Τα lockdown έφεραν στασιμότητα στην κινητικότητα και τα ταξίδια των Κινέζων προκαλώντας απώλειες στις δύο μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες της Κίνας για ολόκληρο το 2023, καθώς η χαμηλή ζήτηση επιβάρυνε τις επιχειρήσεις τους, σύμφωνα με το Bloomberg.
Η China Southern Airlines Co δήλωσε ότι αναμένει καθαρή απώλεια 3,5 δισεκατομμυρίων γιουάν (RM2,33 δισεκατομμύρια) έως 4,7 δισεκατομμύρια γιουάν για τους 12 μήνες έως τις 31 Δεκεμβρίου λόγω της αργής ανάκαμψης των διεθνών επιβατικών πτήσεων, της υπερπροσφοράς στην εγχώρια αγορά και των υψηλών τιμών του πετρελαίου , ανέφερε η αεροπορική εταιρεία με έδρα το Guangzhou, την Παρασκευή.
Αερομεταφορές: Αναταράξεις φέρνουν τα μέτρα για τους ταξιδιώτες από Κίνα
Η Air China Ltd είπε ότι η καθαρή της ζημία το 2023 θα κυμανθεί πιθανώς μεταξύ 900 εκατομμυρίων γιουάν και 1,3 δισεκατομμυρίων γιουάν. Ο αερομεταφορέας ανέφερε επίσης την ισχνή ζήτηση για ταξίδια στο εξωτερικό καθώς και τον έντονο εγχώριο ανταγωνισμό και τις υψηλές τιμές του πετρελαίου για απώλειες.
Και οι δύο αερομεταφορείς είναι ζημιογόνοι από όταν ξεκίνησε η πανδημία, το 2020.
Τα μη ελεγμένα προκαταρκτικά αποτελέσματα των δύο εταιρειών υπογραμμίζουν ένα δύσκολο τελευταίο τρίμηνο για το 2023 μετά από ένα πιο εύρωστο τρίτο τρίμηνο, κατά το οποίο οι τρεις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες της χώρας, συμπεριλαμβανομένης της China Eastern Airlines Corp, επέστρεψαν στην κερδοφορία μετά από μια ισχυρή καλοκαιρινή περίοδο ταξιδιών στο εσωτερικό.
Οι τρεις εταιρείες αναμένεται να ανακοινώσουν τα κέρδη του 2023 στις 28 Μαρτίου.
Η αύξηση των διεθνών πτήσεων φέτος καθώς οι Κινέζοι πολίτες αρχίζουν να ταξιδεύουν ξανά στο εξωτερικό θα μπορούσε να δει τις κινεζικές αεροπορικές εταιρείες να καταγράφουν κέρδη το 2024, σύμφωνα με ερευνητικό σημείωμα της HSBC τον Νοέμβριο.
Μια ταχεία αποκατάσταση των πτήσεων Κίνας-ΗΠΑ είναι βασικός καταλύτης για την ανάκαμψη των διεθνών πτήσεων.
Στα τέλη του 2023, πραγματοποιούνταν 63 απευθείας πτήσεις μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ κάθε εβδομάδα, από 340 εβδομαδιαίες πτήσεις πριν από την πανδημία, σύμφωνα με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Κίνας.
Η ρυθμιστική αρχή αερομεταφορών της Κίνας νωρίτερα αυτό το μήνα προέβλεψε ότι οι διεθνείς πτήσεις θα είναι περίπου στο 80% των επιπέδων πριν από την Covid μέχρι το τέλος του έτους – με τις εβδομαδιαίες διεθνείς πτήσεις επιβατών να φτάσουν πιθανώς τις 6.000 έως το τέλος του 2024 από περίπου 4.600 που είναι σήμερα.
Latest News
Η Fed (μάλλον) δεν θα προβεί σε μειώσεις επιτοκίων αυτό το καλοκαίρι
Οι επενδυτές πιθανότατα θα ιδρώσουν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, κατά τη διάρκεια του οποίου φαίνεται όλο και πιο απίθανο ότι η Ομοσπονδιακή Τράπεζα των ΗΠΑ θα μειώσει τα επιτόκια
Πώς η πολυτέλεια μπορεί να σώσει τον κινεζικό τομέα ακινήτων
Πλούσιοι επενδυτές αγοράζουν πολυτελείς κατοικίες σε κινεζικές μεγαλουπόλεις με ταχύτατο ρυθμό
Economist: Oι χαμηλές πτήσεις της ευρωπαϊκής οικονομίας και το στοίχημα της εκτόξευσης
Γιατί οι ΗΠΑ «κερδίζουν» την Ευρώπη στις οικονομικές επιδόσεις
Οι κίνδυνοι που εγκυμονεί μια μείωση επιτοκίων πριν από τη Fed για την ΕΚΤ
Η πορεία της ισχύος του ευρώ θα καθορίσει τις μειώσεις μετά τον Ιούνιο
Ο πλουσιότερος άνδρας της Ασίας βάζει στο «μάτι» την Αφρική
Επεκτείνεται στην Γκάνα με δραστηριοποίηση στο χώρο των τηλεπικοινωνιών
Ίλον Μασκ: Κινδυνεύει να κάνει το ίδιο λάθος με τον Χένρι Φορντ;
Πως κινδυνεύει να χάσει την πρωτοκαθεδρία στην ηλεκτροκίνηση
Ποιος κινεζικός κλάδος «βουλιάζει» και τον αγοράζουν δυτικές εταιρείες
Την ώρα που άλλοι κλάδοι αποτελούν σημαντική απειλή για τους ανταγωνιστές στο εξωτερικό
Golden Goose: Η ιταλική μάρκα με τα «χρυσά» sneakers βγαίνει στις αγορές
Συνεχίζονται οι IPOs ευρωπαϊκών εταιρειών φέτος
Σολτς: Προτεραιότητα η Ένωση Κεφαλαιαγορών στις συνομιλίες με Μακρόν
Σολτς και Μακρόν θα συζητήσουν και για την ευρωπαϊκή αντιπυραυλική ασπίδα
H Evergrande βρήκε αγοραστή για την μονάδα ηλεκτρικών οχημάτων
Χαραμάδα αισιοδοξίας ώστε να επανεκκινήσει η παραγωγή