Η μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση είναι μια ευκαιρία να επεκτείνουν την συνεργασία τους η Γερμανία με την Κίνα, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της BMW, Όλιβερ Ζίπσε.
Εν τω μεταξύ, ο ομόλογός του στη Mercedes-Benz, Όλα Καλένιους, δήλωσε ότι η επιλογή να επιβληθούν δασμοί και εμπορικοί φραγμοί στην Κίνα δεν είναι ο κατάλληλος δρόμος που θα οδηγήσει προς τα εμπρός την εξέλιξή της αυτοκινητοβιομηχανίας, αναφέρει το Automotive News Europe. «Θα πρέπει να υποστηρίξουμε το ελεύθερο εμπόριο», τόνισε, ενώ απηχούσε επίσης και όσα είπε ο Ζίπσε σχετικά με την επιθυμία της BMW να δει τη Γερμανία και την Κίνα να δημιουργούν μια βαθύτερη σχέση.
Το κόστος επισκευής «απειλεί» την ηλεκτροκίνηση
Και οι δύο διευθύνοντες σύμβουλοι συμμετείχαν στο Παγκόσμιο Συνέδριο Οχημάτων Νέας Ενέργειας της Κίνας που διεξάγεται στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου του Μονάχου (5-10 Σεπτεμβρίου).
Η εμπορική έκθεση ηλεκτρικής κινητικότητας της Κίνας πραγματοποιήθηκε σε συνδυασμό με την έκθεση IAA Mobility στο Μόναχο. Ήταν η πρώτη φορά που το WNEVC έλαβε χώρα εκτός Κίνας.
«Η Κίνα για εμάς είναι ένα γυμναστήριο»
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Volkswagen, Όλιβερ Μπλούμε, δήλωσε ότι ο γερμανικός κολοσσός θέλει να είναι στην πρώτη τριάδα της Κίνας για τον συνολικό όγκο των πωλήσεων. Θέλει επίσης η VW να παραμείνει η διεθνής μάρκα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στον κόσμο. Το Automotive News Europe, αναφέρει ότι η VW φέτος είναι πιθανό να χάσει την πρώτη θέση στις πωλήσεις στην Κίνα από την BYD.
«Η Κίνα για εμάς είναι ένα γυμναστήριο», είπε ο Μπλούμε στο συνέδριο. “Πρέπει να γυμναζόμαστε σκληρότερα και πιο γρήγορα για να συμβαδίσουμε με τη δυναμική της αγοράς. Στόχος μας είναι να παραμείνουμε δυνατοί.”
Η Zipse της BMW αξιοποίησε την παρουσία του στο συνέδριο για να καλέσει την Κίνα να επεκτείνει το δίκτυο παροχής υδρογόνου στα αυτοκίνητα στις αστικές περιοχές και να αποσαφηνίσει τα δημόσια πρότυπα φόρτισης για να ενθαρρύνει την υιοθέτηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων από τους οδηγούς. «Τα ίδια κίνητρα πολιτικής για την ηλεκτροκίνηση χρειάζονται και για το υδρογόνο για να αξιοποιηθεί αυτή η σημαντική ανακάλυψη», είπε.
Latest News
Η Ιταλία μπορεί να τα καταφέρει χωρίς ρωσικό αέριο - Τι υποστηρίζει ο ιταλός υπουργός Ενέργειας
Η Ρώμη δεν έχει κανένα λόγο να αντιταχθεί στις κυρώσεις της ΕΕ που στοχεύουν το ρωσικό LNG, δήλωσε ο υπουργός Ενέργειας
Πρωτοφανές κύμα ζέστης πλήττει τη νότια Ασία – 30 νεκροί στη Ταϊλάνδη
Στη Μιανμάρ το θερμόμετρο άγγιξε την Τετάρτη τους 45,9 βαθμούς Κελσίου
Οι παράπλευρες απώλειες της κρουαζιέρας
Επιβάρυνση της ατμόσφαιρας, ακόμα και σε «υπεράνω υποψίας» προορισμούς
Έγραψε ρεκόρ η Xiaomi με την παράδοση του SU7 - Πόσες παραγγελίες έχει «κλειδώσει»
Η Xiaomi στοχεύει σε περισσότερες από 100.000 παραδόσεις για το SU7 της εντός του 2024
Ποιες είναι οι παγκόσμιες φιλοδοξίες της κινεζικής BYD
Τα παγκόσμια σχέδια της εταιρείας κυμαίνονται από ηλιακές μονάδες και ηλεκτρικά λεωφορεία, φορτηγά και τρένα έως πολύπλοκα συστήματα μεταφορών. Αλλά μήπως προσπαθεί να κάνει πάρα πολλά;
Η Ιταλία πιέζει την G7 για ημερομηνία σταδιακής κατάργησης του άνθρακα
Η Ιταλία, η οποία ηγείται της εκ περιτροπής προεδρίας της G7 φέτος, σχεδιάζει επί του παρόντος να απενεργοποιήσει τους σταθμούς παραγωγής ενέργειας από άνθρακα έως το 2025
Τα καλά και τα άσχημα νέα για τις τιμές αερίου - Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Η Ελλάδα πέτυχε πέρυσι μείωση 42% στις τιμές φυσικού αερίου για νοικοκυριά, τη μεγαλύτερη μεταξύ των χωρών της Ευρωπαϊκή Ενωσης
Σκρέκας: Στο τέλος του 2025 οι πρώτες γεωτρήσεις νοτιοδυτικά της Κρήτης
«Η Ελλάδα δεσμεύτηκε για τη σταδιακή κατάργηση των ορυκτών καυσίμων ήδη από το 2019», τόνισε ο υπουργός
Η κλιματική αλλαγή απειλεί το αγαπημένο κηπευτικό των Ιρλανδών
Η κλιματική αλλαγή ευθύνεται για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μεγαλύτεροι καταναλωτές του κόσμου
Πώς ο απρόβλεπτος Μασκ βυθίζει την Tesla στο χάος
Χιλιάδες απολύσεις, μια πτωτική πορεία πωλήσεων και αποτίμησης και η απόσυσρση προγράμματος φτηνού EV κλονίζουν εταιρεία και μετόχους