Ξεκινά ο διαγωνισμός για το έργο Κατασκευής, Λειτουργίας και Συντήρησης της Ύδρευσης Κέρκυρας, μέσω Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα, προϋπολογισμού 146,15 εκατομμυρίων ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), μετά και την έγκριση από τη Διυπουργική Επιτροπή Έργων ΣΔΙΤ, όπως ανακοίνωσε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Το έργο είναι εξαιρετικής σημασίας για την Κέρκυρα καθώς θα αντιμετωπιστεί το υδρευτικό πρόβλημα στο σύνολο του νησιού, ώστε να αποδίδεται επαρκές πόσιμο νερό, εγγυημένα καλής ποιότητας.
Διαβάστε επίσης – Πράσινα έργα άνω των 2 δισ. στον κύκλο του νερού
Με την κατασκευή των έργων, Δημόσιου έργου και ΣΔΙΤ, θα καλυφθούν οι υδρευτικές ανάγκες του νησιού για τις επόμενες δεκαετίες.
Παράλληλα, επιτυγχάνεται:
• Η κατάργηση 75 γεωτρήσεων που διαθέτουν σήμερα νερό κακής ποιότητας,
• Η αξιοποίηση μεγάλων ποσοτήτων επιφανειακών απορροών που σήμερα καταλήγουν στη θάλασσα.
• Η βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων και η αύξηση της τουριστικής κίνησης.
Το έργο έχει κατασκευαστική περίοδο 4 χρόνια, ενώ η προκήρυξη του διαγωνισμού θα γίνει το αμέσως προσεχές διάστημα.
Διαβάστε επίσης – Με 770 εκατ. ευρώ θα ξεδιψάσει η Ελλάδα
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Στο φυσικό αντικείμενο του έργου περιλαμβάνεται η κατασκευή:
• Των Φραγμάτων Μελισσουδίου, εκτροπής Κυπριανάδων και Καλαμιώτισσας, με τα συνοδά τεχνικά έργα.
• Των Εγκαταστάσεων Καθαρισμού Νερού (ΕΚΝ) Μελισσουδίου και Καλαμιώτισσας.
• Των εξωτερικών δικτύων συνολικού μήκους περίπου 210χλμ.,
• Των δεξαμενών: Χωροεπισκόπων, Τρουμπέτας, Στρογγύλης, Νέα Δεξαμενή Μελιτειέων.
Επιπλέον, θα εγκατασταθεί σύστημα SCADA για τον έλεγχο και την τηλεδιοίκηση του έργου.
Καραμανλής: Εξασφαλισμένες χρηματοδοτήσεις για όλες τις φάσεις του έργου
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής μεταξύ άλλων δήλωσε:
«Σήμερα ξεκινάει ο διαγωνισμός για μια επένδυση που θα φθάσει σχεδόν τα 200 εκατομμύρια. Προχωρούμε ήδη και με εξασφαλισμένες χρηματοδοτήσεις για όλες τις φάσεις του έργου και με σαφή χρονοδιαγράμματα. Για άλλη μια φορά, χωρίς να μας κυριεύουν αχρείαστες ιδεοληψίες, συνεργαζόμαστε Δημόσιο και ιδιωτικός τομέας για να δώσουμε λύσεις. Ένα έργο που στοίχειωνε την Κέρκυρα, παίρνει πλέον το δρόμο της οριστικής επίλυσης, ικανοποιώντας τα δίκαια αιτήματα των πολιτών και εξασφαλίζοντας τις ανάγκες του νησιού για τις επόμενες δεκαετίες».
Latest News
Σταϊκούρας: Η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου είναι σημείο αναφοράς της σύγχρονης Ελλάδας
Στα 20 χρόνια λειτουργίας της γέφυρας έχουν πραγματοποιηθεί 77 εκατ. διελεύσεις οχημάτων
Επανεκκίνηση εργασιών για τον Flyover στη Θεσσαλονίκη – Το ΣτΕ απέρριψε την αίτηση αναστολής
Το ΣτΕ απέρριψε την αίτηση αναστολής των εργασιών που είχε καταθέσει ο Σύνδεσμος Κατοίκων Συνοικισμού Κωνσταντινουπολιτών και άλλοι φορείς
Χρήστος Σταϊκούρας: 15 παρεμβάσεις για τους σιδηροδρόμους
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ενημέρωσε την επιτροπή παραγωγής και εμπορίου της Βουλής
Περιστέρης: Υπό μελέτη η αξιοποίηση του τομέα παραχωρήσων της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Πρόταση στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για τη διεύρυνση του μετοχικού σχήματος της Αττικής Οδού
Άκτωρ, ΑΠΕ και Ρουμανία απογειώνουν την Intrakat- Το guidance Έξαρχου για 2024
Τι είπε ο αντιπρόεδρος και CEO του ομίλου Intrakat για το περιθώριο κερδοφορίας το 2024
Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών: 50 εκατ. ευρώ για την αποκατάσταση ζημιών από τον Daniel
H Μελίνα Τραυλού, πρόεδρος της ΕΕΕ, συμμετείχε στην εκδήλωση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την παρουσίαση του σχεδίου αποκατάστασης ζημιών
Intrakat: Επιστροφή στην κερδοφορία τo 2023 – Ισχυρές επιδόσεις σε όλους τους τομείς
Αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 83% και νέο ιστορικό υψηλό σε ανεκτέλεστο ύψους €4,9 δισ.
Εγκαινιάστηκε το Κέντρο Επεξεργασίας Λυμάτων Κορωπίου – Παιανίας
Το ΚΕΛΚΠ, προϋπολογισμού 106.836.936 Ευρώ (προ ΦΠΑ), κατασκευάστηκε υπό την εποπτεία της Περιφέρειας Αττικής
Εργα 1,4 δισ. για την αποκατάσταση της Θεσσαλίας από τις κακοκαιρίες Daniel - Elias
Τα 900 εκατ. ευρώ αφορούν οδικά έργα και τα 463 εκατ. ευρώ σιδηροδρομικά έργα
Σε κυκλοφορία 136 χλμ. του Ε65 - Αθήνα-Γρεβενά σε 4 ώρες
Από την Εθνική Οδό Αθηνών Λαμίας έως την Καλαμπάκα, παραδόθηκαν 136 συνεχή χιλιόμετρα σύγχρονου αυτοκινητόδρομου