Τις θέσεις του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της ΟΛΘ Α.Ε. αναλαμβάνει από σήμερα ο Αθανάσιος Λιάγκος, σύμφωνα με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης.
Παράλληλα, τη θέση του Γενικού Οικονομικού Διευθυντή αναλαμβάνει ο κ. Γεώργιος Καραμανωλάκης.
Όπως τονίζεται, ο Εκτελεστικός Πρόεδρος, κ. Λιάγκος αναλαμβάνει το σύνολο των καθηκόντων του απερχόμενου Διευθύνοντος Συμβούλου-Γενικού Εκτελεστικού Διευθυντή Franco Ν. Cupolo από σήμερα, 15.07.2022.
Διαβάστε επίσης: Συμφωνία συνεργασίας στον Λιμενικό κλάδο μεταξύ Θεσσαλονίκης και Πάτρας
Ο ορισμός του κ. Καραμανωλάκη ως Γενικού Οικονομικού Διευθυντή από 30.07.2022 σε αντικατάσταση του Henrik M. Jepsen, ο οποίος αποχωρεί την 29.7.2022, επίσης αφορά το σύνολο των καθηκόντων του απερχόμενου στελέχους. Ο νέος Γενικός Οικονομικός Διευθυντής έχει πολυετή διεθνή εμπειρία μεταξύ άλλων και στους κλάδους της ενέργειας και της τεχνολογίας και αναμένεται να συνδράμει σημαντικά στην συνέχιση της αναπτυξιακής πορείας της ΟΛΘ Α.Ε.
Η σύνθεση του νέου δ.σ. της ΟΛΘ Α.Ε.
- Αθανάσιος Λιάγκος: Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, εκτελεστικό μέλος
- Laurent Martens: Αντιπρόεδρος του Δ.Σ., μη εκτελεστικό μέλος
- Artur Davidian: Γενικός Διευθυντής Επενδύσεων, εκτελεστικό μέλος
- FU Βaiqiao (Leon): Μη εκτελεστικό μέλος
- Χάρης Καραμανέας: Μη εκτελεστικό μέλος
- Παναγιώτης Μιχαλόπουλος: Aνεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος
- Αγγελική Σαμαρά: Aνεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος
- Ειρήνη Χάδιαρη: Aνεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος
Τονίζεται πως δεν υφίσταται καμία αλλαγή στις Επιτροπές του δ.σ. της ΟΛΘ Α.Ε.
Latest News
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Αναβαθμίζεται η Ζώνη Περάματος με δυο νέους γερανούς ικανότητας 40 τόνων
Οι γερανοί δημιουργούν νέα δεδομένα παρεχόμενων υπηρεσιών στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος
Γιατί τα ευρωπαϊκά λιμάνια έχουν μετατραπεί σε πάρκινγκ αυτοκινήτων
Οι διανομείς αυτοκινήτων χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τους χώρους στάθμευσης του λιμανιού ως αποθήκη, ανακοίνωσε το λιμάνι της Αμβέρσας-Μπριζ
Επιτακτική ανάγκη για κανονισμούς ασφαλούς ρυμούλκησης στα λιμάνια
Οι νέες προδιαγραφές των ρυμουλκών θα έχουν ισχύ από την 1η Ιουλίου