Η κατασκευή δεύτερου τελεφερίκ, μεγάλης μεταφορικής ικανότητας, για εξυπηρέτηση των σημερινών αναγκών τέθηκε για μία ακόμη φορά στο τραπέζι των συζητήσεων για το μέλλον της κρουαζιέρας στη Σαντορίνη, μεταξύ εκπροσώπων της Ενώσεως Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων & Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ), και του Δήμου Θήρας του Λιμενικού Ταμείου, του Εμπορικού Συλλόγου Θήρας και της Ενώσεως Λεμβούχων Θήρας.
Στο πλαίσιο της συζήτησης σχετικά με την εξυπηρέτηση των κρουαζιεροπλοίων και των μεταφερομένων με αυτά εκατοντάδων χιλιάδων επιβατών στον μεγάλο αυτό τουριστικό προορισμό, την Σαντορίνη, συζητήθηκε η κατασκευή δεύτερου Τελεφερίκ, μεγάλης μεταφορικής ικανότητας, για εξυπηρέτηση των σημερινών αναγκών, τονίζεται σε ανακοίνωση της ΕΕΚΦΝ.
Τουρισμός: Η πτώση σε Μύκονο και Σαντορίνη το 2023 και το στοίχημα για το 2024 [πίνακες]
Επίσης συζητήθηκαν τα μέτρα που πρέπει να λαμβάνονται έγκαιρα, τις περιόδους αιχμής του θέρους, που συμβαίνει να υπάρχουν ταυτόχρονες αφίξεις μεγάλου αριθμού κρουαζιεροπλοίων.
Τονίστηκε ότι, το σύστημα berth allocation, με τις ιδιαιτερότητες που έχει ο προορισμός αυτός, θα πρέπει να τεθεί σε πλήρη λειτουργία το συντομότερο ώστε, να ενημερώνονται έγκαιρα οι διαχειρίστριες εταιρείες, σχετικά με τη δυνατότητα αφίξεως των πλοίων σε συγκεκριμένες ημερομηνίες για να αποφεύγεται συνωστισμός, ο οποίος θα μπορούσε να οδηγήσει σε ταλαιπωρία των επιβατών.
Τα μέτρα για τα ημερόπλοια
Στο σημείο αυτό έγινε αναφορά για τα μέτρα που επιβάλλεται να ληφθούν και στα ημερόπλοια, τα οποία μεταφέρουν μεγάλο αριθμό τουριστών.
Ακόμη εξετάσθηκε το θέμα της κατασκευής αιθουσών παραμονής επιβατών – passenger terminals, καταλλήλως εξοπλισμένων από πλευράς κλιματισμού, για την προστασία των επιβατών από υψηλές θερμοκρασίες. Την αναγκαιότητα αυτών των εγκαταστάσεων ανέδειξαν καταστάσεις του περασμένου θέρους με τις πολύ υψηλές θερμοκρασίες.
Η συντήρηση των τεσσάρων υπαρχόντων ναυδέτων, ώστε να είναι ικανά να εξυπηρετήσουν με ασφάλεια κρουαζιερόπλοια που θα μπορούσαν να προσδεθούν σε αυτά, ήταν ένα ακόμη θέμα συζήτησης.
Latest News
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda
«Αργυρό» μετάλλιο στην επιβατική κίνηση για τα ελληνικά λιμάνια - Στην τρίτη θέση ο Πειραιάς
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat δύο ιταλικά λιμάνια προηγούνται του Πειραιά, ο οποίος είναι ο τρίτο σε επιβάτες λιμάνι
Η Χριστίνα Μαργέλου στους κορυφαίους τραπεζίτες της ναυτιλίας το 2024
Η διάκριση αντανακλά την ισχυρή παρουσία της Eurobank και του συνόλου του ελληνικού τραπεζικού κλάδου, στην ναυτιλιακή χρηματοδότηση