Με γνώμονα τη διαρκή ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων η εταιρεία Βιολογικό Χωριό εγκαινίασε πρόσφατα νέο κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας, στην οδό Μητροπόλεως.
Αποτελεί το 26ο κατάστημα του δικτύου της (250 τετραγωνικών μέτρων) και διαθέτει περισσότερα από 6.500 πιστοποιημένα βιολογικά προϊόντα υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας. Μέσα στο κατάστημα λειτουργεί και το Crudo snack bar, το νέο concept της εταιρείας, από το οποίο οι καταναλωτές μπορούν να προμηθευτούν γεύματα, σνακ, χυμούς, vegan και bio καφέ κ.ά.
Διαβάστε επίσης: Νέο fund από τη SouthBridge – Επενδύει στην αλυσίδα Βιολογικό Χωριό
Με την Κρήτη και την Θεσσαλονίκη να αποτελούν νέους σταθμούς της αλυσίδας βιολογικών προϊόντων το 2023, η διοίκηση παραμένει πιστή στο επενδυτικό της πλάνο και διευρύνει συνεχώς το δίκτυο. Σύμφωνα με όσα ανέφερε, στο πλαίσιο εκδήλωσης στο νέο κατάστημα, ο ιδρυτής και CEO Δημήτρης Κρομμύδας, οι επενδύσεις της εταιρείας εφέτος ξεπέρασαν τα 2,5 εκατ. ευρώ και αφορούσαν, μεταξύ άλλων, τη δημιουργία νέων καταστημάτων (Λάρισα, Πάτρα, Λυκόβρυση, Πειραιά και Αθήνα/Μητροπόλεως) αλλά και στη μεταφορά και ριζική διαμόρφωση των νέων γραφείων της εταιρείας στην περιοχή των Αμπελοκήπων. Επίσης, στην περιοχή του Ρέντη ολοκληρώθηκε το νέο logistic centre της εταιρείας με νέα συστήματα και αυτοματισμούς που εκτείνεται σε 3.000 τ.μ.
Το 2022 οι ρυθμοί δημιουργίας νέων καταστημάτων είναι πιο συγκρατημένοι καθώς, σύμφωνα με τον κ. Κρομμύδα, η αγορά των βιολογικών προϊόντων δεν έμεινε ανεπηρέαστη από την κρίση. Με την τιμή να παίζει πρωταρχικό ρόλο στις επιλογές των καταναλωτών, τα βιολογικά προϊόντα μπορεί να μην είναι πρώτη επιλογή ωστόσο η εγγυημένη τους ποιότητα αποτελεί ισχυρό κίνητρο αγοράς, ανέφερε ο ίδιος. Στο οκτάμηνο του έτους η εταιρεία κινείται με θετική ανάπτυξη ενώ για το σύνολο της χρήσης αναμένεται μονοψήφια αύξηση πωλήσεων. Σημειώνεται ότι κατά την περυσινή χρονιά ο τζίρος έκλεισε στα 19,1 εκατ. ευρώ αυξημένος κατά 30% σε σχέση με το 2020.
Ειδική μνεία έγινε από τον κ. Κρομμύδα στην ώθηση στις πωλήσεις της εταιρείας από το ηλεκτρονικό κατάστημα του Βιολογικού Χωριού (biologikoxorio.gr) που έχει τεθεί σε λειτουργία από τον περασμένο Φεβρουάριο. Το e-shop έχει καταφέρει να μειώσει σημαντικά τους χρόνους παράδοσης εντός Αττικής αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα με τα hub που διαθέτει η εταιρεία σε Νέο Ηράκλειο, ‘Αλιμο και Πειραιά να ενισχύουν σημαντικά την επίτευξη αυτού του στόχου.
Την ίδια στιγμή το Grudo snack bar φιλοδοξεί να αποτελέσει καθημερινό προορισμό για τους καταναλωτές με την προσφορά μεγάλης ποικιλίας προϊόντων. Σύμφωνα με τον κ. Κρομμύδα, ο σχεδιασμός περιλαμβάνει τη λειτουργία Grudo snack bar μέσα σε καταστήματα της αλυσίδας (Γλυφάδα, Παλαιό Φάληρο, ‘Αλιμο, Μαρούσι και Κολωνάκι). Συγκεκριμένα, στο τέλος του μήνα ξεκινάει τη λειτουργία του το Grudo snack bar στο κατάστημα Βιολογικό Χωριό της Γλυφάδας και σταδιακά θα λειτουργήσουν και τα υπόλοιπα.
Το στρατηγικό σχέδιο της εταιρείας, στην οποία το 2021 επένδυσε το fund SouthBridge, περιλαμβάνει τέλος και την καθετοποίηση των προϊόντων. Στο πλαίσιο αυτό το Βιολογικό Χωριό, που διαθέτει τη δική του πιστοποιημένη βιολογική μονάδα επεξεργασίας κρέατος στον Γέρακα, συνεργάζεται με Έλληνες παραγωγούς από όλη την Ελλάδα.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Ελλάκτωρ: Αυξημένα 46% τα EBITDA, στα 242,2 εκατ. για το 2023
Η ΗΛΕΚΤΩΡ ΑΕ υπέβαλε προσφορές για έργα συνολικού ύψους €447,8 εκατ.
Βακάκης σε αναλυτές: Η Jumbo μπήκε στην Trade Estates του Φουρλή – Ανησυχώ για την ανάφλεξη στη Μ. Ανατολή
Τι είπε ο επικεφαλής της Jumbo σε τηλεδιάσκεψη με αναλυτές για τις επιπτώσεις στην εταιρεία από την ανάφλεξη στην Μέση Ανατολή
Φωτοβολταϊκά συστήματα από τη ΔΕΗ σε 12 ή 24 άτοκες δόσεις
Η ΔΕΗ αναλαμβάνει από την αρχή μέχρι το τέλος τη μελέτη, προμήθεια και εγκατάσταση του καταλληλότερου εξοπλισμού
10 χρόνια η COSMOTE επενδύει στις ψηφιακές δεξιότητες των νέων μέσα από το STEM
Η COSMOTE στηρίζει και ενισχύει την εκπαιδευτική ρομποτική και το STEM
Στη συμμαχία Upcell η Sunlight για μετασχηματισμό της βιομηχανίας μπαταριών λιθίου
Η Sunlight ενώνει τις δυνάμεις της με ευρωπαίους εταίρους για την αντιμετώπιση των προβλημάτων του κλάδου και την επίτευξη των στρατηγικών στόχων της Ευρώπης
Νέες επενδύσεις στο κέντρο διανομής στη Θήβα από την FAMAR
Η εταιρεία υλοποιεί στοχευμένες επενδύσεις με την προσθήκη τριών νέων modules
Philip Morris: Εμπόδιο η υψηλή φορολογία για ένα μέλλον χωρίς τσιγάρο
Τι αποκαλύπτει νέα έρευνα σε 14 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα – Ο μη ρεαλιστικός στόχος της ΕΕ και η περίπτωση της Σουηδίας
Όλα τα σενάρια για την τύχη της Elpedison
Το σκληρό παζάρι HELLENiQ ENERGY – Edison και στο βάθος η Mytilineos (;)
Ανεβάζει τον πήχη στα 140 εκατ. η Notos - Διεκδικεί 8 εκατ. από την American Eagle
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται οι πωλήσεις της εταιρείας – Ικανοποίηση για τη συνεργασία με την L’ Oreal
Η startup – «πυξίδα» του επιχειρείν μέσα στον λαβύρινθο των δεδομένων
Οι αυξημένες ανάγκες των επιχειρήσεων για ενσωμάτωση ευφυών λύσεων με βάση τα δεδομένα «γέννησαν» την Exanta