Συζητήσεις διεξάγονται ανάμεσα στη Ford και την κινεζική κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων BYD, προκειμένου η πρώτη να πουλήσει στη δεύτερη μονάδα παραγωγής της στη Γερμανία. Αυτό αναφέρει με αποκλειστικό της δημοσίευμα στην ιστοσελίδα της η εφημερίδα Wall Street Journal, επικαλούμενη πηγές με γνώση επί των συνομιλιών.
Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία τον περασμένο Ιούνιο ανακοίνωσε ότι το 2025 θα τερματίσει την παραγωγή στη μονάδα της στην πόλη Σααρλουίς της Γερμανίας, όπου κατασκευάζει το μοντέλο Ford Focus. Η εταιρεία έχει θέσει ως προτεραιότητα τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση, όμως σύμφωνα με την ανακοίνωση του Ιουνίου η μετάβαση αυτή στην Ευρώπη θα στηριχθεί στην κεντρική της μονάδα στην Κολονία στη Γερμανία και στη Βαλένθια στην Ισπανία.
Το ηλεκτρικό λεωφορείο της BYD στα Τρίκαλα
Στο εργοστάσιο στη Σααρλουίς επί του παρόντος απασχολούνται περί των 4.600 εργαζομένων. Εκπρόσωποι των εργατικών συνδικάτων δήλωσε ότι έχουν λάβει εγγυήσεις από τη Ford ότι έως 700 εργαζόμενοι στο εργοστάσιο θα εξακολουθήσουν να κατασκευάζουν κομμάτια και μέρη αυτοκινήτων και μετά το 2025. Οι εκπρόσωποι διεκδικούν τη διατήρηση περισσότερων θέσεων εργασίας, εντούτοις το μέλλον για την πλειοψηφία των εργαζόμενων είναι αβέβαιο.
Σύμφωνα με τις πηγές, άνθρωποι της διοίκησης της Ford στη Γερμανία σχεδιάζουν να μεταβούν την Κίνα την επόμενη εβδομάδα προκειμένου να συζητήσουν για την ενδεχόμενη πώλησης, για την οποία καμία λεπτομέρεια δεν έχει γίνει γνωστή. Ούτως ή άλλως οι συζητήσεις βρίσκονται σε πολύ πρώιμο στάδιο, ενώ ενδιαφέρον για τη μονάδα παραγωγής στη Σααρλουίς έχουν εκδηλώσει περί των 15 ενδιαφερόμενων, από αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η BYD έως επενδυτές.
Με τα τωρινά δεδομένα μια επίτευξη συμφωνίας θα είναι επωφελής και για τα δύο μέρη. Η μεν Ford θα επιταχύνει τα σχέδιά της για τη στροφή στην ηλεκτροκίνηση, ενώ η BYD θα ισχυροποιήσει την παρουσία της στην ευρωπαϊκή ήπειρο όπως και ολόκληρη η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία.
Η BYD είναι η μεγαλύτερη κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα, στη χώρα με τη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων στον κόσμο και ήδη έχει αρχίσει και πουλάει κάποια οχήματα στη Γηραιά Ήπειρο (μεταξύ αυτών και λεωφορεία). Πέρυσι πούλησε συνολικά 1,86 εκατ. οχήματα, ένας όγκος πωλήσεων τρεις φορές μεγαλύτερος σε σχέση με το 2021.
Η αγορά του εργοστασίου της Ford θα τη βοηθήσει να επεκταθεί περαιτέρω στην ευρωπαϊκή ήπειρο. Παράλληλα, θα τη φέρει σε ανταγωνισμό με την αμερικανική αμιγώς ηλεκτροκίνητη κατασκευάστρια Tesla, η οποία πέρυσι εγκαινίασε μια μεγάλη μονάδα παραγωγή στα περίχωρα της γερμανικής πρωτεύουσας, το Βερολίνο.
Latest News
Η Ιταλία μπορεί να τα καταφέρει χωρίς ρωσικό αέριο - Τι υποστηρίζει ο ιταλός υπουργός Ενέργειας
Η Ρώμη δεν έχει κανένα λόγο να αντιταχθεί στις κυρώσεις της ΕΕ που στοχεύουν το ρωσικό LNG, δήλωσε ο υπουργός Ενέργειας
Πρωτοφανές κύμα ζέστης πλήττει τη νότια Ασία – 30 νεκροί στη Ταϊλάνδη
Στη Μιανμάρ το θερμόμετρο άγγιξε την Τετάρτη τους 45,9 βαθμούς Κελσίου
Οι παράπλευρες απώλειες της κρουαζιέρας
Επιβάρυνση της ατμόσφαιρας, ακόμα και σε «υπεράνω υποψίας» προορισμούς
Έγραψε ρεκόρ η Xiaomi με την παράδοση του SU7 - Πόσες παραγγελίες έχει «κλειδώσει»
Η Xiaomi στοχεύει σε περισσότερες από 100.000 παραδόσεις για το SU7 της εντός του 2024
Ποιες είναι οι παγκόσμιες φιλοδοξίες της κινεζικής BYD
Τα παγκόσμια σχέδια της εταιρείας κυμαίνονται από ηλιακές μονάδες και ηλεκτρικά λεωφορεία, φορτηγά και τρένα έως πολύπλοκα συστήματα μεταφορών. Αλλά μήπως προσπαθεί να κάνει πάρα πολλά;
Η Ιταλία πιέζει την G7 για ημερομηνία σταδιακής κατάργησης του άνθρακα
Η Ιταλία, η οποία ηγείται της εκ περιτροπής προεδρίας της G7 φέτος, σχεδιάζει επί του παρόντος να απενεργοποιήσει τους σταθμούς παραγωγής ενέργειας από άνθρακα έως το 2025
Τα καλά και τα άσχημα νέα για τις τιμές αερίου - Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Η Ελλάδα πέτυχε πέρυσι μείωση 42% στις τιμές φυσικού αερίου για νοικοκυριά, τη μεγαλύτερη μεταξύ των χωρών της Ευρωπαϊκή Ενωσης
Σκρέκας: Στο τέλος του 2025 οι πρώτες γεωτρήσεις νοτιοδυτικά της Κρήτης
«Η Ελλάδα δεσμεύτηκε για τη σταδιακή κατάργηση των ορυκτών καυσίμων ήδη από το 2019», τόνισε ο υπουργός
Η κλιματική αλλαγή απειλεί το αγαπημένο κηπευτικό των Ιρλανδών
Η κλιματική αλλαγή ευθύνεται για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μεγαλύτεροι καταναλωτές του κόσμου
Πώς ο απρόβλεπτος Μασκ βυθίζει την Tesla στο χάος
Χιλιάδες απολύσεις, μια πτωτική πορεία πωλήσεων και αποτίμησης και η απόσυσρση προγράμματος φτηνού EV κλονίζουν εταιρεία και μετόχους