Ένα καινοτόμο workshop με επίκεντρο την επαναστατική συμβολή της τεχνολογίας Τεχνητής Νοημοσύνης (Generative AI) και τις ευκαιρίες που ανοίγονται για τον κλάδο του Ελληνικού λιανεμπορίου τροφίμων και καταναλωτικών προϊόντων φιλοξένησε την Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας (ΕΣΕ), στο πλαίσιο της συνεργασίας με τη Microsoft.

Ο κ. Crispin Lowery, Γενικός Διευθυντής της Microsoft Retail & Consumer Goods EMEA, ανέλαβε το ρόλο του κεντρικού ομιλητή στην εκδήλωση, κινητοποιώντας το ενδιαφέρον των στελεχών των αλυσίδων Μελών της ΕΣΕ που τον παρακολούθησαν. Σημαντικά θέματα της παρουσίασης επικεντρώθηκαν στον κρίσιμο ρόλο της Generative AI στην αναδιαμόρφωση των επιχειρηματικών κλάδων. Επισημάνθηκαν οι ευκαιρίες και τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η νέα τεχνολογία, με έμφαση στον τομέα του λιανεμπορίου τροφίμων προς όφελος των αλυσίδων σούπερ μάρκετ και της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών.

Νέες τάσεις

Επιπλέον, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, αναδείχθηκε η ηγετική θέση της Microsoft στην Generative AI, δρώντας ως καταλύτης για επιχειρήσεις που επιδιώκουν ανάπτυξη και προσαρμογή στις νέες τάσεις της εποχής. Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν, παγκόσμια case studies αλυσίδων σούπερ μάρκετ, εστιάζοντας στην επιτυχημένη χρήση της τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης για την βελτίωση της εμπειρίας των καταναλωτών, ενώ, παρουσιάστηκαν τρόποι βελτιστοποίησης της εφοδιαστικής αλυσίδας, στοχεύοντας στην αυτοματοποίηση και την ενίσχυση αποτελεσματικότερου σχεδιασμού πρόβλεψης προκλήσεων.

Συνεργασία Microsoft-TomTom: Νέος ψηφιακός βοηθός για οχήματα βασισμένος σε AI

Συμμαχία

Η συμμαχία της Ένωσης Σουπερ Μάρκετ Ελλάδας και της Microsoft αποτελεί μέρος της δέσμευσης της ΕΣΕ για την υιοθέτηση καινοτόμων προϊόντων και την εφαρμογή τεχνολογικών εξελίξεων που προσδίδουν προστιθέμενη αξία και διαμορφώνουν το μέλλον του ελληνικού λιανεμπορίου τροφίμων και καταναλωτικών αγαθών. Στο πλαίσιο αυτό, αξίζει να σημειωθεί πως το Microsoft workshop που παρουσιάστηκε στο Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης τον περασμένο Οκτώβριο, επικεντρώθηκε στην κυβερνοασφάλεια και τις ψηφιακές απειλές που φέρνει η νέα τεχνολογία στον κλάδο των σουπερ μαρκετ. Ενώ, παράλληλα αναλύθηκαν μηχανισμοί επιτυχής άμυνας που προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη για την αντιμετώπιση των νέων προκλήσεων.

Καινοτόμες πρακτικές

Σχολιάζοντας τη συνεργασία των δύο φορέων, ο Γενικός Διευθυντής της ΕΣΕ, Απόστολος Πεταλάς, δήλωσε: «Στην Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας προωθούμε την ανάπτυξη καινοτόμων πρακτικών που βοηθούν τα μέλη μας να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς και ενισχύουν την εμπειρία των καταναλωτών. Η στρατηγική συνεργασία της ΕΣΕ με τη Microsoft αποτελεί ένα κομβικό βήμα προς την κατεύθυνση αυτή, διασφαλίζοντας την εφαρμογή πρωτοποριακών λύσεων που διαμορφώνουν το μέλλον του ελληνικού λιανεμπορίου τροφίμων και καταναλωτικών αγαθών. Ευχαριστούμε τη Microsoft, την κ.  Ναντίν Καραλή, Εμπορική Διευθύντρια Εταιρικών Πελατών και Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων της Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας και τον κ. Crispin Lowery, Γενικό Διευθυντή της Microsoft Retail & Consumer Goods EMEA, για την υποστήριξή τους και  τη συνεργασία».

Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας

Η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας (ΕΣΕ) συστάθηκε τον Μάιο 2023 με στόχο να εκφράζει και να προωθεί τις θέσεις του κλάδου σε εθνικό, αλλά και διεθνές επίπεδο. Να δημιουργεί τις προϋποθέσεις για νόμιμο, υγιή & ελεύθερο ανταγωνισμό, προς όφελος των καταναλωτών και να αναλαμβάνει δράσεις και πρωτοβουλίες για τη στρατηγική ενδυνάμωση του ρόλου του λιανεμπορίου τροφίμων στη χώρα. Ιδρυτικά μέλη της είναι οι μεγαλύτερες αλυσίδες Supermarket που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας ενώ μέλη της μπορούν εν δυνάμει να είναι όλες οι αλυσίδες λιανεμπορίου τροφίμων στη χώρα μας ανεξαρτήτως μεγέθους και αριθμού καταστημάτων. Η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας απαριθμεί σήμερα 13 μέλη.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Ελληνικά Γαλακτοκομεία: «Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την οικογένεια Σαράντη
Επιχειρήσεις |

«Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία της οικογένειας Σαράντη

Στην τελική ευθεία οι συζητήσεις του θεσσαλικού ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία με την Κάμπος Χίου – Έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου από τη χιώτικη εταιρεία