Ποδήλατα αξίας 1,1 δισεκατομμυρίων ευρώ (ηλεκτρικά και μη) εξήγαγε η Ευρωπαϊκή Ένωση το 2022, καταγράφοντας αύξηση κατά 22% σε σύγκριση με το 2021.
Οι εισαγωγές ήταν υπερδιπλάσιες από τις εξαγωγές, καθώς στο μπλοκ εισήχθησαν ποδήλατα αξίας 2,5 δισ. ευρώ, αυξημένης κατά 32%. Η συνολική αύξηση της εμπορικής αξίας των ποδηλάτων μπορεί να αποδοθεί στην αύξηση του εμπορίου ηλεκτρικών ποδηλάτων, τα οποία είναι συνήθως πιο ακριβά.
Τα παραπάνω στοιχεία έδωσε στη δημοσιότητα η Eurostat με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου που είναι σήμερα Σάββατο 3 Ιουνίου.
Με βάση τα δεδομένα του 2022, η ΕΕ εξήγαγε 365.000 ηλεκτρικά ποδήλατα, ποσότητα αυξημένη κατά 16% σε σύγκριση με το 2021), ενώ εισήγαγε 1,2 εκατομμύρια τεμάχια, αυξημένα κατά 16%. Επιπλέον, η ΕΕ εξήγαγε 1 εκατομμύριο μη ηλεκτρικά ποδήλατα, ποσότητα μειωμένη κατά 31% σε σύγκριση με το 2021 και εισήγαγε 5,2 εκατομμύρια τεμάχια, ποσότητα μειωμένη κατά 9%.
Πού ωθούνται οι ευρωπαϊκές εξαγωγές
Το 2022, η Ελβετία ήταν ο κύριος εξαγωγικός προορισμός για τα μη ηλεκτρικά ποδήλατα της ΕΕ (25% του συνόλου εκτός ΕΕ, μετρούμενη σε αξία), ακολουθούμενη από το Ηνωμένο Βασίλειο (23%) και τις Ηνωμένες Πολιτείες (7%).
Για τις εξαγωγές ηλεκτρικών ποδηλάτων, η Ελβετία και το Ηνωμένο Βασίλειο ήταν επίσης οι κύριοι προορισμοί (38% και 27% των συνολικών εξαγωγών ηλεκτρικών ποδηλάτων εκτός ΕΕ, αντίστοιχα), ακολουθούμενες από τις Ηνωμένες Πολιτείες (13%) και τη Νορβηγία (9%).
Καμπότζη και Ταϊβάν: κύριες πηγές εισαγωγών ποδηλάτων
Όσον αφορά στις εισαγωγές μη ηλεκτρικών ποδηλάτων από την ΕΕ, αυτές προέρχονταν κυρίως από την Καμπότζη (30% των συνολικών εισαγωγών ποδηλάτων εκτός ΕΕ), την Ταϊβάν (23%), την Κίνα (11%), το Μπαγκλαντές (10%) και την Τουρκία (6%).
Οι εισαγωγές ηλεκτρικών ποδηλάτων στην ΕΕ προέρχονταν κυρίως από την Ταϊβάν (56% των συνολικών εισαγωγών ηλεκτρικών ποδηλάτων εκτός ΕΕ), ακολουθούμενες από το Βιετνάμ (14%), την Ελβετία (13%), την Κίνα (8%) και την Τουρκία (5%).
Latest News
Στόλτενμπεργκ: Η κλιματική αλλαγή απειλεί την παγκόσμια ασφάλεια
«Ο αγώνας εναντίον της κλιματικής αλλαγής είναι σημαντικός για την ασφάλεια του NATO»
Γιατί η BYD αντιμετωπίζει προβλήματα σε αγορές του εξωτερικού
Τα προβλήματα σχετίζονται με την πτώση πωλήσεων EV αλλά και σε εσωτερικά ζητήματα
ΔΕΗ, Motor Oil, HELLENiQ ENERGY και βιομηχανίες στη μάχη για το «πράσινο» υδρογόνο
Σε αναμονή για το ρυθμιστικό πλαίσιο
«Πρασινίζει» το Ελ. Βενιζέλος - Εν αναμονή προσφορών για φωτοβολταϊκό σταθμό 35,5 MW
Πρόκειται για μια νέα επένδυση που έχει αρχικά εκτιμηθεί σε 50 εκατ. ευρώ, περιλαμβανομένου του κόστους λειτουργίας και συντήρησης για 8 χρόνια
«Πράσινο φως» για τις γενετικά μεταλλαγμένες μπανάνες – Πού επιτρέπεται η κατανάλωσή τους
Το 2022, τα νοικοκυριά προμηθεύτηκαν κατά κεφαλήν περισσότερες μπανάνες από ό,τι μήλα
«Ανεπαρκή» τα μέτρα της Ελλάδας για τις φυσικές καταστροφές - Τι λέει η Κομισιόν
Η Επιτροπή δεν πιέζει διά της δικαστικής οδού μόνο την Ελλάδα, αλλά και άλλες χώρες, όπως την Ισπανία και την Κύπρο
«Χρυσό» deal στις ΑΠΕ - To ΚΚR εξαγοράζει την γερμανική Encavis με εντυπωσιακό premium
Το deal πραγματοποιείται σε εκτιμώμενη αποτίμηση 15,8x EBITDA και με premium άνω του 50%
Συμμαχία HONDA και NISSAN απέναντι στα κινεζικά EVs
Οι δύο μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες της Ιαπωνίας συνεργάζονται μπροστά στον ανταγωνισμό από τους κατασκευαστές χαμηλού κόστους της Κίνας
Έρευνα: Βελτιώθηκε την τελευταία 20ετία η ποιότητα του αέρα στην Ευρώπη
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας προειδοποιεί όμως ότι το 98% των Ευρωπαίων ζει σε περιοχές με επικίνδυνα υψηλά επίπεδα μικροσωματιδίων ΡΜ2,5
Νέα στρατηγική προσαρμογής της ΕΕ στα αποτελέσματα της κλιματικής κρίσης
Η στρατηγική της ΕΕ έχει στόχο να ενισχύσει την ικανότητα του μπλοκ να προσαρμόζεται στην κλιματική κρίση