Ξεκινά ο διαγωνισμός για το έργο Κατασκευής, Λειτουργίας και Συντήρησης της Ύδρευσης Κέρκυρας, μέσω Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα, προϋπολογισμού 146,15 εκατομμυρίων ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), μετά και την έγκριση από τη Διυπουργική Επιτροπή Έργων ΣΔΙΤ, όπως ανακοίνωσε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Το έργο είναι εξαιρετικής σημασίας για την Κέρκυρα καθώς θα αντιμετωπιστεί το υδρευτικό πρόβλημα στο σύνολο του νησιού, ώστε να αποδίδεται επαρκές πόσιμο νερό, εγγυημένα καλής ποιότητας.
Διαβάστε επίσης – Πράσινα έργα άνω των 2 δισ. στον κύκλο του νερού
Με την κατασκευή των έργων, Δημόσιου έργου και ΣΔΙΤ, θα καλυφθούν οι υδρευτικές ανάγκες του νησιού για τις επόμενες δεκαετίες.
Παράλληλα, επιτυγχάνεται:
• Η κατάργηση 75 γεωτρήσεων που διαθέτουν σήμερα νερό κακής ποιότητας,
• Η αξιοποίηση μεγάλων ποσοτήτων επιφανειακών απορροών που σήμερα καταλήγουν στη θάλασσα.
• Η βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων και η αύξηση της τουριστικής κίνησης.
Το έργο έχει κατασκευαστική περίοδο 4 χρόνια, ενώ η προκήρυξη του διαγωνισμού θα γίνει το αμέσως προσεχές διάστημα.
Διαβάστε επίσης – Με 770 εκατ. ευρώ θα ξεδιψάσει η Ελλάδα
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Στο φυσικό αντικείμενο του έργου περιλαμβάνεται η κατασκευή:
• Των Φραγμάτων Μελισσουδίου, εκτροπής Κυπριανάδων και Καλαμιώτισσας, με τα συνοδά τεχνικά έργα.
• Των Εγκαταστάσεων Καθαρισμού Νερού (ΕΚΝ) Μελισσουδίου και Καλαμιώτισσας.
• Των εξωτερικών δικτύων συνολικού μήκους περίπου 210χλμ.,
• Των δεξαμενών: Χωροεπισκόπων, Τρουμπέτας, Στρογγύλης, Νέα Δεξαμενή Μελιτειέων.
Επιπλέον, θα εγκατασταθεί σύστημα SCADA για τον έλεγχο και την τηλεδιοίκηση του έργου.
Καραμανλής: Εξασφαλισμένες χρηματοδοτήσεις για όλες τις φάσεις του έργου
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής μεταξύ άλλων δήλωσε:
«Σήμερα ξεκινάει ο διαγωνισμός για μια επένδυση που θα φθάσει σχεδόν τα 200 εκατομμύρια. Προχωρούμε ήδη και με εξασφαλισμένες χρηματοδοτήσεις για όλες τις φάσεις του έργου και με σαφή χρονοδιαγράμματα. Για άλλη μια φορά, χωρίς να μας κυριεύουν αχρείαστες ιδεοληψίες, συνεργαζόμαστε Δημόσιο και ιδιωτικός τομέας για να δώσουμε λύσεις. Ένα έργο που στοίχειωνε την Κέρκυρα, παίρνει πλέον το δρόμο της οριστικής επίλυσης, ικανοποιώντας τα δίκαια αιτήματα των πολιτών και εξασφαλίζοντας τις ανάγκες του νησιού για τις επόμενες δεκαετίες».
Latest News
Daniel: Σε ΤΕΡΝΑ, AKTOR, AVAX και ΜΕΤΚΑ τα έργα αποκατάστασης 1,357 δισ. – 15 μήνες μετά τις καταστροφές
Το υπουργείο Υποδομών 15 μήνες μετά την κακοκαιρία Daniel δημοσίευσε τις προσκλήσεις για τα έργα αποκατάστασης στο σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο
Πώς προχωρά το έργο χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς Αχαρνές
Αμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός και η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς τον Δήμο Αχαρνών
Σε δημόσια διαβούλευση η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το IRC στο Ελληνικό
Το «IRC ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» θα αποτελέσει έναν διεθνή προορισμό αναψυχής, προσφέροντας στους επισκέπτες του ένα συνδυασμό εμπειριών ψυχαγωγίας, εστίασης και διαμονής
Στο 66,35% η πρόοδος του E65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός
Η «Κεντρική Οδός» παρουσιάζει την πορεία των έργων της ΤΕΡΝΑ για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδό
AKTOR: Εκδήλωση στα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης με το περιοδικό «Σχεδία»
ΑΚΤΟR: O Μπάνε Πρέλεβιτς και ο Ντίνος Κούης φόρεσαν τα κόκκινα γιλέκα της «Σχεδίας»
Στο 23,01% το μερίδιο της AVAX στην Ολυμπία Οδό - Οι παραχωρήσεις και τα ΣΔΙΤ
Ο Όμιλος AVAX στοχεύει σε παραπάνω από 25 νέους διαγωνισμούς για συμβάσεις ΣΔΙΤ, με εκτιμώμενη αξία άνω των €4 δισ.
Ελληνικό: Αλλαγές στο σχεδιασμό της παραλίας του Αγίου Κοσμά
Τι προβλέπει νέα υπουργική απόφαση για το παράκτιο μέτωπο της επένδυσης της Lamda Development στο Ελληνικό
Μιτζάλης (AVAX): Απαιτείται εθνικός σχεδιασμός για τα έργα υποδομών του μέλλοντος
Ο CEO της AVAX, Κ. Μιτζάλης τόνισε ότι υπάρχει ανεκτέλεστο 3,3 δισ. ευρώ και ότι η εταιρεία τρέχει πολλά μεγάλα έργα αυτό το διάστημα
Άλμα 55,5% για τα EBITDA της Alumil – Τι δήλωσε ο Μυλώνας
Ο επικεφαλής της Alumil σημείωσε ότι το εννεάμηνο του 2024 αναδεικνύει την ALUMIL ως πρωταγωνιστή στον κλάδο
Ανδριόπουλος (Dimand): H Ελλάδα μπορεί να έχει ανάπτυξη για τα επόμενα 30 χρόνια
Η ελληνική αγορά ακινήτων «δεν είναι φούσκα» καθώς η ανάπτυξη δεν βασίζεται σε δανεισμό τόνισε ο CEO της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος, κατά την παρουσία του στο 4ο ΟΤ Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου