Αύξηση εσόδων παρουσίασε η Εβροφάρμα το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, το α’ εξάμηνο του 2022 οι ενοποιημένες και οι εταιρικές πωλήσεις της Εβροφάρμας ανήλθαν σε 19.695 χιλ. ευρώ και 16.195 χιλ. ευρώ αντίστοιχα, έναντι 17.585 χιλ. και 14.741 χιλ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2021, αυξημένες κατά 12% και 10% αντίστοιχα.
Το μεικτό ενοποιημένο περιθώριο ανήλθε σε 3.054 χιλ. ευρώ έναντι 3.383 χιλ. ευρώ, μειωμένο κατά 10% και το εταιρικό σε 2.478 χιλ. ευρώ έναντι 2.808 χιλ. ευρώ, μειωμένο κατά 12%.
Διαβάστε επίσης: ΑΓΝΟ: Πότε και πού επιστρέφει το ιστορικό brand
Τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε € 1.062 χιλ. (προσαρμοσμένο εκτός προβλέψεων ανέρχεται σε € 1.137 χιλ.) και € 436 χιλ. για τον Όμιλο και την Εταιρεία αντίστοιχα, έναντι € 1.616 χιλ. και € 919 χιλ. της προηγούμενης χρήσης.
Τα ενοποιημένα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν στο ποσό των € 63 χιλ. κέρδη παρουσιάζοντας μείωση σε σχέση με την προηγούμενη χρήση όπου το αντίστοιχο ποσό ήταν € 652 χιλ. κέρδη.
Αντίστοιχα, τα αποτελέσματα προ φόρων της Εταιρείας ανήλθαν σε € (391) χιλ. ζημίες μειωμένα σε σχέση με τη συγκριτική περίοδο όπου το αντίστοιχο ποσό ήταν € 145 χιλ. κέρδη.
Το ενοποιημένο αποτέλεσμα μετά φόρων ανήλθε σε ζημίες € (22) χιλ. έναντι κέρδους € 660 χιλ. της προηγούμενης χρήσης και το εταιρικό σε ζημίες € (390) χιλ. έναντι κέρδους € 188 χιλ., αντίστοιχα. Ολοκληρώθηκε επίσης το επενδυτικό σχέδιο του στραγγιστού γιαουρτιού ύψους 4,2 εκ. ευρώ.
Να σημειωθεί ότι αναμένεται επιχορήγηση σε ποσοστό 50% από αντίστοιχο πρόγραμμα του ΥΠΑΑΤ, όπου και είναι ενταγμένο.
Οι επιπτώσεις λόγω Ουκρανίας
Το πληθωριστικό περιβάλλον που επιδεινώνεται από τον πόλεμο στην Ουκρανία, επηρεάζει σημαντικά τα κόστη των εισροών μας, όπως το νωπό γάλα, την ενέργεια, το μεταφορικό κόστος, καθώς επίσης το χρηματοοικονομικό κόστος.
Ωστόσο, δεδομένης της προσπάθειας μείωσης του κόστους αλλά και των περαιτέρω αυξήσεων στις τιμές των τελικών προϊόντων, η διοίκηση διατηρεί συγκρατημένη αισιοδοξία για σταδιακή βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων για το υπόλοιπο της χρήσης.
Latest News
Η νέα εταιρική ταυτότητα της ΕΧΑΕ
Η ανανεωμένη εταιρική εικόνα αντλεί έμπνευση από τη μακρόχρονη ιστορία του Χρηματιστηρίου
Στην ΙΟΝ πέρασε και με την... βούλα η Λάβδας - Το μήνυμα Κωτσιοπούλου
Η εξαγορά αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στη στρατηγική τόσο της ΙΟΝ όσο και της Λάβδας
Ο Βασίλης Σπίνος αναλαμβάνει νέος General Manager στην Wolt
Ο Βασίλης Σπίνος ξεκίνησε την καριέρα του στη Wolt τον Νοέμβριο του 2018
Έφθασαν τα 300 καταστήματα franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος
H επέκταση του δικτύου franchise αποτελεί βασικό πυλώνα του στρατηγικού πλάνου της ΑΒ Βασιλόπουλος
Ασφυξία στις επιχειρήσεις από τις υψηλές προμήθειες - Η ανάλυση ΕΣΕΕ [γραφήματα]
H κατανομή της χρηματοδότησης σε μια οικονομία είναι εξαιρετικά κρίσιμη καθώς μπορεί, σε αρκετές περιπτώσεις, να αλλάξει δραματικά τον ανταγωνισμό, επισημαίνεται σε ανάλυση της ΕΣΕΕ
Στις top 3 επιλογές της Citi η Metlen για το 2025 – Βλέπει άνοδο 40%
Σύμφωνα με τη Citi, η δραστηριότητα της Metlen στον τομέα της ενέργειας βρίσκεται σε σταθερές βάσεις
Attica Bank: Πρώτη τιτλοποίηση ενήμερων δανείων 220 εκατ.
Η Attica Bank ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση της πρώτης της Συνθετικής Τιτλοποίησης χαρτοφυλακίου εξυπηρετούμενων ανοιγμάτων ΜΜΕ και Μεγάλων Επιχειρήσεων (Project Perseus)
Στον Παπαλέκα για 7,7 εκατ. περνά το Αθηνών Αρένα - Μετατρέπεται σε γραφεία
Το τίμημα θα καταβληθεί τμηματικά με την πρώτη δόση 3 εκατ. ευρώ να πληρώνεται μετά την υπογραφή των τελικών συμβολαίων
Αρέσουν τα Marks & Spencer στους Έλληνες - Αύξηση τζίρου και κερδοφορία για την Μαρινόπουλος το 2023
Το μέλλον ανήκει στην ανάπτυξη δικτύου φυσικών καταστημάτων - Συνεχίζει το e-shop - Αλλαγή στρατηγικής σε διεθνές επίπεδο
Θεοδωρόπουλος για AI: Αυτές είναι οι 4 ανησυχίες των επιχειρήσεων
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μίλησε στο AI Connect της Google για τις ανησυχίες των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τη χρήση της AI