
Συζητήσεις διεξάγονται ανάμεσα στη Ford και την κινεζική κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων BYD, προκειμένου η πρώτη να πουλήσει στη δεύτερη μονάδα παραγωγής της στη Γερμανία. Αυτό αναφέρει με αποκλειστικό της δημοσίευμα στην ιστοσελίδα της η εφημερίδα Wall Street Journal, επικαλούμενη πηγές με γνώση επί των συνομιλιών.
Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία τον περασμένο Ιούνιο ανακοίνωσε ότι το 2025 θα τερματίσει την παραγωγή στη μονάδα της στην πόλη Σααρλουίς της Γερμανίας, όπου κατασκευάζει το μοντέλο Ford Focus. Η εταιρεία έχει θέσει ως προτεραιότητα τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση, όμως σύμφωνα με την ανακοίνωση του Ιουνίου η μετάβαση αυτή στην Ευρώπη θα στηριχθεί στην κεντρική της μονάδα στην Κολονία στη Γερμανία και στη Βαλένθια στην Ισπανία.
Το ηλεκτρικό λεωφορείο της BYD στα Τρίκαλα
Στο εργοστάσιο στη Σααρλουίς επί του παρόντος απασχολούνται περί των 4.600 εργαζομένων. Εκπρόσωποι των εργατικών συνδικάτων δήλωσε ότι έχουν λάβει εγγυήσεις από τη Ford ότι έως 700 εργαζόμενοι στο εργοστάσιο θα εξακολουθήσουν να κατασκευάζουν κομμάτια και μέρη αυτοκινήτων και μετά το 2025. Οι εκπρόσωποι διεκδικούν τη διατήρηση περισσότερων θέσεων εργασίας, εντούτοις το μέλλον για την πλειοψηφία των εργαζόμενων είναι αβέβαιο.
Σύμφωνα με τις πηγές, άνθρωποι της διοίκησης της Ford στη Γερμανία σχεδιάζουν να μεταβούν την Κίνα την επόμενη εβδομάδα προκειμένου να συζητήσουν για την ενδεχόμενη πώλησης, για την οποία καμία λεπτομέρεια δεν έχει γίνει γνωστή. Ούτως ή άλλως οι συζητήσεις βρίσκονται σε πολύ πρώιμο στάδιο, ενώ ενδιαφέρον για τη μονάδα παραγωγής στη Σααρλουίς έχουν εκδηλώσει περί των 15 ενδιαφερόμενων, από αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η BYD έως επενδυτές.
Με τα τωρινά δεδομένα μια επίτευξη συμφωνίας θα είναι επωφελής και για τα δύο μέρη. Η μεν Ford θα επιταχύνει τα σχέδιά της για τη στροφή στην ηλεκτροκίνηση, ενώ η BYD θα ισχυροποιήσει την παρουσία της στην ευρωπαϊκή ήπειρο όπως και ολόκληρη η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία.

Η BYD είναι η μεγαλύτερη κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα, στη χώρα με τη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων στον κόσμο και ήδη έχει αρχίσει και πουλάει κάποια οχήματα στη Γηραιά Ήπειρο (μεταξύ αυτών και λεωφορεία). Πέρυσι πούλησε συνολικά 1,86 εκατ. οχήματα, ένας όγκος πωλήσεων τρεις φορές μεγαλύτερος σε σχέση με το 2021.
Η αγορά του εργοστασίου της Ford θα τη βοηθήσει να επεκταθεί περαιτέρω στην ευρωπαϊκή ήπειρο. Παράλληλα, θα τη φέρει σε ανταγωνισμό με την αμερικανική αμιγώς ηλεκτροκίνητη κατασκευάστρια Tesla, η οποία πέρυσι εγκαινίασε μια μεγάλη μονάδα παραγωγή στα περίχωρα της γερμανικής πρωτεύουσας, το Βερολίνο.


Latest News

Θεόδωρος Κόντες: Τέσσερις συν μία προτάσεις για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Το ζήτημα της πράσινης ενέργειας απασχολεί πολύ και για μακρύ χρονικό διάστημα την Ναυτιλία διεθνώς, τονίζει ο επίτιμος Πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας

Ξεκινά η παραγωγή ημιδιάφανων εκτυπωμένων φωτοβολταϊκών
Το Flex2Energy χρηματοδοτήθηκε από την ΕΕ

«Αυτή η πόλη δεν θα έπρεπε να είναι εδώ»: Ποιες ιστορικές περιοχές της Ευρώπης απειλούνται
Κάποιες από τις πλουσιότερες πόλεις της Ευρώπης κινδυνεύουν από την κλιματική αλλαγή

«Νηνεμία» στα... αιολικά πάρκα της Ευρώπης - Γιατί ανησυχεί ο κλάδος
Αντιμέτωπη με προκλήσεις η ευρωπαϊκή αιολική βιομηχανία το 2023

Τον Σεπτέμβριο τα πρώτα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη
Δεν αμφισβητείται ο ρόλος του ΟΑΣΘ στην εκτέλεση της αστικής συγκοινωνίας

Όλο και συχνότερες οι πλημμύρες στην Ελλάδα - Τι δείχνει μελέτη
Κατά τα τελευταία 140 χρόνια η Ελλάδα είναι τέταρτη σε σοβαρές και φονικές πλημμύρες στην Ανατολική Μεσόγειο με 12 συμβάντα

Τα 4+1 τρόφιμα που «αγαπούν» το κλίμα -Αρνητική έκπληξη τα βιολογικά
Το περιβαλλοντικό και κλιματικό ισοζύγιο των τροφίμων εξαρτάται λιγότερο από το ίδιο το προϊόν και περισσότερο από την καλλιέργεια, τη μεταφορά και τη συσκευασία

Αύξηση εγκατεστημένης δυναμικότητας κατά 2,1 GW για την EDP Renewables
Η εταιρεία συνεχίζει να διαφοροποιεί τις τεχνολογίες της με τις ηλιακές εγκαταστάσεις να διαδραματίζουν βασικό ρόλο, καθώς αντιπροσωπεύουν ήδη το 12% του συνολικού χαρτοφυλακίου της EDPR

Alumil: Τριετές πλάνο με στόχους ESG για ενίσχυση της βιωσιμότητας
Οι δεσμεύσεις της Alumil ανά πεδίο έως το 2025

Ομράν στον ΟΤ: «Υπάρχει έλλειψη γνώσης για την ενεργειακή κρίση»
Η πράσινη μετάβαση να είναι το νέο πολιτικό αφήγημα