Επενδυτικό πλάνο 75 εκατ. ευρώ «τρέχει» η Coca-Cola Τρία Έψιλον για τη διετία 2022 – 2023, με την κα. Μαρία Αναργύρου-Νίκολιτς, γενική διευθύντρια της εταιρείας για Ελλάδα και Κύπρο, να εκφράζει αισιοδοξία για το 2023 παρά τις αντιξοότητες λόγω των πληθωριστικών πιέσεων, της ενεργειακής κρίσης και των αρρυθμιών της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Τι αφορούν οι επενδύσεις

Οι επενδύσεις της εταιρείας είναι εστιασμένες σε πέντε άξονες: παραγωγική διαδικασία, ψηφιακός μετασχηματισμός, βιώσιμη ανάπτυξη, άνθρωποι και αγορά, ανέφερε η επικεφαλής της εταιρείας στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου κατά την οποία παρουσιάστηκε η οικονομική επίδραση της τοπικής δραστηριότητας της Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Τρία Έψιλον και Coca-Cola Hellas) με βάση μελέτη του ΙΟΒΕ.

Διαβάστε επίσης: Coca-Cola στην Ελλάδα: Στο 1,3 δισ. ευρώ το «αποτύπωμα» στην εθνική οικονομία

Ειδικότερα, στην παραγωγική δραστηριότητα, στις αρχές του 2023 θα ξεκινήσει η λειτουργία μιας νέας γραμμής στο εργοστάσιο του Σχηματαρίου, ενώ πολύ σημαντικές είναι για την εταιρεία και οι επενδύσεις στον ψηφιακό μετασχηματισμό, με στόχο η μονάδα αναψυκτικών και χυμών να γίνει smart βασιζόμενη στην τεχνολογία 5G.

Να σημειωθεί ότι στο εργοστάσιο του Σχηματαρίου, από πέρσι παράγεται και το ενεργειακό ποτό Monster, που κατευθύνεται σε αγορές του εξωτερικού.

Στον τομέα της βιώσιμης ανάπτυξης ένα από τα μεγάλα πλάνα της εταιρείας, όπως ανάφερε η κα. Αναργύρου – Νίκολιτς, είναι η τοποθέτηση φωτοβολταϊκών πάνελ στο εργοστάσιο του Σχηματαρίου με στόχο την εξοικονόμηση ενέργειας.

Ανατιμήσεις 6,9%

Σε ερώτηση του ΟΤ σχετικά με τις ανατιμήσεις, η κα. Αναργύρου-Νίκολιτς ανάφερε ότι από την αρχή του 2022 μεσοσταθμικά οι αυξήσεις στα προϊόντα της Coca-Cola Τρία Έψιλον στην εγχώρια αγορά κινούνται στο 6,9%.

Ωστόσο η ίδια σημείωσε πως η εταιρεία έχει απορροφήσει το μεγαλύτερο μέρος των αυξήσεων στο λειτουργικό κόστος (ενέργεια, πρώτες ύλες, διανομή), ενώ τόνισε πως στόχος της Coca-Cola Τρία Έψιλον είναι να έχει προτάσεις για όλους τους καταναλωτές.

«Διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων, διαφορετικές τιμές», είπε χαρακτηριστικά. Ταυτόχρονα σημείωσε ότι συνεχίζεται το πρόγραμμα των προσφορών σε όλα τα κανάλια διάθεσης των προϊόντων, προκειμένου να αντισταθμιστούν οι αυξήσεις στις τιμές.

Το «καλάθι του νοικοκυριού»

Στο θέμα της ακρίβειας, πολύ σημαντική χαρακτήρισε την πρωτοβουλία για το «καλάθι του νοικοκυριού» η γενική διευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον.

Επεσήμανε ωστόσο ότι «θα πρέπει να βρεθεί το σωστό μοντέλο λειτουργίας και εφαρμογής σε σχέση με το πλαίσιο του ανταγωνισμού».

Λανσάρισμα του Caffe Vergnano

Στην κατεύθυνση της ανάπτυξης ενός χαρτοφυλακίου προϊόντων 24/7 μετά την Costa Coffee αναμένεται στις αρχές του 2023 και το λανσάρισμα Caffe Vergnano, μια premium εταιρεία καφέ της Ιταλίας (σ.σ. η Coca Cola HBC έχει προχωρήσει στην εξαγορά του 30% τω μετοχών του Caffe Vergnano).

«Δυνατή χρονιά» και το 2023

Μετά την πολύ καλή τουριστική σεζόν το 2022, η οποία σημειωτέον κρατάει ακόμη, η κα. Αναργύρου-Νίκολιτς επεσήμανε ότι η εταιρεία προετοιμάζεται για μια εξίσου «δυνατή χρονιά» και το 2023, επενδύοντας στο HO.RE.CA.

Υπενθυμίζεται ότι το 2019 o κύκλος εργασιών της Coca-Cola στην Ελλάδα διαμορφώθηκε στα 574 εκατ. ευρώ. Το 2020 υποχώρησε στα 480 εκατ. ευρώ (-16,3% σε σχέση με το 2019), όταν την ίδια περίοδο, το ΑΕΠ της χώρας συρρικνώθηκε κατά 9%. Το 2021 ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε σε 552 εκατ. ευρώ (+15% σε σχέση με το προηγούμενο έτος).

Να σημειωθεί πως η Coca-Cola στην Ελλάδα δημιουργεί σχεδόν το 50% του κύκλου εργασιών του κλάδου των αναψυκτικών (48,5%), ενώ αποτελεί παράλληλα και τον μεγαλύτερο εργοδότη, απασχολώντας σχεδόν 1 στους 2 εργαζομένους (42,6%).

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις