Τα υπεραστικά τρένα της Ελλάδας πέρασαν υπό ιδιωτική διαχείριση το 2017, όταν η ιταλική δημόσια εταιρεία Ferrovie Dello Stato Italiane (FS) απέκτησε το δίκτυο, αλλά η κρατική εταιρεία ΟΣΕ κατέχει τις γραμμές, αναφέρει σε άρθρο του το Γαλλικό Πρακτορείο.

Στο ίδιο άρθρο γίνεται εκτενής αναφορά σε μια σειρά ατυχημάτων που σημειώθηκαν στη χώρα μας τα τελευταία πέντε χρόνια, ενώ φιλοξενεί και ανακοίνωση του Ομίλου FS μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Συγκεκριμένα, σε ανακοίνωσή της η FS ανέφερε ότι η ελληνική κρατική εταιρεία ΟΣΕ διατηρεί το καθήκον και την ευθύνη για την συντήρηση, τη διαχείριση και τον τεχνολογικό εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου καθώς και την ευθύνη για την κίνηση των τρένων και την κυκλοφορία.

Πιο συγκεκριμένα, στην ανακοίνωσή της, η FIS λέει ότι «η ελληνική κρατική εταιρεία ΟΣΕ διατηρεί το καθήκον και την ευθύνη για τη συντήρηση, τη διαχείριση και τον τεχνολογικό εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου καθώς και την ευθύνη για την κίνηση των τρένων και την κυκλοφορία».

Η εταιρεία είχε αγοράσει το 2017, επί ΣΥΡΙΖΑ, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έναντι του ποσού των 45.000.000 ευρώ.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επικαιρότητα
Ευρωεκλογές: Το φάντασμα της αποχής και το μαύρο μπλοκ
Επικαιρότητα |

Tι πρόκειται να δούμε στις ευρωεκλογές – Το φάντασμα της αποχής και το μαύρο μπλοκ

Στο φουλ δουλεύουν οι μηχανές στα κομματικά επιτελεία για τις ευρωεκλογές με το μεγάλο στοίχημα να είναι η συμμετοχή των πολιτών και ο μεγάλος φόβος η άνοδος της ακροδεξιάς.