Το project ανάπτυξης ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου της Apple, αν και ποτέ δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα, είναι γνωστό, σχετικά παλιό και αρκετό «ήσυχο» το τελευταίο διάστημα. Τόσο ήσυχο που αρκετοί πίστεψαν ότι απλά έσβησε.
Ωστόσο, μία πρόσληψη ήρθε να δημιουργήσει εκ νέου θόρυβο γύρω από το θέμα.
Την προηγούμενη εβδομάδα, το Bloomberg κυκλοφόρησε την είδηση ότι η Ντέσι Ουικάσεβιτς, ένα στέλεχος-βετεράνος της Ford, εντάχθηκε στην ομάδα ανάπτυξης οχημάτων της Apple. Η Ουικάσεβιτς αποτελεί τη μεγαλύτερη μεταγραφή στην Apple υπό τον σημερινό ηγέτη του τμήματος, Κέβιν Λιντς.
Για πολλούς αναλυτές αποτελεί επίσης το πιο σίγουρο σημάδι, εδώ και αρκετούς μήνες, ότι η Apple συνεχίζει να κάνει σχέδια στον τομέα των οχημάτων, χωρίς να πτοείται από μια σειρά αποτυχιών.
Οι αποχωρήσεις
Αξίζει να σημειωθεί ότι το project εμφάνιζε έντονη… ρευστότητα για περισσότερο από ένα χρόνο εν μέσω πολλών αποχωρήσεων στελεχών, με πιο αξιοσημείωτη αυτή του Νταγκ Φιλντ, ο οποίος διηύθυνε την επιχείρηση πριν αποχωρήσει τον Σεπτέμβριο. Ο Φιλντ είχε ξεκινήσει να εργάζεται στην Apple το 2008, έφυγε για την Tesla το 2013 και επέστρεψε στην Apple το 2018, σε μια δύσκολη περίοδο κατά την οποία η εταιρεία με την μεγαλύτερη αξία στον κόσμο διέκοψε την ανάπτυξη αυτοκινήτων για να επικεντρωθεί στο λογισμικό αυτόνομης οδήγησης.
Τον Σεπτέμβριο ο Φιλντ αποφάσισε να μετακινηθεί στη Ford και να συμμετάσχει στην προσπάθεια μετασχηματισμού της ιστορικής αυτοκινητοβιομηχανίας σε παραγωγό ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Ήταν το τέταρτο στέλεχος που ηγήθηκε και στη συνέχεια εγκατέλειψε το πρόγραμμα ανάπτυξης οχημάτων της Apple σε μια περίοδο έξι ετών.
Οι αμφιβολίες που δεν επιβεβαιώνονται
Η αποχώρηση Φιλντ ήταν αυτή που άμεσα ενεργοποίησε τις αμφιβολίες σχετικά με τα «τετράτροχα» σχέδια της Apple. Ένα αυτοκίνητο είναι μια από τις λίγες μελλοντικές κατηγορίες προϊόντων που βρίσκονται υπό ανάπτυξη από τον τεχνολογικό γίγαντα του Κουπερτίνο της Καλιφόρνια και που οι περισσότεροι αναλυτές και επενδυτές συμφωνούν ότι δίνει στην εταιρεία την καλύτερη ευκαιρία για μελλοντική αύξηση εσόδων και κερδών.
Κάπως έτσι η Apple αποφάσισε να θέσει επικεφαλής του project ένα γνωστό στέλεχος της τεχνολογικής αγοράς: τον Λιντς, ο οποίος είχε ενταχθεί στην εταιρεία το 2013 προερχόμενος από την Adobe και ηγήθηκε της ανάπτυξης του λογισμικού και των λειτουργιών υγείας του Apple Watch.
Latest News
Επενδύει στην παραγωγή προηγμένων τσιπ μνήμης η Κίνα
Επικεφαλής των κινεζικών εταιρείων που στοχεύουν να κατασκευάσουν προηγμένα τσιπ μνήμης μέχρι το 2026, θα είναι η Huawei
Νέο «χτύπημα» στα εμπορικά ακίνητα της Ευρώπης – Βουτιά 26% στις συναλλαγές
Λιγότερα κτίρια γραφείων άλλαξαν χέρια από ό,τι σε οποιοδήποτε τρίμηνο έχει καταγραφεί μέχρι τώρα
Σύσταση Capital Economics: Δεν χρειάζεται πανικός- H ΕΚΤ θα μειώσει τα επιτόκια τον Ιούνιο
Θεωρεί κάτι περισσότερο από πιθανό η ΕΚΤ να κινηθεί αντίθετα από την FED
Αναθεωρεί τις προοπτικές της Boeing σε «αρνητικές» η S&P
Η Boeing παρέδωσε 67 αεροσκάφη «737» το τρίμηνο έως τον Μάρτιο, σημειώνοντας πτώση 41% σε σύγκριση με πέρυσι
Φρέναρε σε χαμηλό διετίας η ανάπτυξη στις ΗΠΑ - «Τσίμπησε» πάλι ο πληθωρισμός
Δυσκολεύει ακόμα περισσότερο το έργο της Fed
Διχάζει τη Βενετία το χαράτσι στους τουρίστες - Ποιοι αντιδρούν και γιατί
Εργαζόμενοι του δήμου ελέγχουν τα εισιτήρια των επισκεπτών μπροστά από τον σιδηροδρομικό σταθμό Santa Lucia
Αεροπορική εταιρεία φρενάρει τις προσλήψεις και μοιράζει άδειες – Δεν… έρχονται τα Boeing
Η Southwest, ένας από τους πιο πιστούς πελάτες της Boeing, αναμένει να παραλάβει 20 αεροσκάφη φέτος, σε σύγκριση με την προηγούμενη εκτίμησή της για 46
Ελάχιστος φόρος 2% στους δισεκατομμυριούχους - Η πρόταση 4 υπουργών της G20
Οι παγκόσμιοι δισεκατομμυριούχοι πληρώνουν φόρους που ισοδυναμούν μόνο έως και με 0,5% της περιουσίας τους σε φόρο εισοδήματος φυσικών προσώπων
«Η Ευρώπη μπορεί να πεθάνει» : Το «καμπανάκι» Μακρόν για οικονομικές μεταρρυθμίσεις
Το «οικονομικό μανιφέστο» του Γάλλου προέδρου
Ιστορικό ρεκόρ για την απασχόληση στην ΕΕ - Καθηλωμένη χαμηλά η Ελλάδα
Το αποτέλεσμα αυτό σηματοδοτεί 3 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης μετά από πτώση στα 72% το 2020 λόγω της πανδημίας COVID-19