Μετά από περίπου τρία χρόνια ο γαλλικός όμιλος πολυτελείας LVMH αποφάσισε να πουλήσει το εμβληματικό brand streetwear Off-White, που ίδρυσε ο αείμνηστος σχεδιαστής Virgil Abloh.

Η LVMH δεν θα αποκαλύψει τους όρους της συμφωνίας με την Bluestar Alliance με έδρα τη Νέα Υόρκη, η οποία έρχεται σχεδόν τρία χρόνια μετά τον θάνατο του πρωτοπόρου σχεδιαστή το 2021. Η Bluestar διαθέτει επίσης επωνυμίες μόδας όπως οι Scotch & Soda, Elie Tahari, Bebe και Hurley.

«Η LVMH είναι περήφανη για την κληρονομιά που έχει χτίσει η Off-White υπό την οραματική ηγεσία του Virgil Abloh. Η Bluestar Alliance είναι ο τέλειος συνεργάτης για να μεταφέρει αυτή την κληρονομιά προς τα εμπρός», ανέφερε σε ανακοίνωσή του ο εισηγμένος στο Παρίσι όμιλος που ελέγχεται από τον Μπερνάρ Αρνό.

«Η απόκτηση της Off-White . . . θα επιτρέψει τη συνέχιση της πολιτιστικής και δημιουργικής δυναμικής που ξεκίνησε ο Virgil», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Bluestar, Τζόι Γκάμπαϊ.

Η μεγάλη «νίκη» που πέτυχε η LVMH στους Ολυμπιακούς Αγώνες

Οι κινήσεις της LVMH

Το 2021, η LVMH αύξησε το μειοψηφικό της μερίδιο για να πάρει τον έλεγχο της Off-White για ένα άγνωστο ποσό, μήνες πριν από τον πρόωρο θάνατο του Abloh . Την εποχή της συμφωνίας, ο όμιλος είχε οραματιστεί έναν διευρυμένο ρόλο για την Abloh σε όλη την LVMH για να λανσάρει επωνυμίες και συνεργασίες.

Ο Αμερικανός δημιουργός είχε προσληφθεί για να σχεδιάζει ανδρικά ρούχα στη Louis Vuitton, τον κύριο παράγοντα εσόδων και κερδοφορίας του ομίλου, το 2018.

Η κίνηση εξέπληξε ορισμένους στη βιομηχανία της μόδας, αλλά απέδωσε καρπούς καθώς η LVMH προσπαθούσε να διαφοροποιήσει το κοινό της και οι νεότεροι καταναλωτές συρρέουν προς μια αισθητική που συνδυάζει αθλητικά παπούτσια και καμουφλάζ με επίσημα ρούχα.

Ωστόσο, όπως γράφουν οι Financial Times, η συνέχιση της κληρονομιάς της Off-White χωρίς τον ιδρυτή της έχει αποδειχθεί δύσκολη, καθώς συμπίπτει με τη μείωση της ζήτησης για streetwear και την επιβράδυνση της παγκόσμιας αγοράς για είδη πολυτελείας.

Ένα επιπλέον επίπεδο πολυπλοκότητας προστέθηκε από το γεγονός ότι, ενώ η αγορά της LVMH της έδωσε την κυριότητα των εμπορικών σημάτων Off-White, η εταιρεία εκμετάλλευσης της ετικέτας —στην οποία η LVMH είχε επίσης μειοψηφικό μερίδιο— εξακολουθεί να έχει συνάψει συμφωνία αδειοδότησης με τη New Guards Group. , που ανήκει στον οικονομικά προβληματικό διαδικτυακό λιανοπωλητή Farfetch.

LVMH

Η συμφωνία αδειοδότησης θα είναι υπό επαναδιαπραγμάτευση το επόμενο έτος.

Στελέχη τόσο του New Guards Group όσο και της LVMH δήλωσαν λίγο μετά το θάνατο του Abloh ότι είχε αφήσει πίσω του μια μεγάλη κληρονομιά ιδεών και σχεδίων που θα συνέχιζαν να τροφοδοτούν τη μάρκα.

Ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος της Off-White, Cristiano Fagnani, περιέγραψε μια «κρίσιμη κατάσταση» από τη στιγμή που ανέλαβε το 2023 σε μια συνέντευξη στο Business of Fashion.

Από τότε η μάρκα προσπάθησε να αναζωογονήσει τα assets της, συμπεριλαμβανομένου του ντεμπούτου της στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης νωρίτερα αυτόν τον μήνα.

Και την περασμένη εβδομάδα, η Off-White ανακοίνωσε μια συνεργασία με τη γυναικεία ομάδα μπάσκετ NBA New York Liberty, την τελευταία σε μια ευρύτερη επέλαση των πολυτελών brands στα γυναικεία αθλήματα

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Ολαφ Σολτς: Πιθανή η απόκτηση ποσοστού στη μονάδα χάλυβα του ομίλου Thyssenkrupp
Διεθνή |

Απόπειρα διάσωσης της Thyssenkrupp - «Δεν αποκλείω την απόκτηση μεριδίου» λέει ο Ολαφ Σολτς

Συνάντηση του Ολαφ Σολτς τη Δευτέρα με εκπροσώπους του προβληματικού τομέα χάλυβα της Γερμανίας - Στόχος η αντιμετώπιση των υψηλών τιμών ενέργειας και του ασιατικού ανταγωνισμού