Είδος πολυτελείας τείνει να γίνει η πίτσα, ένα έδεσμα που έχει συνδυαστεί με συναντήσεις φίλων και οικογενειών.
Οι Έλληνες αν και την αγαπούν ως μια εύκολη λύση φαγητού πλέον πρέπει να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη για να την απολαύσουν.
Ινδία: Πόσο κοστίζει η φθηνότερη πίτσα στον κόσμο
Οι καταστηματάρχες προσπαθούν να κρατούν όσο μπορούν τις τιμές σε σταθερά επίπεδα και να μην περνούν το αυξημένο κόστος των πρώτων υλών στην τελική τιμή του προϊόντος κάτι που δεν είναι εφικτό πάντα.
Η διαρκής αύξηση των τιμών στα βασικά υλικά μιας πίτσας εκτοξεύει την τελική τιμή του αγαπημένου φαγητού στα ύψη.
Οι επικείμενες αυξήσεις στα άλευρα αναμένεται μάλιστα να επηρεάσουν περαιτέρω ζυμάρι και την τελική τιμή μιας πίτσας.
«Οι τιμές έχουν ανέβει υπάρχει και η αιτιολόγηση ότι και οι πρώτες ύλες έχουν ανέβει και σίγουρα τα καύσιμα έχουν ανέβει δεν ξέρω πόσο το μέσο ελληνικό πορτοφόλι μπορεί να κρατήσει αυτές τις αυξήσεις να τις αντέξει αλλά θα κάνουμε μια προσπάθεια να κρατήσουμε μια ποιότητα στην ζωή μας», σχολιάζει ένας καταναλωτής.
«Καίει» η τιμή της πίτσα στα καταστήματα – αλυσίδες
Σε μια πιτσαρία αλυσίδα η μαργαρίτα με οκτώ κομμάτια κοστίζει 10 ευρώ και 10 λεπτά, ενώ με 12 κομμάτια 13 ευρώ. Για μια σπέσιαλ πίτσα με 8 κομμάτια κάποιος θα πρέπει να πληρώσει 11 και 70 και για 12 κομμάτια 14 ευρώ και 95 λεπτά.
Σε ένα ιταλικό εστιατόριο κάποιος μπορεί να αγοράσει πίτσα μαργαρίτα με 8 κομμάτια πληρώνοντας 9 ευρώ και 90 λεπτά και μια σπέσιαλ με τα ίδια κομμάτια με 14 ευρώ και 70 λεπτά.
Και στην πίτσα σε ένα από τα αγαπημένα γρήγορα φαγητά των Ελλήνων η τιμή παραμένει υψηλή. Όπως είπαν οι καταστηματάρχες στο Mega, προσπαθούν να κρατούν όσο μπορούν τις τιμές σε σταθερά επίπεδα και να μην περνούν το αυξημένο κόστος των πρώτων υλών στην τελική τιμή του προϊόντος.
«Πραγματικά τα κοστολόγια έχουν αυξηθεί αρκετά αλλά προσπαθήσαμε να κρατήσουμε όσο πιο χαμηλά τις τιμές χωρίς να χαλάσουμε κάτι από την ποιότητά μας».
Με το κόστος των υλικών μιας πίτσας να έχουν εκτοξευθεί και στη λιανική πώληση αλλά και την κατεψυγμένη πίτσα να είναι απλησίαστη για πολλούς, οι περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν την διανομή στο σπίτι έχοντας μειώσει όμως την συχνότητα που θα παραγγείλουν.
Latest News
2.000 νέα σπίτια βάζουν «φωτιά» στην Αθηναϊκή Ριβιέρα
«Απόβαση» στα νότια προάστια από τους «μεγάλους» των κατασκευών - Το νέο μοντέλο κατοικιών - Οι μέσες ζητούμενες τιμές για αγορά και ενοικίαση
Στον δρόμο προς τις Ευρωεκλογές - Τα 4+1 «αγκάθια» της ελληνικής οικονομίας
Ποιες είναι οι βασικές προτεραιότητες για την επόμενη μέρα
Ακίνητα: Ζήτηση από τα «μπετά» - Το προφίλ των αγοραστών
Νέες οικιστικές και τουριστικές αναπτύξεις - Από το Μαρούσι μέχρι την Βούλα
Κλειστά τα καταστήματα λόγω μεταφοράς της αργίας της Πρωτομαγιάς
Λειτουργούν τα βενζινάδικα, οι φούρνοι, τα ζαχαροπλαστεία και τα μίνι μάρκετ
«Καίει» τους εκδρομείς του Πάσχα η βενζίνη – Ακριβή η έξοδος… ακριβότερη η επιστροφή
Σταθερά πάνω από τα 2 ευρώ η τιμή της βενζίνης – Φόβοι για νέο ανοδικό «ράλι»
Βάζοντας χέρι… στο μαξιλάρι για το χρέος – Τι λένε στον ΟΤ Πετράκης και Λιάκος
Η αύξηση των επιτοκίων, τα διακρατικά δάνεια των μνημονίων (GLF) και η πρόσβαση της Ελλάδας στις αγορές
Ποια προϊόντα και υπηρεσίες αγοράζουν διαδικτυακά οι Έλληνες - Τι είδε η Eurostat
Η ψηφιοποίηση κερδίζει συνεχώς έδαφος και αυτό φαίνεται στις αγορές μας. Τι επιλέγουν οι καταναλωτές να αγοράσουν από το διαδίκτυο.
13 ιδιωτικά νησιά στην Ελλάδα ζητούν επενδυτές – Τα εμπόδια για τις αγοραπωλησίες
Μεγάλη η ζήτηση στα μεσιτικά γραφεία για ανάπτυξη νέων super luxury ξενοδοχειακών μονάδων
Τα 90 δισ. που θα άλλαζαν την οικονομία – Τα κόκκινα δάνεια και τα deals επιχειρήσεων
Πολύ λίγα μέχρι στιγμής τα deals για την εξαγορά προβληματικών επιχειρήσεων μέσω της διαδικασίας διαχείρισης των κόκκινων δανείων
Πόσο άλλαξε η οικονομία μετά τη χρεοκοπία – Τι λένε οικονομολόγοι και οίκοι
Δεκατέσσερα χρόνια μετά το Καστελλόριζο, ποιες είναι οι προσδοκίες και οι επισημάνσεις για το νέο παραγωγικό μοντέλο ανάπτυξης