Η κινεζική εταιρεία κατασκευής smartphone Xiaomi παρουσίασε το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα και επιπλέον ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να γίνει μία από τις πέντε κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο.
Το αυτοκίνητο τύπου σεντάν, που ονομάζεται SU7, είναι ένα μοντέλο που αναμένεται να αξιοποιήσει στο έπακρο το κοινόχρηστο λειτουργικό του σύστημα με τα δημοφιλή τηλέφωνα της εταιρείας.
Ήρθε η ώρα για το «φθηνό EV» της Tesla – Πόσο θα κοστίζει
Ωστόσο, όπως αναφέρει το Reuters, το αυτοκίνητο της Xiaomi κάνει το ντεμπούτο του σε μια εποχή που η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο παλεύει με την υπερπληθώρα διαθέσιμων μοντέλων και την επιβράδυνση της ζήτησης που έχουν πυροδοτήσει έναν τρομακτικό πόλεμο τιμών.
Αυτό δεν εμπόδισε τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Xiaomi, Lei Jun, να περιγράψει τις μεγάλες φιλοδοξίες που περιλαμβάνουν την κατασκευή «ένα ονειρεμένο αυτοκίνητο συγκρίσιμο με την Porsche και την Tesla».
«Δουλεύοντας σκληρά τα επόμενα 15 έως 20 χρόνια, θα γίνουμε μία από τις 5 κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο, προσπαθώντας να ανυψώσουμε τη συνολική αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας», δήλωσε ο Lei κατά τη διάρκεια σχετικής εκδήλωσης.
Στην εκδήλωση παρουσίασης στο Πεκίνο, ο Lei είπε ότι οι δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης των αυτοκινήτων Xiaomi θα βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της βιομηχανίας.
Τα αυτοκίνητα με το σήμα Xiaomi θα παράγονται από μια μονάδα της κρατικής αυτοκινητοβιομηχανίας BAIC Group σε εργοστάσιο του Πεκίνου με ετήσια δυναμικότητα 200.000 οχημάτων.
Όπως πολλές άλλες εταιρείες τεχνολογίας, η Xiaomi επιδιώκει να διαφοροποιηθεί πέρα από τη βασική της δραστηριότητα και στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα – ένα σχέδιο που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2021.
Η κινεζική εταιρεία έχει δεσμευτεί να επενδύσει 10 δισεκατομμύρια δολάρια στον συγκεκριμένο τομέα, εντός μιας δεκαετίας, και είναι ένας από τους λίγους νέους παίκτες στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας, καθώς οι αρχές ήταν απρόθυμες να προσθέσουν έναν ακόμη παίκτη στην ήδη κορεσμένη εγχώρια αγορά.
Latest News
Δεν τραβάει… το «Εξοικονομώ – Επιχειρώ» - Τι ρωτούν για το πρόγραμμα οι επιχειρήσεις
Λιγότερο από το 30% του προϋπολογισμού έχει δεσμευθεί
Φορτσάρουν οι αιτήσεις για το «Φωτοβολταϊκά στη στέγη»: Αντίστροφη μέτρηση για την λήξη του προγράμματος
Το ενδιαφέρον κορυφώνεται καθώς όσα νοικοκυριά θελήσουν στο μέλλον να εγκαταστήσουν φωτοβολταϊκό θα πρέπει να εφαρμόσουν το μοντέλο net-billing
Ούτε 1 στους 10 δεν έκανε χρήση των επιδοτήσεων
Κύριες αιτίες η έλλειψη ίδιας συμμετοχής και το υψηλό κόστος των εργασιών – Ποιες παρεμβάσεις είχαν τη μεγαλύτερη ζήτηση
Η κλιματική αλλαγή απειλεί αγροτική παραγωγή και τουρισμό στη Νότια Ευρώπη
Ανεβαίνουν συνεχώς οι θερμοκρασίες ιδιαίτερα σε Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία, Ελλάδα
Μεγαλώνει η απειλή για την οικονομία της Ευρώπης
Οι μεγάλες αλλαγές στο μοτίβο της αγροτικής παραγωγής αλλά και του τουρισμού αναμένεται να τροφοδοτήσουν αλυσιδωτές επιπτώσεις
Χρειαζόμαστε ένα Bretton Woods για το κλίμα του πλανήτη
Πρόταση για να αναλάβει η Παγκόσμια Τράπεζα ρόλο συντονιστή για την απανθρακοποίηση των οικονομιών και τις περιβαλλοντικές προκλήσεις του 21ου αιώνα
Το βακτήριο που τρώει άνθρακα και κάνει τους ρύπους, μπλουζάκια
Όταν ο άνθρακας αποκτά νέα πράσινη ζωή
Ο Απρίλιος 10ος συνεχόμενος μήνας με θερμοκρασίες πάνω από τα φυσιολογικά
Συναγερμός για την αύξηση των πυρκαγιών
Οι έξι πληγές του Αιγαίου
Η Μεσόγειος Θάλασσα μπορεί να αποτελεί πόλο έλξης για έλληνες και ξένους επισκέπτες, αλλά αντιμετωπίζει υπαρκτούς κινδύνους που απειλούν το μέλλον της
Ποια είναι η startup – ηγέτης στην πράσινη ενέργεια – Πάνω από 1 δισ. ευρώ η αξία της
Η εταιρεία έχει υπό ανάπτυξη ένα χαρτοφυλάκιο έργων άνω του 1,2GW παραγωγής ενέργειας και 900ΜW αποθήκευσης - Τα επενδυτικά σχέδια