Η Aston Martin όρισε ως νέο Διευθύνοντα Σύμβουλο , Έιντριαν Χόλμαρκ, τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλό της Bentley. Αυτή είναι η τρίτη αλλαγή ηγεσίας στη βρετανική εταιρεία κατασκευής πολυτελών αυτοκινήτων μέσα σε τέσσερα χρόνια.
Ο Χόλμαρκ, ο οποίος επίσης εργάστηκε στο παρελθόν στην Jaguar Land Rover, επέβλεψε μια ανάκαμψη στη Bentley κατά την οποία τα κέρδη έχουν αυξηθεί 10 φορές τα τελευταία πέντε χρόνια, και η εταιρεία έχει χαράξει μια στρατηγική να πουλά μόνο ηλεκτρικά μοντέλα στις αρχές της επόμενης δεκαετίας, αναφέρουν οι Financial Times.
Aston Martin: Καθυστερεί το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο λόγω έλλειψης… ζήτησης
Η Bentley, που ανήκει στη Volkswagen, ανακοίνωσε την άμεση αποχώρηση του Χόλμαρκ την Παρασκευή. Έφυγε «με δικό του αίτημα και με αμοιβαία συναίνεση», ανέφερε η εταιρεία, προσθέτοντας ότι θα ονομάσει τον διάδοχό του «εν ευθέτω χρόνω».
Από την Bentley στην Aston Martin
Θα ενταχθεί στην Aston Martin το αργότερο την 1η Οκτωβρίου και θα αντικαταστήσει τον σημερινό επικεφαλής, τον 77χρονο Εμεντέο Φελίσα, ανακοίνωσε η Aston. Οι Financial Times ανέφεραν το ραντεβού του Hallmark νωρίτερα την Παρασκευή.
Το να πειστεί ο Χόλμαρκ να μετακομίσει από τη Bentley σηματοδοτεί ένα σημαντικό επίτευγμα για τον εκτελεστικό πρόεδρο της Aston, Λόρενς Στρολ, ο οποίος συνδιαλεγόταν για πάνω από ένα χρόνο με πολλά στελέχη του κλάδου για την θέση του επικεφαλής της προβληματικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Το μήνυμα του Στρόλ όταν επένδυσε στην επιχείρηση το 2020 ήταν ότι ήθελε να αποκαταστήσει τη θέση της μεταξύ των πολυτελών εμπορικών σημάτων μειώνοντας τα επίπεδα παραγωγής και αυξάνοντας τις τιμές.
Ωστόσο, η εταιρεία έχει κρατηθεί από τις ανάγκες χρηματοδότησης και τις απώλειες, καθώς και από την εσωτερική αναταραχή που προκλήθηκε από πολλαπλές αλλαγές ηγεσίας σε μια σύντομη περίοδο.
O τέταρτος CEΟ σε τέσσερα χρόνια
Ο Χόλμαρκ θα είναι ο τέταρτος επικεφαλής της Aston από τότε που ο Στρολ ανέτρεψε τον Άντι Πάλμερ λίγο μετά τη διάσωσή της εταιρείας το 2020. Ο αντικαταστάτης του Πάλμερ, Τομπάιας Μόερς, προσλήφθηκε από τη Mercedes και επέβλεψε τη σημαντική εναλλαγή προσωπικού στην εταιρεία πριν φύγει το 2022.
Ο Φελίσα ήταν ένα από τα πολλά στελέχη της Aston που ήταν παλαιότερα στη Ferrari, μια τοποθέτηση που ο Στρολ πίστευε ότι θα ενίσχυε τα διαπιστευτήρια πολυτελείας της εταιρείας, ειδικά στους επενδυτές, αναφέρουν οι FT
Οι μετοχές της Aston μειώθηκαν στο μισό υπό τη θητεία του Φελίσα, εν μέσω ανησυχιών για τα οικονομικά της εταιρείας. Την περασμένη εβδομάδα η Aston ανακοίνωσε ότι είχε συγκεντρώσει £1,15 δισ. μέσω της τελευταίας αναχρηματοδότησης.
Ο Στρολ είπε ότι, στο Χόλμαρκ, «προσελκύουμε έναν από τους κορυφαίους ηγέτες όχι μόνο στην κατηγορία μας, αλλά σε ολόκληρη την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία». Επαίνεσε τις συνεισφορές του Φελίσα στην εταιρεία και είπε ότι θα υπάρξει μια κανονική παράδοση – παραλαβή μεταξύ των δύο ανδρών.
Φιλοφρονήσεις από όλες τις πλευρές
Ο Χόλμαρκ είπε ότι «θαύμασε τη συνεχή μεταμόρφωση της μάρκας και των προϊόντων της Aston Martin από μακριά και νιώθει τιμή που είχε την ευκαιρία να συνεργαστεί με τον Λόρενς, το διοικητικό συμβούλιο και τους υπαλλήλους της εταιρείας για να ηγηθεί του επόμενου κεφαλαίου της». Πρόσθεσε: «Η μεταμόρφωση της Aston Martin είναι ένα από τα πιο συναρπαστικά έργα στην υπερπολυτελή αυτοκινητοβιομηχανία».
Ο διευθύνων σύμβουλος της Audi Γκέρνοτ Ντόλνερ δήλωσε ότι ο Χόλμαρκ «έχει επιτύχει πολλά στη Bentley», προσθέτοντας ότι «είχε κάνει σημαντικά βήματα προς τη μακροπρόθεσμη επιτυχία της εταιρείας». Η Audi επιβλέπει τη Bentley στον όμιλο VW.
Και πρόσθεσε: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Έιντριαν Χόλμαρκ για τη σημαντική δέσμευσή του τα τελευταία χρόνια και να του ευχηθώ καλή επιτυχία στο προσωπικό και επαγγελματικό του μέλλον».
Latest News
Economist: Στην πεντάδα του χρυσού «μεταλλίου» για το 2024 η Ελλάδα [πίνακες]
Η καθιερωμένη ανάλυση του Economist για το ποια οικονομία τα πήγε καλύτερα το έτος που ολοκληρώνεται σε λίγες ημέρες
Reuters: Το κενό ηγεσίας επιδεινώνει την οικονομική δυσπραγία της Ευρώπης
Αν και η Ευρώπη υπερηφανεύεται για την ανοικτή οικονομία της, οι πιο άμεσες προκλήσεις εντοπίζονται στο εμπόριο, αναφέρει το Reuters
Περιστέρια και γεράκια στην ΕΚΤ - Όταν η βασική διαφωνία δεν είναι στα επιτόκια
Την Πέμπτη πραγματοποιείται η τελευταία για φέτος συνεδρίαση της ΕΚΤ - Τα στοιχήματα για τα επιτόκια
Η οικονομική πολιτική του Τραμπ θα φέρει «καταστροφή», προειδοποιεί ο Μπάιντεν
Ο Τζο Μπάιντεν προειδοποίησε εναντίον της εφαρμογής του προγράμματος Project 2025 που φέρεται να ενστερνίζεται ο Ντόναλντ Τραμπ
Είναι ένας ανταγωνιστικός κόσμος - Ποιοι πληρώνονται καλύτερα σήμερα;
Η διεθνής αγορά εργασίας αναγκάζει ορισμένες εταιρείες να πληρώνουν περισσότερα σε... φθηνότερες περιοχές
Πώς οι κινεζικές αεροπορικές βρέθηκαν να κυριαρχούν στις πτήσεις από Ευρώπη σε Ασία
Οι κινεζικές αεροπορικές εκμεταλλεύονται τις ρωσικές αντι-κυρώσεις και επεκτείνουν τα δρομολόγιά τους
Το κεφάλαιο για το λίθιο στη συμφωνία ΕΕ - Mercosur που πέρασε «στα ψιλά»
Αναλυτές της ολλανδικής τράπεζας ING δήλωσαν ότι η σημασία των κρίσιμων πρώτων υλών
Merger Monday: Σε μία ημέρα έκλεισαν deals 35 δισ. δολαρίων
Η επανεκλογή Τραμπ προκαλεί ευφορία στις επιχειρήσεις και τονώνει εξαγορές και συγχωνεύσεις
Η φιλοδοξία του Τραμπ να γίνει ο απόλυτος βαρόνος του πετρελαίου ίσως αποδειχθεί ένα όνειρο - Ανάλυση Economist
Η φιλοδοξία του Ντόναλντ Τραμπ να γίνει ο απόλυτος βαρόνος του πετρελαίου μπορεί να αποδειχθεί ένα όνειρο, καταλήγει ο Economist
Η Ισπανία θα νομιμοποιήσει 900.000 μετανάστες σε τρία χρόνια
Η Ισπανία αναμορφώνει τη νομοθεσία που διέπει τα δικαιώματα παραμονής ξένων μεταναστών στη χώρα