Σήμερα Δευτέρα πρόκειται να αποκαλύψουν τις λεπτομέρειες της ανανεωμένης συμμαχίας τους οι αυτοκινητοβιομηχανίες Nissan και Renault και να απαντήσουν σε ερωτήσεις σχετικά με την δραστηριότητα των ηλεκτρικών οχημάτων της Renault και πώς θα πουλήσει το μεγαλύτερο ποσοστό του μεριδίου της στην ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία.

Οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν μια εκτεταμένη ανανέωση της εικοσαετούς συμμαχίας τους τον περασμένο μήνα, η οποία αναμένεται να οδηγήσει την ιαπωνική εταιρεία να προβεί σε επενδύσεις στη νέα θυγατρική εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων της Renault, Αmpere.

FT: Βήμα προς το διαζύγιο ή τη συμφιλίωση η συμφωνία Renault – Nissan;

Αυτή η ανακοίνωση ήρθε μετά από σχεδόν τέσσερις μήνες έντονων συνομιλιών που περιπλέκονται από τις ανησυχίες σχετικά με το μοίρασμα της πνευματικής ιδιοκτησίας, καθώς η Renault επιδίωκε δεσμούς με εταιρείες εκτός της συμμαχίας τους.

Η συμφωνία θα οδηγήσει τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία να μειώσει το μερίδιό της στη Nissan στο 15% από περίπου 43%.

Αυτό θα οδηγήσει τη Renault να τοποθετήσει περίπου το 28% της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας σε ένα γαλλικό καταπίστευμα, καθιστώντας τις δύο αυτοκινητοβιομηχανίες πιο ισότιμους εταίρους.

Το διοικητικό συμβούλιο της Renault ενέκρινε τη συμφωνία το βράδυ της Κυριακής, σύμφωνα με πηγή, όπως δημοσίευσε το Reuters. Το διοικητικό συμβούλιο της Nissan αναμένεται να συνεδριάσει νωρίς τη Δευτέρα για να το εγκρίνει.

Αναζητούνται πιο σαφείς απαντήσεις

Οι επενδυτές και οι αναλυτές θα αναζητήσουν τη Δευτέρα πιο σαφείς απαντήσεις σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας της νέας συμφωνίας και της αγοράς των μετοχών της Renault από την Νissan.

«Δεν υπάρχει καμία απολύτως λέξη για το τι πρόκειται να συμβεί με αυτές τις μετοχές», δήλωσε ο αναλυτής της CLSA Κρίστοφερ Ρίχτερ. «Φαίνεται ότι όλοι αποφεύγουν το ζήτημα της επαναγοράς τους από τη Nissan, κάτι που πιστεύω ότι θα ήταν το καλύτερο για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη».

Ο Ρίχτερ είπε ότι το brand της Renault δεν θεωρείται ισχυρό επομένως μπορεί να είναι δύσκολο για τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία να συγκεντρώσει χρήματα για την Ampere.

«Αναρωτιέμαι μόλις βγει στην αγορά πόσα χρήματα θα συγκεντρώσετε πραγματικά», είπε, προσθέτοντας ότι «θα πιέσουν τη Nissan να πληρώσει πάρα πολλά.”

Η άνιση σχέση μεταξύ των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών ήταν εδώ και καιρό πηγή τριβών μεταξύ των στελεχών της Nissan.

Ενώ η Renault διέσωσε τη Nissan πριν από δύο δεκαετίες, είναι η μικρότερη αυτοκινητοβιομηχανία σε πωλήσεις.

Η συμμαχία, η οποία περιλαμβάνει επίσης τον μικρότερο εταίρο, τη Mitsubishi Motors , βίωσε έντονες πιέσεις μετά την αποπομπή του αρχιτέκτονα της συμμαχίας και πρώην προέδρου της Nissan, Carlos Ghosn, εν μέσω οικονομικού σκανδάλου.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή