Κοντά σε υψηλά διετίας διατηρήθηκαν τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης για τον καφέ Arabica, καθώς οι ανησυχίες για την προσφορά αυξάνονται, απειλώντας να ανεβάσουν το κόστος για τους καταναλωτές.

Σύμφωνα με το Bloomberg, το ενεργό συμβόλαιο για την ποικιλία υποχώρησε κατά 1,5% στα 2,465 δολάρια ανά λίβρα στη Νέα Υόρκη, αφού αυξήθηκε χθες στο υψηλότερο επίπεδο από τις αρχές του 2022. Παρόλα αυτά, οι τιμές παραμένουν περίπου 30% υψηλότερες το 2024, καθώς οι ελλείψεις της φθηνότερης ποικιλίας robusta ενισχύουν τη ζήτηση για την υψηλότερης ποιότητας arabica, που προτιμάται από τις μάρκες Nespresso της Starbucks και της Nestle SA.

Ακρίβεια: Καφές και σιτάρι εκτοξεύουν τις τιμές – Τι δείχνει η παγκόσμια παραγωγή

Η παραγωγή στους κύριους παραγωγούς robusta στο Βιετνάμ και την Ινδονησία μειώθηκε φέτος, αφήνοντας τις εταιρείες καφέ να αγωνίζονται για τους κόκκους, δήλωσε ο Giuseppe Lavazza, πρόεδρος του καφεκοπτείου Luigi Lavazza SpA, σε συνέντευξή του αυτή την εβδομάδα. Τα προθεσμιακά συμβόλαια robusta έφθασαν αυτή την εβδομάδα στο υψηλότερο επίπεδο των δεδομένων έως το 2008, πριν χαλαρώσουν. Αυτό σημαίνει ότι και η αραβική πρέπει να παραμείνει “αρκετά ψηλά”, είπε.

Η κορυφαία παραγωγός Βραζιλία εκφράζει έντονες ανησυχίες για ασθενέστερη του αναμενόμενου συγκομιδή, εντείνοντας τις πιέσεις της προσφοράς στην παγκόσμια αγορά.

«Η αγορά είναι πολύ νευρική», δήλωσε ο Lavazza. «Και όταν είναι τόσο ευμετάβλητη, κάθε είδηση μπορεί να προκαλέσει σοκ».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Καναδάς: Τέσσερις τραπεζες αποχωρούν απο πρωτοβουλία για την κλιματική αλλαγή λίγο πριν την ορκομωσία Τραμπ
Διεθνή |

Νέες «απώλειες» για διεθνή τραπεζική πρωτοβουλία για το κλιμα- Γιατι αποχωρούν 4 καναδικές τράπεζες

Η επιστροφή του Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο, «διαλύει» μια τραπεζική συμμαχία για το κλίμα -Τέσσερις τράπεζες του Καναδά «αποχωρούν» απο Net-Zero Banking Alliance

Tupperware: Η πατέντα που έγινε παγκόσμιο sold out – Πώς από ιδέα έγιναν συνήθεια
Διεθνή |

Tupperware: Η πατέντα που έγινε παγκόσμιο sold out – Πώς από ιδέα έγιναν συνήθεια

Xρειάστηκε μακρά περίοδος έρευνας και σχεδιασμού που ξεκίνησε όταν ο Αμερικανός εφευρέτης Earl Tupper ίδρυσε μια εταιρεία στα τέλη του 1930 και ξεκίνησε να κάνει πειράματα με νέες μορφές πλαστικού