Στην πώληση 1,96 εκατ. μετοχών της BYD, της κινεζικής εταιρείας κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων που είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ, προχώρησε η Berkshire Hathaway, η επενδυτική εταιρεία του Γουόρεν Μπάφετ.
Κίνα: Toyota και Volkswagen προσπαθούν να ανακτήσουν το χαμένο έδαφος από την BYD
Όπως προκύπτει από την κατάθεση στο χρηματιστήριο, η πώληση έγινε έναντι 58,9 εκατομμυρίων δολαρίων.
Σύμφωνα με το Reuters, το ποσοστό της Berkshire στην BYD ανέρχεται πλέον σε 9,87% από 10,05%.
Η ανησυχία του Μπάφετ…
Η πώληση των μετοχών της BYD έρχεται λίγες ώρες αφότου ο Γουόρεν Μπάφετ είχε εκφράσει σκεπτικισμό για τις προοπτικές του κλάδου των ηλεκτρικών αυτοκινήτων – σε μια ομιλία πάντως κατά την οποίαν εξέφρασε και τον θαυμασμό του για τον Ίλον Μασκ.
Σύμφωνα με το Fortune, σε δηλώσεις του το Σαββατοκύριακο στο ετήσιο συνέδριο της Berkshire Hathaway ο Μπάφετ είχε εμφανιστεί βέβαιος ότι τα ηλεκτρικά οχήματα θα φέρουν μεγάλες αλλαγές στην αγορά αυτοκινήτου, εκφράζοντας παράλληλα αμφιβολίες για το εάν οποιαδήποτε εταιρεία θα είναι σε θέση να αποκτήσει δεσπόζουσα θέση στην αγορά.
«Θα δείτε μια αλλαγή στα οχήματα, αλλά δεν θα δείτε κανέναν να κατέχει την αγορά επειδή άλλαξε το όχημα», δήλωσε ο Μπάφετ, με τον συνεργάτη του και αντιπρόεδρο της Berkshire Hathaway, Τσάρλι Μάνγκερ, να δηλώνει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα προς το παρόν επιβάλλουν τεράστιο κόστος κεφαλαίου και τεράστιο ρίσκο – «και δεν μου αρέσουν το τεράστιο κόστος κεφαλαίου και το τεράστιο ρίσκο».
«Ο Τσάρλι και εγώ εδώ και καιρό πιστεύουμε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία είναι απλά πολύ σκληρή», δήλωσε ο Μπάφετ. «Είναι απλώς μια επιχείρηση όπου έχεις πολλούς παγκόσμιους ανταγωνιστές, οι οποίοι δεν πρόκειται να εξαφανιστούν. Και φαίνεται ότι υπάρχουν νικητές ανά πάσα στιγμή, αλλά αυτό δεν σου εξασφαλίζει μια μόνιμη θέση.»
…και ο θαυμασμός στην BYD
Όσον αφορά την BYD, o Μάνγκερ είχε δηλώσει νωρίτερα φέτος ότι είναι «σχεδόν γελοία» η εντυπωσιακή επικράτησή της επί της Tesla στην Κίνα και χαρακτήρισε την BYD ως την καλύτερη επένδυση της Berkshire Hathaway.
Πάντως, σε μια έκφραση της αβεβαιότητας που επικρατεί στον κλάδο, ο Μπάφετ δήλωσε στο πλαίσιο του ετησίου συνεδρίου της Berkshire Hathaway: «Νομίζω ότι ξέρω πού θα είναι η Apple σε 5 ή 10 χρόνια. Αλλά δεν ξέρω τι θα είναι οι αυτοκινητοβιομηχανίες σε 5 ή 10 χρόνια».
Latest News
Η Ιταλία μπορεί να τα καταφέρει χωρίς ρωσικό αέριο - Τι υποστηρίζει ο ιταλός υπουργός Ενέργειας
Η Ρώμη δεν έχει κανένα λόγο να αντιταχθεί στις κυρώσεις της ΕΕ που στοχεύουν το ρωσικό LNG, δήλωσε ο υπουργός Ενέργειας
Πρωτοφανές κύμα ζέστης πλήττει τη νότια Ασία – 30 νεκροί στη Ταϊλάνδη
Στη Μιανμάρ το θερμόμετρο άγγιξε την Τετάρτη τους 45,9 βαθμούς Κελσίου
Οι παράπλευρες απώλειες της κρουαζιέρας
Επιβάρυνση της ατμόσφαιρας, ακόμα και σε «υπεράνω υποψίας» προορισμούς
Έγραψε ρεκόρ η Xiaomi με την παράδοση του SU7 - Πόσες παραγγελίες έχει «κλειδώσει»
Η Xiaomi στοχεύει σε περισσότερες από 100.000 παραδόσεις για το SU7 της εντός του 2024
Ποιες είναι οι παγκόσμιες φιλοδοξίες της κινεζικής BYD
Τα παγκόσμια σχέδια της εταιρείας κυμαίνονται από ηλιακές μονάδες και ηλεκτρικά λεωφορεία, φορτηγά και τρένα έως πολύπλοκα συστήματα μεταφορών. Αλλά μήπως προσπαθεί να κάνει πάρα πολλά;
Η Ιταλία πιέζει την G7 για ημερομηνία σταδιακής κατάργησης του άνθρακα
Η Ιταλία, η οποία ηγείται της εκ περιτροπής προεδρίας της G7 φέτος, σχεδιάζει επί του παρόντος να απενεργοποιήσει τους σταθμούς παραγωγής ενέργειας από άνθρακα έως το 2025
Τα καλά και τα άσχημα νέα για τις τιμές αερίου - Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Η Ελλάδα πέτυχε πέρυσι μείωση 42% στις τιμές φυσικού αερίου για νοικοκυριά, τη μεγαλύτερη μεταξύ των χωρών της Ευρωπαϊκή Ενωσης
Σκρέκας: Στο τέλος του 2025 οι πρώτες γεωτρήσεις νοτιοδυτικά της Κρήτης
«Η Ελλάδα δεσμεύτηκε για τη σταδιακή κατάργηση των ορυκτών καυσίμων ήδη από το 2019», τόνισε ο υπουργός
Η κλιματική αλλαγή απειλεί το αγαπημένο κηπευτικό των Ιρλανδών
Η κλιματική αλλαγή ευθύνεται για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μεγαλύτεροι καταναλωτές του κόσμου
Πώς ο απρόβλεπτος Μασκ βυθίζει την Tesla στο χάος
Χιλιάδες απολύσεις, μια πτωτική πορεία πωλήσεων και αποτίμησης και η απόσυσρση προγράμματος φτηνού EV κλονίζουν εταιρεία και μετόχους