Στην Κρήτη στρέφει και πάλι το επενδυτικό του ενδιαφέρον ο Όμιλος Metaxa Hospitality μετά την ολοκλήρωση σε αυτή τη φάση των επενδύσεων του στη Σαντορίνη συνολικού ύψους 37 εκατ. ευρώ.

Το Metaxa Hopsitality Group που λειτουργεί ήδη τα πεντάστερα Creta Maris Beach Resort στη Χερσόνησο και Club Magic Life Candia Maris στην Αμμουδάρα Ηρακλείου, συνολικής δυναμικότητας 968 δωματίων, σχεδιάζει μία μεγάλη επένδυση, το συγκρότημα Cape Tholos, στη θέση Καβούσι στο νομό Λασιθίου η οποία έχει ενταχθεί στο καθεστώς των Στρατηγικών Επενδύσεων με απόφαση της Διυπουργικής Επιτροπής από το 2019 και βρίσκεται στο στάδιο των αδειοδοτήσεων.

Η «οικονομία των εμπειριών» κερδίζει έδαφος Ευρώπη

Το ύψος της επένδυσης, ανέρχεται στα 126 εκατ. ευρώ, και σύμφωνα με την Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ) η οποία εγκρίθηκε, το Cape Tholos θα αναπτυχθεί σε έκταση 1.223 στρεμμάτων περίπου και θα περιλαμβάνει 189 δωμάτια ξενοδοχείου και 136 κατοικίες διάφορων μεγεθών, 1044 συνολικά κλινών.

Το Metaxa Hopsitality Group στη Σαντορίνη έχει παρουσία με δυο μονάδες τις οποίες λάνσαρε φέτος κάτω από το brand Santo Collection Resorts & Villas με σκοπό να λειτουργήσει ως «destination maker» προσφέροντας στον επισκέπτη ουσιαστικές εμπειρίες και να γνωρίσει την αυθεντική πλευρά της Σαντορίνης.

Το Santo Collection στην Οία, αποτελείται από το Santo Pure Oia Suites & Villas που λειτουργεί από το 2016 και αποτελείται από 85 σουίτες και βίλες, καθεμία με ιδιωτική βεράντα με πισίνα ή τζακούζι. Οι 20 σουίτες προστέθηκαν το 2023 στο δυναμικό του ξενοδοχείου και το Santo Mine Oia Suites που άνοιξε το 2024 βρίσκεται στο Αμούδι και αποτελείται από 37 σουίτες, όλες με ανεμπόδιστη θέα στο Αιγαίο, με την δική τους πισίνα ή τζακούζι.

Συνέχεια στην υλοποίηση των προγραμμάτων «Βιώσιμη Ξενοδοχειακή Γεωργία» και «Βιώσιμες Προμήθειες»

Επίσης στο Santo Collection περιλαμβάνονται και δύο βίλες με την ονομασία The Villas by Santo Collection που άνοιξαν το 2024 και διαθέτουν εσωτερικούς χώρους περίπου 200 τ.μ. η καθεμία και εξωτερικούς χώρους άνω των 300 τετραγωνικών μέτρων έκαστος, 4 υπνοδωμάτια, εσωτερική και εξωτερική κουζίνα, BBQ, γυμναστήριο και σάουνα και μπορούν να ενωθούν μεταξύ τους, δημιουργώντας μια βίλα 1115 τ.μ. που μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και 16 άτομα.

Η πλήρης λειτουργία του Santo Collection εμφανίζει αυξημένες πληρότητες, παρά το γεγονός ότι οι αφίξεις φέτος στη Σαντορίνη είναι μειωμένες σε αντίθεση με την Κρήτη όπου καταγράφεται άνοδος 10%. Επίσης όσον αφορά τα βασικά στοιχεία συμπεριφοράς των τουριστών φέτος, στελέχη του Ομίλου αναφέρουν ότι κυριαρχούν οι individual κρατήσεις (πάνω από το 70% στη Σαντορίνη και 35% στην Κρήτη) ενώ σε όλους τους προορισμούς κυριαρχεί το last minute bookings.

Έμφαση στη βιωσιμότητα

Αναπόσπαστο στοιχείο της ανάπτυξης του Metaxa Hopsitality Group είναι η βιωσιμότητα. Στο πλαίσιο αυτό εξακολυθεί να υλοποιεί τα προγράμματα «Βιώσιμη Ξενοδοχειακή Γεωργία» καθώς και το πρωτοπόρο για τον τουριστικό κλάδο πρόγραμμα «Βιώσιμες Προμήθειες». Επίσης το 2023 λάνσαρε μια νέα πρωτοβουλία, την «Αναγεννητική Γεωργία για το Οροπέδιο Λασιθίου και τους Ανθρώπους του». Με το πρόγραμμα αυτό, στο οποίο έχουν ενταχθεί επτά παραγωγοί, εκπαιδεύει τους παραγωγούς σε νέες πρακτικές καλλιέργειας, της Αναγεννητικής Γεωργίας.

Συμβάλλει έτσι στην καλύτερη αξιοποίηση της γης, βελτιώνοντας το αποτύπωμα στο περιβάλλον και διασφαλίζει το εισόδημα των παραγωγών απορροφώντας τα προϊόντα του προγράμματος στα ξενοδοχεία του Group και συνδέει τα τοπικά και βιώσιμα προϊόντα με την εμπειρία του επισκέπτη, ενώ επιπλέον ενθαρρύνει την τοπική κοινωνία να ασχοληθεί με την παραγωγή.

Περισσότεροι από 40 τόνοι φρούτων και λαχανικών αναμένεται να απορροφηθούν από τα ξενοδοχεία του Ομίλου το 2024.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott