![Aston Martin: Έως και 450.000 δολάρια το κόστος συντήρησης του supercar Valkyrie](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/Valkyrie-scaled.jpg)
Πιο ακριβό από το κόστος απόκτησης αναμένεται να αποδειχθεί το κόστος συντήρησης για όσους επιλέξουν να αγοράσουν το supercar Valkyrie της Aston Martin. Και αυτό γιατί η συντήρηση του οχήματος των 3 εκατ. δολαρίων θα μπορούσε να κοστίσει στους ιδιοκτήτες κοντά στα 450.000 δολάρια σε διάστημα τριών ετών, σύμφωνα με το Bloomberg.
Formula 1: Η μεγάλη στροφή των επενδυτών και το παράδειγμα της Aston Martin
Το κόστος αυτό μάλιστα είναι ανελαστικό, καθώς όσοι ιδιοκτήτες δεν επιλέξουν να επισκευάσουν τα οχήματά τους μέσω των αντιπροσωπειών της εταιρείας, κινδυνεύουν να χάσουν τις εγγυήσεις τους.
Πάντως, σύμφωνα με το οικονομικό πρακτορείο, οι ιδιοκτήτες μπορούν να επιλέξουν ένα ελαφρώς φθηνότερο πρόγραμμα σέρβις, το οποίο μειώνει το κόστος κατά 340.000 δολάρια σε τρία χρόνια, σύμφωνα με ένα email πελάτη που είδε και επαλήθευσε το Bloomberg News.
«Ανάσα» για τη ζημιογόνο Aston Martin
Οι υπέρογκες χρεώσεις θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην ενίσχυση των εσόδων της ζημιογόνου Aston Martin, η οποία βρίσκεται σε συζητήσεις με τους τραπεζίτες για να αντιμετωπίσει ένα διαφαινόμενο χρέος ύψους περίπου 1,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η εταιρεία έχει επανειλημμένα αντλήσει μετρητά από τότε που ο Καναδός δισεκατομμυριούχος Λόρενς Στρολ τη διέσωσε το 2020.
Εκπρόσωπος της Aston Martin δήλωσε ότι υπάρχουν διαθέσιμες πιο προσιτές επιλογές, ανάλογα με το πώς ο πελάτης σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το αυτοκίνητο. Αρνήθηκε να δώσει λεπτομέρειες για αυτές, επικαλούμενος την πολιτική της εταιρείας. Το αυτοκίνητο απαιτεί μηχανικούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού για τη συντήρησή του και το κόστος είναι σύμφωνο με τα έξοδα συντήρησης άλλων υπεραυτοκινήτων, πρόσθεσε.
«Προσφέρουμε μια σειρά από εξαιρετικά εξειδικευμένα προγράμματα υπηρεσιών για το αυτοκίνητο, προσαρμοσμένα στις ειδικές απαιτήσεις και τη συγκεκριμένη χρήση των πελατών μας που έχουν αγοράσει Valkyrie», ανέφερε.
Η συντήρηση της Valkyrie ξεπερνά κατά πολύ το κόστος της φροντίδας ορισμένων άλλων supercars. Το κόστος συντήρησης μιας Bugatti Chiron, με παρόμοια τιμή, ανέρχεται σε περίπου 170.000 δολάρια για τέσσερα χρόνια. Μια τετραετής εκτεταμένη εγγύηση για την Bugatti Veyron που καλύπτει τα πάντα εκτός από τα ελαστικά, ανέρχεται σε περίπου 200.000 δολάρια.
Ένα από τα ακριβότερα αυτοκίνητα στον κόσμο
Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για ένα όχημα περιορισμένης έκδοσης που θα πωλείται σε μικρούς αριθμούς, το Valkyrie ήταν το κλειδί για την ενίσχυση των εσόδων της Aston Martin, η οποία δήλωσε τον Νοέμβριο ότι παρέδωσε 67 Valkyries σε πελάτες τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2023.
Πρόκειται για ένα από τα ακριβότερα αυτοκίνητα στον κόσμο. Είναι σχεδιασμένο σαν αγωνιστικό αυτοκίνητο της Formula 1, ικανό να παράγει την απαραίτητη ποσότητα ιπποδύναμης που θα επιτρέπει την γρήγορη οδήγηση σε πίστα, ειδικά σε στροφές.
Το λανσάρισμά του έχει καθυστερήσει επανειλημμένα, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία εργαζόταν για να διευθετήσει διάφορα ηλεκτρολογικά προβλήματα.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Χόλιγουντ: Νέα απεργία πλήττει την Μέκκα του θεάματος](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/07/hollywood-strike-600x400.jpg)
Εκτός λειτουργίας ξανά το Χόλιγουντ - Νέα απεργία πλήττει την Μέκκα του θεάματος
Ποιοι απεργούν και τι ζητούν - Πλήγμα για έναν ανερχόμενο τομέα της ψυχαγωγίας
![Ρωσία: Ανθίζει η οικονομία, δαπάνες – μαμούθ από το κράτος](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/moscow-1-600x379.jpg)
Ανθίζει η ρωσική οικονομία, δαπάνες – μαμούθ από το κράτος
Οι Ρώσοι είναι γεμάτοι με επιπλέον μετρητά - και πρόθυμοι να τα αποχωριστούν
![Γαλλία: Η επιστροφή των sur mesure χειροποίητων ενδυμάτων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/moda-france-600x461.png)
Όπως παλιά - Η γαλλική επιστροφή των χειροποίητων ενδυμάτων
Τα οικογενειακά ατελιέ διευρύνουν την απήχησή τους σε νεότερους πελάτες με πιο προσιτές υπηρεσίες, όπως το made-to-measure
![Ευρωπαϊκές τράπεζες: Τα αποτελέσματά τους στο μικροσκόπιο των αγορών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/ot_banking37-1024x600-1-1-600x352.png)
Τα αποτελέσματα των ευρωπαϊκών τραπεζών στο μικροσκόπιο των αγορών [γραφήματα]
Οι μειώσεις επιτοκίων από την ΕΚΤ μεταβάλλουν σταδιακά το σκηνικό για τα κέρδη των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων - Η κερδοφορία των ευρωπαϊκών τραπεζών ανά χώρα
![Boeing – Airbus: Πώς η Κίνα θέλει να τις προσγειώσει ανώμαλα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/07/comac-c919-1-600x394.jpg)
Αερομαχίες ενόψει – Η κινεζική σφήνα για να σπάσει την κυριαρχία Boeing – Airbus
Η Boeing εκτιμά ότι τα επόμενα 20 χρόνια ο παγκόσμιος στόλος επιβατικών αεροσκαφών θα πρέπει να διπλασιαστεί για να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση για πτήσεις
![Goldman Sachs: Αβέβαιο εάν ο επόμενος πρόεδρος των ΗΠΑ ενισχύσει την προσφορά πετρελαίου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/04/ot_oil_world3-600x352.png)
Goldman Sachs: Αβέβαιο εάν ο επόμενος πρόεδρος των ΗΠΑ ενισχύσει την προσφορά πετρελαίου
H Goldman Sachs αναμένει ότι οι τιμές του Brent θα κυμαίνονται από 75 έως 90 δολάρια το 2025
![Revolut: Η τραπεζική άδεια δεν πτοεί τους αμφισβητίες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/revolut-600x349.jpg)
Η τραπεζική άδεια στη Revolut δεν πτοεί τους αμφισβητίες
Aνθηρά τα οικονομικά μεγέθη της Revolut
![ΗΠΑ: Βούτυρο στο ψωμί της Κάμαλα η ισχυρή ανάπτυξη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/04/USA-economy-600x267.jpg)
Βούτυρο στο ψωμί της Κάμαλα η ισχυρή ανάπτυξη στις ΗΠΑ
Η ανέλπιστη επιτάχυνση της αύξησης του ΑΕΠ στο 2,8% δίνει την ευχέρεια στην υποψήφια των Δημοκρατικών να υποσχεθεί παροχές
![Ολυμπιακοί Αγώνες 2024: Γιατί τα ξενοδοχεία στο Παρίσι παραμένουν άδεια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/04/ParisOlympicCycles-600x400.jpeg)
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες ξεκίνησαν - Γιατί τα ξενοδοχεία στο Παρίσι παραμένουν άδεια;
Οι τιμές των ξενοδοχείων έχουν πέσει σχεδόν στο μισό των τιμών αιχμής τους
![Σνάμπελ – ΕΚΤ: Δύσκολο το «τελευταίο μίλι» μείωσης του πληθωρισμού](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/schnabel-600x403.png)
Το γεράκι της ΕΚΤ ξαναχτυπά: Δύσκολο το «τελευταίο μίλι» μείωσης του πληθωρισμού, λέει η Σνάμπελ
Η Σνάμπελ δήλωσε ότι οι αβεβαιότητες αναφορικά με την πτώση των τιμών εξακολουθούν να υπάρχουν