαντορίνης, προτού επιστρέψει και πάλι στο επίνειο της Αθήνας.
«Το MSC Lirica θα προσφέρει στους επισκέπτες μας μια ξεχωριστή ελληνική εμπειρία και εξυπηρέτηση, που συνδυάζεται με την κοσμοπολίτικη ατμόσφαιρα την οποία μπορεί να βρει κανείς μόνο στα κρουαζιερόπλοια της εταιρείας μας» δήλωσε ο κ. Capurro.
Αναφερόμενος στους Έλληνες επισκέπτες είπε ότι θα τύχουν ιδιαίτερης προσοχής καθώς θα υπάρχει ελληνικό μενού, Έλληνες οδηγοί για τις επισκέψεις σε Χάιφα και Κουσάντασι, και πολλές υπηρεσίες το πλοίο θα προσφέρονται καις την ελληνική γλώσσα.
Παράλληλα ο κ. Capurro αποκάλυψε ότι για το 2023 σ την Ελλάδα home porting θα κάνει το MSC Musica με 283 καμπίνες επιπλέον και 463 επιβάτες.
Όμως η Ελλάδα πρόκειται να παίξει ακόμη μεγαλύτερο ρόλο αυτή τη χρονιά για την MSC Cruises στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου, καθώς η Κρήτη θα είναι ένας από τους σταθμούς των τεσσάρων δρομολογίων 11 διανυκτερεύσεων του MSC Lirica το Νοέμβριο και το Δεκέμβριο του 2022, με επισκέψεις στο Ηράκλειο, ενώ και το MSC Armonia θα επισκέπτεται τον Πειραιά σε εβδομαδιαία βάση κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.
Επίσης, το MSC Fantasia από το Σεπτέμβριο του 2022 θα πραγματοποιεί κρουαζιέρες 11 διανυκτερεύσεων με σταθμό τον Πειραιά ώστε οι επιβάτες να επισκέπτονται την Αθήνα. Τέλος, τα καλοκαιρινά δρομολόγια του MSC Musica περιλαμβάνουν επισκέψεις στο Κατάκολο (για πρόσβαση στην Αρχαία Ολυμπία), στο Ηράκλειο και στη Σαντορίνη.
Και ο κ. Capurro τόνισε: «Κάνοντας λιμάνι βάσης του MSC Lirica τον Πειραιά για το καλοκαίρι του 2022, εκτός από το να παρέχουμε δυνατότητα επιβίβασης στους Έλληνες επισκέπτες μας, επιδιώκουμε να προσελκύσουμε και παραθεριστές από διεθνείς προορισμούς για να επιβιβαστούν στο πλοίο.
Ο κ. Capurro είπε ακόμη ότι τον χειμώνα που μας πέρασε η MSC είχε δραστηριοποιήσει 13 κρουαζιερόπλοια με ένα εκατ. επιβάτες ενώ πρόσθεσε δυο νέους προορισμούς την Σαουδική Αραβία και την Βόρεια Ευρώπη, ενώ για το καλοκαίρι φέτος θα δρομολογήσει 19 κρουαζερορόπλοια. Καταλήγοντας ο κ. Capurro υπογράμμισε ότι στόχος της οικογένειας Απόντε που ελέγχει την MSC Cruises όπως και όλο το Όμιλο της MSC θέλει να είναι παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα της κρουαζιέρας όπως είναι και στα φορτία cargo.
Latest News
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης