Τα έργα που αλλάζουν τη Χαλκιδική παρουσίασε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, στο πλαίσιο των επισκέψεων κλιμακίων της Νέας Δημοκρατίας σε ολόκληρη τη χώρα, με βασικό στόχο την προβολή του κυβερνητικού έργου.
Στο κλιμάκιο συμμετείχαν επίσης ο Υφυπουργός Αθλητισμού, κ. Λευτέρης Αυγενάκης, ο Γενικός Γραμματέας Δασών, κ. Κωνσταντίνος Αραβώσης, και οι Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, κ. Βαγγέλης Λιάκος και κ. Ιωάννης Πασχαλίδης.
Στην ομιλία του στην Ανοιχτή Νομαρχιακή Συνέλευση ΔΕΕΠ Χαλκιδικής της Νέας Δημοκρατίας, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών καταρχήν επισήμανε ότι: “Αυτός ο τόπος εδώ, η Μακεδονία, είναι που χτυπά η καρδιά της παράταξης. Δεν πρέπει να ξεχνάμε την Ιστορία, δεν πρέπει να ξεχνάμε τις ρίζες μας”.
Κάλεσε τους πολίτες να θυμηθούν που βρισκόταν η Ελλάδα πριν μερικά χρόνια, όταν η προηγούμενη Κυβέρνηση έπαιξε τη χώρα και το ευρωπαϊκό όραμα στα ζάρια. Αλλά και να κάνουν μία ανασκόπηση των τελευταίων τριών ετών. «Θυμηθείτε τι έχει αντιμετωπίσει ο Κυριάκος Μητσοτάκης», είπε.
«Ο Έβρος δεν απέχει πολλά χιλιόμετρα από εδώ. Θυμηθείτε τι έγινε πριν από μερικά χρόνια. Θυμηθείτε πως ο Κυριάκος Μητσοτάκης μέσα στα τρία αυτά χρόνια θωράκισε την εθνική άμυνα της χώρας και έχει στην ουσία φέρει την Ελλάδα γεωπολιτικά σε ένα επίπεδο που χρόνια είχαμε να δούμε. Έχει χτίσει συμμαχίες και έχει καταφέρει να κάνει μία εξωτερική πολιτική, που μας δίνει αυτοπεποίθηση και μας κάνει περήφανους», τόνισε ο κ. Καραμανλής και πρόσθεσε: «Χωρίς ασφάλεια, χωρίς εθνική κυριαρχία, όλα τα άλλα δεν έχουν νόημα».
Διαβάστε επίσης: Καραμανλής: Μεγάλη η σημασία των λιμανιών στον τομέα της ενέργειας
«Έχουμε μία Κυβέρνηση, που μέσα σε τρία χρόνια αντιμετώπισε τις μεγαλύτερες δυσκολίες: Πανδημία, εξωτερική απειλή, ενεργειακή κρίση. Στάθηκε δίπλα στους πολίτες. Εμείς είμαστε η μεγάλη παράταξη, που στέκεται δίπλα στους κοινωνικά αδύναμους», είπε επίσης ο κ. Καραμανλής και διερωτήθηκε: «Ποια Κυβέρνηση στην Ευρώπη έδωσε 43 δισ. ευρώ για να σταθεί δίπλα στους πολίτες τον καιρό της πανδημίας;»
«Υλοποιούμε στην Χαλκιδική έργα συνολικού ύψους 165 εκ ευρώ»
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε στα έργα συνολικού ύψους 165 εκ ευρώ, που υλοποιούνται στη Χαλκιδική. Έργα που δίνουν λύση σε δύο ζητήματα καίριας σημασίας για την περιοχή: εύκολη πρόσβαση και υδροδότηση.
«Το φράγμα Χαβρία πόσα χρόνια το συζητάτε στην περιοχή; 20 χρόνια. Ξέρετε πότε αυτό το έργο θα έχει προσωρινό ανάδοχο; Σε τρεις μήνες από τώρα. Δηλαδή θα υπάρχει εργολάβος, ο οποίος θα ξεκινήσει το έργο αρχές του 2023», τόνισε ο κ. Καραμανλής. Υπενθύμισε επίσης ότι επί 20 χρόνια δεν είχε λυθεί το ζήτημα με το λεγόμενο «ορφανό χιλιόμετρο» στην Ποτίδαια και ήρθε η Κυβέρνηση Μητσοτάκη να το λύσει. Αλλά και ότι το Θέρμη- Γαλάτιστα παραδίδεται πριν τη συμβατική υποχρέωση.
«Δεν πρόκειται εδώ να σας πω μεγάλα ‘θα’. Εμείς δεν μοιράζουμε ακάλυπτες επιταγές. Όταν θα είμαστε έτοιμοι, θα είμαστε εδώ να ανακοινώσουμε με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και με συγκεκριμένη χρηματοδότηση τα έργα», τόνισε επίσης ο κ. Καραμανλής.
Τα έργα της Χαλκιδικής
*Αναβαθμίζεται ο οδικός άξονα Θεσσαλονίκης – Πολυγύρου, στο τμήμα Θέρμη – Γαλάτιστα.
Ένα κομμάτι 12,5 χιλιομέτρων ιδιαίτερα προβληματικό και επικίνδυνο.
Ένα έργο που εκκρεμούσε από το 2010 και μέσα σε τρία χρόνια ωρίμασε και δημοπρατήθηκε. Και ήδη από τον Δεκέμβριο του 2021 έχει παραδοθεί ένα σημαντικό μέρος του. Ενώ το σύνολο του έργου, που προχωράει πιο γρήγορα και από τα χρονοδιαγράμματα, θα παραδοθεί ως το τέλος της χρονιάς.
*Αντίστοιχα, στον κάθετο άξονα Θεσσαλονίκη- Νέα Μουδανιά- Ποτίδαια, έκλεισε μια -πέρα από κάθε λογική- εκκρεμότητα 15 ετών, του επονομαζόμενου «ορφανού χιλιομέτρου». Ήδη από την εβδομάδα πριν το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, ακριβώς όπως είχε δεσμευτεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, παραδόθηκε η διαπλάτυνση του δρόμου.
*Μέσω του Προγράμματος Επεμβάσεων Βελτίωσης Οδικής Ασφάλειας που δημοπρατείται άμεσα, διατίθενται επιπλέον 10 εκ. ευρώ για τη συντήρηση του οδικού δικτύου σε όλο τον νομό,
*Η βελτίωση του Λιμένα Νέου Μαρμαρά, ένα έργο με προϋπολογισμό 12 εκατ. ευρώ,
*Το φράγμα Χαβρία. Ένα μεγάλο έργο ύδρευσης, μια επένδυση 85,4 εκατ. ευρώ που υλοποιείται μέσω ΣΔΙΤ και μπορεί να καλύψει μόνο του το 33% των συνολικών υδρευτικών και αρδευτικών αναγκών της Χαλκιδικής. Το έργο αναμένεται να έχει προσωρινό ανάδοχο το φθινόπωρο και κατόπιν θα ξεκινήσουν οι εργασίες.
Διαβάστε επίσης: Καραμανλής: Στη Βουλή ο κλιματικός νόμος
*Προχωρά και η διαδικασία για την ωρίμανση των μελετών που αφορούν στο Φράγμα Πετρένια.
«Σε τρία χρόνια έγινε σημαντικό έργο, που είναι προπομπός όσων ακόμη θα γίνουν»
Κατά τη σύσκεψη με τον Αντιπεριφερειάρχη της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής, κ. Γιώργο Ιωάννη, ο κ. Καραμανλής καταρχήν επισήμανε ότι στον χρόνο που απομένουν μέχρι τις εκλογές μπορούν να γίνουν ακόμη πολλά, αλλά και υπενθύμισε όσα έχουν ήδη γίνει στην περιοχή στο κομμάτι των υποδομών.
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επισήμανε πως αποδεικνύεται ότι τα τρία αυτά χρόνια έγινε σημαντικό έργο, το οποίο όπως τόνισε είναι προπομπός για όσα ακόμη μπορούν να γίνουν.
Κατά τη σύσκεψη με το Δήμαρχο Πολυγύρου, κ. Αστέριο Ζωγράφο, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι η Κυβέρνηση είναι δίπλα στην τοπική αυτοδιοίκηση και βοηθά όπου μπορεί, για να αντιμετωπιστούν προβλήματα της καθημερινότητας.
Ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε ότι η Χαλκιδική είναι μία περιοχή ευλογημένη, με εξαιρετικό τουριστικό προϊόν, αλλά και αγροτικό ισοζύγιο, τονίζοντας ότι και η Πολιτεία πρέπει να σκύψει από πάνω και να διευκολύνει.
Latest News
Πώς προχωρά το έργο χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς Αχαρνές
Αμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός και η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς τον Δήμο Αχαρνών
Σε δημόσια διαβούλευση η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το IRC στο Ελληνικό
Το «IRC ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» θα αποτελέσει έναν διεθνή προορισμό αναψυχής, προσφέροντας στους επισκέπτες του ένα συνδυασμό εμπειριών ψυχαγωγίας, εστίασης και διαμονής
Στο 66,35% η πρόοδος του E65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός
Η «Κεντρική Οδός» παρουσιάζει την πορεία των έργων της ΤΕΡΝΑ για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδό
AKTOR: Εκδήλωση στα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης με το περιοδικό «Σχεδία»
ΑΚΤΟR: O Μπάνε Πρέλεβιτς και ο Ντίνος Κούης φόρεσαν τα κόκκινα γιλέκα της «Σχεδίας»
Στο 23,01% το μερίδιο της AVAX στην Ολυμπία Οδό - Οι παραχωρήσεις και τα ΣΔΙΤ
Ο Όμιλος AVAX στοχεύει σε παραπάνω από 25 νέους διαγωνισμούς για συμβάσεις ΣΔΙΤ, με εκτιμώμενη αξία άνω των €4 δισ.
Ελληνικό: Αλλαγές στο σχεδιασμό της παραλίας του Αγίου Κοσμά
Τι προβλέπει νέα υπουργική απόφαση για το παράκτιο μέτωπο της επένδυσης της Lamda Development στο Ελληνικό
Μιτζάλης (AVAX): Απαιτείται εθνικός σχεδιασμός για τα έργα υποδομών του μέλλοντος
Ο CEO της AVAX, Κ. Μιτζάλης τόνισε ότι υπάρχει ανεκτέλεστο 3,3 δισ. ευρώ και ότι η εταιρεία τρέχει πολλά μεγάλα έργα αυτό το διάστημα
Άλμα 55,5% για τα EBITDA της Alumil – Τι δήλωσε ο Μυλώνας
Ο επικεφαλής της Alumil σημείωσε ότι το εννεάμηνο του 2024 αναδεικνύει την ALUMIL ως πρωταγωνιστή στον κλάδο
Ανδριόπουλος (Dimand): H Ελλάδα μπορεί να έχει ανάπτυξη για τα επόμενα 30 χρόνια
Η ελληνική αγορά ακινήτων «δεν είναι φούσκα» καθώς η ανάπτυξη δεν βασίζεται σε δανεισμό τόνισε ο CEO της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος, κατά την παρουσία του στο 4ο ΟΤ Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου
Όμιλος ΑKTOR: Μπόνους 1 εκατ. σε όσους εργάστηκαν στο Μετρό Θεσσαλονίκης
Σε εσωτερική ενημέρωση, ο όμιλος ΑΚΤOR ανακοίνωσε ότι θα μοιράσει μπόνους σε όσους εργάστηκαν στο Μετρό Θεσσαλονίκης