Το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα με το δικό της εμπορικό σήμα, στο οποίο θα είναι διαθέσιμα όλα τα προϊόντα της, σχεδιάζει η αμερικανική πολυεθνική υψηλής τεχνολογίας HP στη χώρα μας, με τον managing director της εταιρείας για Ελλάδα και Κύπρο, Νίκο Χρηστάκη, να σαλπίζει «επίθεση», με στόχο τη σημαντική διεύρυνση του εμπορικού «αποτυπώματος» της HP στην ελληνική αγορά computing.

Το πρώτο ψηφιακό κατάστημα της HP στην Ελλάδα αναμένεται να λειτουργήσει μέχρι τα τέλη του 2023, ενώ εντός του 2024 η εταιρεία θα αποκτήσει και το πρώτο της φυσικό κατάστημα επί ελληνικού εδάφους.

Κατά τη διάρκεια ενημερωτικής συνάντησης με δημοσιογράφους ο κ. Χρηστάκης επεσήμανε πως το κατάστημα εκτός από το να πουλάει τα προϊόντα της HP θα είναι κατά βάση μία «βιτρίνα» ή ένας χώρος που ο καταναλωτής θα μπορεί να δει και να επεξεργαστεί τα προϊόντα.

Την ίδια ώρα, όπως εξηγούσε ο ίδιος, η HP θα επιχειρήσει να έχει ακόμα πιο εμφατική παρουσία στα marketplaces, τα οποία και θα χρησιμοποιήσει ως «εργαλεία» για την προώθηση αποκλειστικών προσφορών.

Ενδεχομένως μέσα στα επόμενα έτη να ενεργοποιηθεί και στην Ελλάδα υπηρεσία leasing hardware. Κάτι που σε πρώτη φάση θα ξεκινήσει απ’ το Β2Β και αργότερα θα επεκταθεί και στη λιανική, στον καταναλωτή.

Συνεργασία με ελληνική startup

Επιπλέον, η HP Hellas αναμένεται μέσα στους επόμενους μήνες να ανακοινώσει την συνεργασία της με μια ελληνική startup, την οποία θα βοηθήσει με τέτοιο τρόπο ώστε το προϊόν της να ακολουθήσει το δρόμο της εμπορικής εκμετάλλευσης.

Οι τομείς ενδιαφέροντος της HP για το ελληνικό οικοσύστημα αφορούν τον χώρο του computing, του printing, της ψηφιακής ασφάλειας, του Edge Computing, του cloud, του 3D printing και των υλικών τρισδιάστατης εκτύπωσης.

Υποχωρεί η αγορά τεχνολογίας

Σημειώνεται ότι η εγχώρια αγορά των ειδών τεχνολογίας, που απευθύνονται σε καταναλωτές, είχε ξεκινήσει ήδη από τα τέλη του 2022 να κινείται με αρνητικούς ρυθμούς, μια τάση που συνεχίζεται και κατά τους πρώτους μήνες του 2023.

Κι αυτό γιατί κατά τη διάρκεια της πανδημίας αρκετοί καταναλωτές έσπευσαν να προμηθευτούν προϊόντα τεχνολογίας μαζικά, αξιοποιώντας παράλληλα και τη συγκυρία των επιδοτήσεων (vouchers) που ίσχυαν για εκπαιδευτικούς και φοιτητές μέσω των οποίων αγοράστηκαν περισσότερες από 800.000  συσκευές, όπως laptops και tablets.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις