Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα ισχύουν από 01.11.2022 έως 30.11.2022 και καθ’ όλο το 24ωρο, στην περιοχή του Κολωνακίου λόγω εργασιών για την κατασκευή του ομώνυμου σταθμού για την γραμμή 4 του μετρό.
Αναλυτικά οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις:
Διαβάστε επίσης: Πώς οι τρεις νέοι σταθμοί του μετρό θα αλλάξουν τα πάντα στον Πειραιά
ΦΑΣΗ 1- ΥΠΟΦΑΣΗ Α’
α) Τον ολικό αποκλεισμό της οδού Πατριάρχου Ιωακείμ και στο τμήμα αυτής από τη συμβολή της με την οδό Σκουφά έως τη συμβολή της με την οδό Τσακάλωφ στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Σκουφά.
β) Τον ολικό αποκλεισμό της οδού Πατριάρχου Ιωακείμ και στο τμήμα αυτής από τη συμβολή της με το δυτικό τμήμα της οδού Πλ. Φιλικής Εταιρείας έως τη συμβολή της με την οδό Τσακάλωφ στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Τσακάλωφ.
γ) Το σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Πατριάρχου Ιωακείμ, ελάχιστου πλάτους 4,50 μ. περίπου από τη συμβολή της με την οδό Σκουφά έως τη συμβολή της με την οδό Κανάρη με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά τη φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Κανάρη.
δ) Το χαρακτηρισμό ως αδιεξόδου της οδού Πατριάρχου Ιωακείμ από την οδό Ηροδότου έως τον εργοταξιακό αποκλεισμό.
ΦΑΣΗ 1- ΥΠΟΦΑΣΗ Β’
α) Τον ολικό αποκλεισμό της οδού Πατριάρχου Ιωακείμ και στο τμήμα αυτής από τη συμβολή της με την οδό Σκουφά έως τη συμβολή της με την οδό Κανάρη στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Κανάρη.
β) Τον ολικό αποκλεισμό της οδού Πατριάρχου Ιωακείμ και στο τμήμα αυτής από τη συμβολή της με την οδό Κανάρη έως τη συμβολή της με την οδό Τσακάλωφ στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Τσακάλωφ.
γ) Το σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Πατριάρχου Ιωακείμ, ελάχιστου πλάτους 4,50 μ. περίπου από τη συμβολή της με την οδό Σκουφά έως τη συμβολή της με την οδό Τσακάλωφ με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος, με ταυτόχρονη αντιδρόμηση του τμήματος αυτού με φορά κίνησης προς Τσακάλωφ.
δ) Το χαρακτηρισμό ως μονόδρομου της οδού Πατριάρχου Ιωακείμ από την οδό Τσακάλωφ προς και έως την οδό Ηροδότου.
ΦΑΣΗ 1- ΥΠΟΦΑΣΗ Γ’
α) Τον ολικό αποκλεισμό της οδού Πατριάρχου Ιωακείμ και στο τμήμα αυτής από τη συμβολή της με την οδό Σκουφά έως τη συμβολή της με την οδό Τσακάλωφ στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Σκουφά.
β) Τον ολικό αποκλεισμό της οδού Πατριάρχου Ιωακείμ και στο τμήμα αυτής από τη συμβολή της με το δυτικό τμήμα της οδού Πλ. Φιλικής Εταιρείας έως τη συμβολή της με την οδό Τσακάλωφ στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Τσακάλωφ.
γ) Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Πατριάρχου Ιωακείμ, ελάχιστου πλάτους 4,50 μ. περίπου από τη συμβολή της με την οδό Σκουφά έως τη συμβολή της με την οδό Κανάρη με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά τη φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Κανάρη.
δ) Τον χαρακτηρισμό ως αδιεξόδου της οδού Πατριάρχου Ιωακείμ από την οδό Ηροδότου έως τον εργοταξιακό αποκλεισμό.
ΦΑΣΗ 1- ΥΠΟΦΑΣΕΙΣ Α’, Β’, Γ’
α) Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Κανάρη στα 4,00 μ. περίπου από το ύψος της οδού Σόλωνος έως την συμβολή της με την οδό Πατριάρχου Ιωακείμ, με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά τη φορά κίνησης των οχημάτων.
β) Τον ολικό αποκλεισμό του ανατολικού τμήματος της οδού Πλ. Φιλικής Εταιρείας και στο τμήμα αυτής από τη συμβολή της με την οδό Πατριάρχου Ιωακείμ έως τη συμβολή της με την οδό Καψάλη.
γ) Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος του νότιου τμήματος της οδού Πλ. Φιλικής Εταιρείας ελάχιστου πλάτους στα 3,00 μ. περίπου από τη συμβολή της με την οδό Κουμπάρη έως τη συμβολή της με την οδό Καψάλη, με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά τη φορά κίνησης των οχημάτων.
δ) Την υποχρεωτική πορεία με στροφή δεξιά των οχημάτων από Κανάρη προς δυτικό τμήμα της οδού Πλ. Φιλικής Εταιρείας, από Σκουφά προς Ηρακλείτου, από νότιο τμήμα της οδού Πλ. Φιλικής Εταιρείας προς Καψάλη, από Νεοφύτου Βάμβα προς Καψάλη και από Πατριάρχου Ιωακείμ προς Ηροδότου.
ε) Την υποχρεωτική πορεία με στροφή αριστερά των οχημάτων από Π. Αναγνωστόπουλου προς Πατριάρχου Ιωακείμ.
στ) Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Κανάρη και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής, καθώς και πέριξ της Πλ. Φιλικής Εταιρείας.
ζ) Την απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος της οδού Κανάρη από Σέκερη και έως το δυτικό τμήμα της οδού Πλ. Φιλικής Εταιρείας, επί της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος πέριξ της οδού Πλ. Φιλικής Εταιρείας , επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος του νότιου τμήματος της οδού Πλ. Φιλικής Εταιρείας από Κουμπάρη έως Νεοφύτου Βάμβα, και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος της Καψάλη από Νεοφύτου Βάμβα έως Ηροδότου, επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος της Ηροδότου από Καρνεάδου έως Πατριάρχου Ιωακείμ, επί της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος της Ηροδότου από Καρνεάδου και για μήκος 20,0 μ. περίπου, και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος της Ηρακλείτου από Σκουφά έως Σόλωνος.
ΦΑΣΗ 2
α) Το σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος εκάστης λωρίδας στα 3,75 μ. περίπου της οδού Πατριάρχου Ιωακείμ και στο τμήμα αυτής μεταξύ των οδών Κανάρη και ανατολικού τμήματος της Πλ. Φιλικής Εταιρείας με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ηροδότου.
β) Το σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 3,50 μ. περίπου του ανατολικού τμήματος της Πλ. Φιλικής Εταιρείας με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά τη φορά κίνησης των οχημάτων.
γ) Το σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 4,00 μ. περίπου του δυτικού τμήματος της Πλ. Φιλικής Εταιρείας με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά τη φορά κίνησης των οχημάτων.
δ) Τον ολικό αποκλεισμό του νότιου τμήματος της Πλ. Φιλικής Εταιρείας και στο τμήμα αυτής από τη συμβολή της με την οδό Κουμπάρη έως τη συμβολή της με την οδό Καψάλη.
ε) Την υποχρεωτική πορεία με στροφή δεξιά των οχημάτων από δυτικό τμήμα της Πλ. Φιλικής Εταιρείας προς Κουμπάρη και από Νεοφύτου Βάμβα προς Καψάλη.
στ) Την υποχρεωτική πορεία με στροφή αριστερά ή δεξιά των οχημάτων από Σκουφά προς Πατριάρχου Ιωακείμ.
ζ) Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Πατριάρχου Ιωακείμ και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
η) Την απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Πατριάρχου Ιωακείμ και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
θ) Την απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων επί της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος πέριξ της Πλ. Φιλικής Εταιρείας, επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος του δυτικού τμήματος της Πλ. Φιλικής Εταιρείας από Κανάρη έως Κουμπάρη, και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος της Καψάλη από Νεοφύτου Βάμβα έως Ηροδότου, επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος της Ηροδότου από Καρνεάδου έως Πατριάρχου Ιωακείμ, επί της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος της Ηροδότου από Καρνεάδου και για μήκος 20,0 μ. περίπου, επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος της Πατριάρχου Ιωακείμ από Τσακάλωφ έως Κανάρη στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Κανάρη.
ι) Το χαρακτηρισμό ως αδιεξόδου του ανατολικού τμήματος της Πλ. Φιλικής Εταιρείας από την οδό Πατριάρχου Ιωακείμ έως τον εργοταξιακό αποκλεισμό.
ΦΑΣΗ 3
α) Το σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος εκάστης λωρίδας στα 3,75 μ. περίπου της οδού Πατριάρχου Ιωακείμ και στο τμήμα αυτής μεταξύ των οδών Κανάρη και ανατολικού τμήματος της Πλ. Φιλικής Εταιρείας με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ηροδότου.
β) Το σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Κανάρη στα 3,50 μ. περίπου και για μήκος 45,00 μ. περίπου έως τη συμβολή της με το δυτικό τμήμα της Πλ. Φιλικής Εταιρείας με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά τη φορά κίνησης των οχημάτων.
γ) Το σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος του δυτικού τμήματος της Πλ. Φιλικής Εταιρείας στα 4,00 μ. περίπου με κατάληψη της αριστερής και δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά τη φορά κίνησης των οχημάτων.
δ) Τον ολικό αποκλεισμό του νότιου τμήματος της Πλ. Φιλικής Εταιρείας και στο τμήμα αυτής από τη συμβολή της με την οδό Κουμπάρη έως τη συμβολή της με την οδό Καψάλη.
ε) Τον ολικό αποκλεισμό της οδού Καψάλη και στο τμήμα αυτής από τη συμβολή της με την οδό Νεοφύτου Βάμβα έως τη συμβολή της με την οδό Νεοφύτου Δούκα.
στ) Την υποχρεωτική πορεία με στροφή δεξιά των οχημάτων από δυτικό τμήμα της οδού Φιλικής Εταιρείας προς Κουμπάρη.
ζ) Την υποχρεωτική πορεία με στροφή αριστερά ή δεξιά των οχημάτων από Σκουφά προς Πατριάρχου Ιωακείμ.
η) Την υποχρεωτική πορεία ευθεία των οχημάτων από Νεοφύτου Βάμβα προς το ανατολικό τμήμα της Πλ. Φιλικής Εταιρείας.
θ) Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Κανάρη και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.
ι) Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Πατριάρχου Ιωακείμ και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και πέριξ της Πλ. Φιλικής Εταιρείας.
ια) Την απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Πατριάρχου Ιωακείμ και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
ιβ) Την απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων επί της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος πέριξ της Πλ. Φιλικής Εταιρείας, επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος του ανατολικού τμήματος της Πλ. Φιλικής Εταιρείας από Νεοφύτου Βάμβα έως Πατριάρχου Ιωακείμ, επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος της Πατριάρχου Ιωακείμ από Τσακάλωφ έως Κανάρη.
Παρακαλούνται οι οδηγοί των οχημάτων να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά τη διέλευσή τους από τα σημεία των εργασιών και να ακολουθούν την υπάρχουσα οδική σήμανση.
Latest News
Έπεσαν οι υπογραφές για την υδροδότηση του Ρεθύμνου από το φράγμα Αμαρίου
Το έργο έχει ζωτική σημασία για το Ρέθυμνο και τον Μυλοπόταλο καθώς προβλέπεται να καλύψει τις ανάγκες της 20ετίας σε πόσιμο νερό
Daniel: Σε ΤΕΡΝΑ, AKTOR, AVAX και ΜΕΤΚΑ τα έργα αποκατάστασης 1,357 δισ. – 15 μήνες μετά τις καταστροφές
Το υπουργείο Υποδομών 15 μήνες μετά την κακοκαιρία Daniel δημοσίευσε τις προσκλήσεις για τα έργα αποκατάστασης στο σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο
Πώς προχωρά το έργο χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς Αχαρνές
Αμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός και η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς τον Δήμο Αχαρνών
Σε δημόσια διαβούλευση η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το IRC στο Ελληνικό
Το «IRC ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» θα αποτελέσει έναν διεθνή προορισμό αναψυχής, προσφέροντας στους επισκέπτες του ένα συνδυασμό εμπειριών ψυχαγωγίας, εστίασης και διαμονής
Στο 66,35% η πρόοδος του E65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός
Η «Κεντρική Οδός» παρουσιάζει την πορεία των έργων της ΤΕΡΝΑ για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδό
AKTOR: Εκδήλωση στα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης με το περιοδικό «Σχεδία»
ΑΚΤΟR: O Μπάνε Πρέλεβιτς και ο Ντίνος Κούης φόρεσαν τα κόκκινα γιλέκα της «Σχεδίας»
Στο 23,01% το μερίδιο της AVAX στην Ολυμπία Οδό - Οι παραχωρήσεις και τα ΣΔΙΤ
Ο Όμιλος AVAX στοχεύει σε παραπάνω από 25 νέους διαγωνισμούς για συμβάσεις ΣΔΙΤ, με εκτιμώμενη αξία άνω των €4 δισ.
Ελληνικό: Αλλαγές στο σχεδιασμό της παραλίας του Αγίου Κοσμά
Τι προβλέπει νέα υπουργική απόφαση για το παράκτιο μέτωπο της επένδυσης της Lamda Development στο Ελληνικό
Μιτζάλης (AVAX): Απαιτείται εθνικός σχεδιασμός για τα έργα υποδομών του μέλλοντος
Ο CEO της AVAX, Κ. Μιτζάλης τόνισε ότι υπάρχει ανεκτέλεστο 3,3 δισ. ευρώ και ότι η εταιρεία τρέχει πολλά μεγάλα έργα αυτό το διάστημα
Άλμα 55,5% για τα EBITDA της Alumil – Τι δήλωσε ο Μυλώνας
Ο επικεφαλής της Alumil σημείωσε ότι το εννεάμηνο του 2024 αναδεικνύει την ALUMIL ως πρωταγωνιστή στον κλάδο