Την πρώτη επίσημη Συνέντευξη Τύπου παραχώρησε η Ένωση Σούπερ-Μάρκετ Ελλάδας (ΕΣΕ) στο «Κέντρο Επιχειρηματικότητας Κωνσταντίνος Μίχαλος», παρουσία στελεχών των μελών της ένωσης και εκπροσώπων των ΜΜΕ. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, παρουσιάστηκε ο θεσμικός ρόλος και το όραμα της ΕΣΕ τόσο για την ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας και του κλάδου του λιανεμπορίου τροφίμων, όσο και για την προστασία του περιβάλλοντος, της κοινωνίας και των καταναλωτών.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, αναλύθηκαν καίρια θέματα που αφορούν το παρόν και το μέλλον του κλάδου του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων και καταναλωτικών προϊόντων στη χώρα, ενώ σημαντική αναφορά έγινε σε προκλήσεις και ευκαιρίες για τον κλάδο.
Κλιματική αλλαγή: Πώς αδειάζει το τραπέζι και το πορτοφόλι μας
Ο κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης, Πρόεδρος ΔΣ ΕΣΕ, δήλωσε: «Η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας φιλοδοξεί να αποτελέσει έναν αξιόπιστο και υπεύθυνο θεσμικό φορέα του λιανεμπόριου τροφίμων. Στόχος της είναι η προώθηση των θέσεων του κλάδου σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, μέσα από δράσεις και πρωτοβουλίες για τη στρατηγική ενδυνάμωση του ρόλου του λιανεμπορίου τροφίμων στη χώρα, προς όφελος των καταναλωτών, της κοινωνίας, της ελληνικής οικονομίας και των μελών της».
Ο Γενικός Διευθυντής της ΕΣΕ, κ. Απόστολος Πεταλάς, μεταξύ άλλων δήλωσε: «Οι αξίες της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας στηρίζονται στην υπευθυνότητα, την κοινωνική ευθύνη, τη διαφάνεια, την καινοτομία και την αειφορία. Δρούμε για τη διασφάλιση ενός υγιούς, νόμιμου και ελεύθερου ανταγωνισμού στον τομέα του λιανικού και χονδρικού εμπορίου τροφίμων, προστατεύοντας επιχειρήσεις και καταναλωτές. Ανταποκρινόμαστε στις σύγχρονες προκλήσεις και τις νέες απαιτήσεις της εποχής, για προϊόντα και υπηρεσίες που προσδίδουν προστιθέμενη αξία».
Latest News
Έφθασαν τα 300 καταστήματα franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος
H επέκταση του δικτύου franchise αποτελεί βασικό πυλώνα του στρατηγικού πλάνου της ΑΒ Βασιλόπουλος
Το παράδοξο φαινόμενο με το γάλα – Τι συμβαίνει με τις τιμές και την κατανάλωση
Πώς εξελίσσεται η κατανάλωση γάλακτος στην εγχώρια αγορά – Τι δείχνουν τα στοιχεία της Circana
Έτσι έκλεισε η εξαγορά της Nutree από την Καραμολέγκος - Τα «ντεσού» και το νέο εργοστάσιο
Οι λόγοι πίσω από την εξαγορά της Nutree από την Καραμολέγκος και το νέο εργοστάσιο στο Κορωπί – Τι λέει Αναστάσης Στοφόρος στον ΟΤ
Η Καραμολέγκος εξαγόρασε τη Nutree - Μπαίνει στις μπάρες δημητριακών
Η Καραμολέγκος ενισχύει το χαρτοφυλάκιό της με τα προϊόντα της ελληνικής Nutree - Οι ωμοφαγικές μπάρες χωρίς πρόσθετα και συντηρητικά αποτελούν κυρίαρχη διατροφική τάση
Καρούλιας: Καμιά επίπτωση στην ελληνική αγορά από τις εξελίξεις με την Stoli US
Ουδεμία επίπτωση έχει στην εγχώρια αγορά, η υπαγωγή της εταιρείας διανομής “Stoli US” στο άρθρο 11 των ΗΠΑ, διαβεβαιώνει η Καρούλιας
Πόσα πατατάκια Tsakiris πουλάει η Coca-Cola 3E - Πού «ποντάρει»
Οι Έλληνες ξοδεύουν 200 εκατ. ευρώ σε πατατάκια - Πώς ο Γιώργος Τσακίρης μας έμαθε να τρώμε τσιπς
Η βιομηχανία Τροφίμων και Ποτών συμβάλλει στη σταθεροποίηση των τιμών - Οι θέσεις του ΣΕΒΤ
Ο πρόεδρος του ΣΕΒΤ Ιωάννης Γιώτης είπε ότι η βιομηχανία παραμένει καθοριστική για την οικονομική ανάπτυξη της χώρας
Ρούμπας (AVE) στον ΟΤ: Νέο project με τη «σφραγίδα» Carrefour – Η αλήθεια για τον «Κρητικό»
Τι νέο σχεδιάζει η AVE του Νίκου Βαρδινογιάννη για την ανάπτυξη της παρουσίας της – Πότε φθάνει σε break even το project Carrefour
Ποιες είναι οι επιδόσεις των 10 ελληνικών εταιρειών του Ινδού Taizoon Khorakiwala
Άνω των 130 εκατ. ο ελληνικός τζίρος του SwitzGroup του Ινδού Taizoon Khorakiwala - Τα νέα σχέδια
ΜΕΒΓΑΛ: Οι έριδες των μετόχων, η επιστροφή Χατζάκου και το restart με τον Θεοδωρόπουλο
Η πολυκύμαντη πορεία της βορειοελλαδίτης γαλακτοβιομηχανίας ΜΕΒΓΑΛ που ξεκίνησε το 1950 από τα Κουφάλια της Θεσσαλονίκης